Miten vietitte 30-vuotissynttäreitänne?
Järjestitkö juhlat, menitkö reissuun, olitko kotona? Täytän syksyllä 30 ja yritän miettiä mitä itse haluaisin tehdä. Toisaalta en välttämättä jaksaisi järjestää juhlia, mutta vaara on että se jää sitten harmittamaan jos ei juhlista mitenkään. 🤔
Kommentit (23)
Kävinköhän ulkona syömässä, en muista mutta ei sen kummempaa. Olin raskaana.
Olin toipumassa toisesta syöpäleikkauksesta, kotona miehen kans taidettiin kakkupalat syödä.
En varmaan yhtään mitenkään, kun en muista mitä olen tuona päivänä tehnyt ja siitä on vasta neljä vuotta.
En mitenkään. Olin töissä ja siellä olivat hommanneet minulle kakun.
Eräs ystäväni löytyi kuolleena asunnostaan, asui naapurissa. Poliisi seisoi hänen asuntonsa ovella, kun tulin töistä kotiin.
Oli todella suuri järkytys. 😭
Edelleen ikävä tätä ihmistä. N44
Menen sitä vastaavana kesänä käymään koko perheen voimin reissussa sellaisessa kohteessa, josta ollaan pitkään haaveiltu!
Syötiin lasten kanssa rannalla mutakakkua ja muita herkkuja ja uitiin ja pidettiin hauskaa. M32
Söin yksin kakkua ja join kahvia. Lähisuku ei edes muistanut koko päivää ja ne vähäiset kaveritkin, joita kutsuin kahville, olivat ilmeisesti löytäneet jotain parempaa tekemistä ja ilmoittivat puoli tuntia sovitun ajan jälkeen etteivät pääsekkään tulemaan.
Olenkohan katkera tai jotain, mutta en ole sen jälkeen juhlinut kertaakaan, en edes vahingossakaan ilmoita asiasta mitenkään.
Kakkukahvit tarjosin vanhemmille ja hyvälle ystävälle. Silloinen miesystävä halusi järjestää mulle juhlat (=saada itse syyn ryypätä) ja kutsui pari kaveriaan mun luo juhlimaan. Ihan kivaa oli kuitenkin vaikka saatiinkin riita aikaan kun ukko joi liikaa.
Leikin hippaa, jäin syöksytorveen kiinni sormuksestani, sit mentiin päivystykseen. Siinä se.
Mulla oli tarkoituksena juhlistaa muutaman kaverin kanssa, mutta lopulta kukaan ei tullut joten istuin sitten yksin kotona tarjottavien ja skumppapullojen kanssa.
Olin mökillä vanhempieni ja lapseni kanssa, tehtiin kakkua ja juotiin skumppaa. Mies jäi kotiin, kun oli töitä. Ei tosin muistanut muutenkaan synttäreitäni kuin vasta viikon päästä.
Vaimo oli viimeisillään raskaana kotona, oltiin kavereiden kanssa mökillä, sieltä lähdettiin baariin jatkoille ja toin sieltä tuliaisena takaisin mökille yöksi parikymppisen neidon jota paukutin aamuun asti ja kertaalleen seuraavana päivänäkin rakasteltiin auringossa mökkilaiturilla.
Juhlin ihan vaan kotona vanhempieni, veljeni ja veljen kumppanin kanssa. Oli paellaa, kakkua ja kuoharia ja sain kukkia. Alunperin oli tarkoitus mennä saaristoravintolaan syömään, mutta koronan takia ei onnistunut. Oli oikein mukavat juhlat joista jäi kiva muisto.