Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietitte 30-vuotissynttäreitänne?

Vierailija
27.05.2023 |

Järjestitkö juhlat, menitkö reissuun, olitko kotona? Täytän syksyllä 30 ja yritän miettiä mitä itse haluaisin tehdä. Toisaalta en välttämättä jaksaisi järjestää juhlia, mutta vaara on että se jää sitten harmittamaan jos ei juhlista mitenkään. 🤔

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin yksin kakkua ja join kahvia. Lähisuku ei edes muistanut koko päivää ja ne vähäiset kaveritkin, joita kutsuin kahville, olivat ilmeisesti löytäneet jotain parempaa tekemistä ja ilmoittivat puoli tuntia sovitun ajan jälkeen etteivät pääsekkään tulemaan.

Olenkohan katkera tai jotain, mutta en ole sen jälkeen juhlinut kertaakaan, en edes vahingossakaan ilmoita asiasta mitenkään.

Eikä! Sullahan oli sitten just yhtä kivat kaverit kuin mullakin. Nuo 30-vuotissynttärit ohareineen oli muuten itsellänikin ne vikat synttärijuhlat jotka järjestin ja ikinä en mainitse töissäkään, että mulla on tänään synttärit.

t: tuo joka istui yksin kotona skumppapullojen kanssa

Vierailija
22/23 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona koronassa. Hienot synttärit!

No, olisin joka tapauksessa viettänyt syntymäpäivää yksin mutta nyt ne vähäisetkin suunnitelmat ulkona syömisestä ja muusta vastaavasta kariutuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vanhemmilta tekstarin, mutta kukaan muu ei muistanut.