Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen nukkunut migreenin takia yöllä vain n. 3 tuntia. Nyt pitäisi lähteä hyvän ystävän häihin. Miten ikinä selviän seuraavasta vuorokaudesta?

Vierailija
27.05.2023 |

Alkuyöstä heräsin migreeniin, ja olen oksentanut lähes koko yön. Nyt aamulla sain nukuttua n. 3 tuntia. Nyt sain kovimman kivun pois, kun migreenilääke on pysynyt sisällä.

Nyt pitäisi lähteä hyvän ystävän häihin. Tärisyttää, väsyttää ja heikottaa. Silti haluan mennä. Antakaa siis vinkkejä, miten saan itseni kuntoon n. 2 tunnissa, sillä sitten pitää lähteä kohti hääpaikkakuntaa... Harmittaa, kun kauan odotetut juhlat menevät nyt näin. Piti tanssia ja juhlia ystäväporukassa pikkutunneille adti.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoit kuitenkin tulla kirjoittelemaan asiasta tänne. Joopa joo...

Tämä. Migreenissä ei voi olla koneella, vaan pimeässä huoneessa oksentelemassa.

Vierailija
62/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä suosiolla väliin ne häät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut migreeniä nuoresta saakka. Lääkityksessä on ollut hakemusta, mutta muutama vuosi sitten löytyi kombinaatio mikä auttaa: Panacod ja Zomig, siis yhtäaikaa otettuna. Voi olla, että julkaista kun mainitsin lääkkeiden nimet. Panacod on kipulääke ja Zomig on migreenin täsmälääke.

Vierailija
64/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat migreenisairaat tietävät itse miten migreenikohtauksen kanssa eletään.

Sikäli ihmettelen kysymystä. Jos oikeasti on tietoa vailla, soittaa terveysneuvontaan, apteekkiin tms.

Jos migreenikohtaus on elämän ensimmäinen, lähtisi lääkäriin.

Vierailija
65/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut migreeniä nuoresta saakka. Lääkityksessä on ollut hakemusta, mutta muutama vuosi sitten löytyi kombinaatio mikä auttaa: Panacod ja Zomig, siis yhtäaikaa otettuna. Voi olla, että julkaista kun mainitsin lääkkeiden nimet. Panacod on kipulääke ja Zomig on migreenin täsmälääke.

Vierailija
66/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Lepäämällä. Tummia laseja ja silmälaput. Lääkettä. Korjaamalla verensokeria tasaiseksi.

Vierailija
67/67 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit siihen kyllä. Itse elin muutaman vuotta 2-4 h yöunilla. Tosin sain sydänsairauden siitä mutta opin kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän