IS Saara Aalto ja Meri Aalto pyytävät hurjaa summaa koulutuksestaan miljonäärikurssi sai somen kuhisemaan
Saara Aallon ja Meri Aallon uusi kurssikokonaisuus hämmästyttää somessa. Eräällä parin markkinoimista kursseista opetellaan miljonääriasennetta.
Linkki: https://www.is.fi/viihde/art-2000009546774.html
Mitäs mieltä tästä?
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjat: The Secret .Salaisuus. Saa lukea kirjastosta ja oppia ihan ilmaiseksi. NLP oppia saa lukemalla tai videoilta netistä,ihan ilmaiseksi. Mutta kaikki tyylillään ja saa laittaa rahansa mihin haluaa.
Ja soopaa kaikki tyynni.
Moni voisi sanoa samaa vaikka jääkiekosta. Siltikin ihmiset on valmiita laittamaan isoja rahoja jääkiekkoa niin urheiluna kuin katsojanakin harrastaakseen.
Kuinkahan monta sataa euroa MM-kisojen finaaliliputkin maksoi, vaikka Suomi tippui jo ennen mitalipelejä?
Yhden surkean pelin näkemiseen ollaan surutta valmiita laittamaan satoja euroja, mutta pilkataan ja haukutaan typeriksi heitä, jotka käyttää sen saman rahan itsensä kehittämiseen.Jos maksat jääkiekkovalmentajalle niin todennäköisesti maksat suuria summia mieluummin kuitenkin sellaiselle valmentajalle, jolla on todella paljon kokemusta alasta kuin sellaiselle, joka ei ole juuri ikinä valmentanut ketään mutta pyytää silti hirveää rahasummaa?
Miksi ylipäätään maksaa mitään jostain jääkiekkovalmennuksestakaan, kun ne samat opit on saatavilla ihan ilmaiseksi kirjoista ja netistä?
Saara ja Meri ei kuule ole mitään oikeita valmentajia. Eihän he edes ole valmentaneet mitään. He on vain itse olleet valmennettavia.
Et kai sinäkään laita lastasi lätkäleirille jota vetää joku joka on vain osallistunut itse edelliselle leirille?
Saaralla on korkeakoulutukinto ja hänen valmennustaidoistaan saatiin ihan livenä erinomaista esimerkkiä viimeisimmässä BB:ssä.
Mikäli yhtään olisit niin Saaraa kuin Meriäkin seurannut, niin tietäisit että Merikin on toiminut jo pitkään valmentajana ja he on molemmat viimeisimpien vuosien aikana kouluttaneet itseään intensiivisesti, ahkerasti ja päämäärätietoisesti eli hyvin tietävät aiheesta, josta valmennuksessaan puhuvat.
Hän opetti laulamista.
Ei täällä kukaan ole sanonut etteikö hän olisi ihan pätevä musiikin opettaja.
Ketä se Meri muka on valmentanut? Saaran serkkua?
Ei se että juoksee höpöhöpökursseilla ja esittää valmentajaa pätevöitä ketään.
Esittihän Meri vuosia manageriakin mutta oliko hän ikinä sellainen? Ei ollut. Tuhosi vain kaiken.
Hienoa, että olet itsekin valmis myöntämään Saaran taidot valmentajana. Ammattitaitoinen valmentaja osaa valmentaa aiheesta riippumatta, kuten vaikka useimmat luokanopettajat.
Omituinen ajatus, ettei korkeakoulutettu artisti voisi oppia ja valmentaa muutakin kuin musiikkia.
Pakko huomauttaa, että ihan virallisestikaan yhdessä aineessa pätevä ei ole pätevä opettamaan mitään muita aineita. Esim. luokanopettaja ei voi opettaa yläkoulussa (paitsi sijaisuuksia) eikä aineenopettaja voi saada vakituista paikkaa luokanopettajana. Äidinkielenopettaja ei voi saada liikunnan opettajan virkaa jne.
Ja sen mitä opetettavasta aineesta pitää suorittaa määrittää virallinen taho.
Ei se opettajaksi mielivä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tosta maksaa niin sietää kyllä menettääkin rahansa, sen verran t y h mä on. Rahahuolet vaan jatkuu koska sen tasoista t y h m yyyttä ei voi parantaa. Ihan yhtä hyvin voisi heittää rahansa Afrikan prinssille.
Olen jyrkästi eri mieltä tästä. Tyhmyys on vain tyhmyyttä, ei pahuutta. Jos ihminen on saanut heikot eväät siinä mielessä, että älykkyyttä ja arvostelukykyä on keskimääräistä vähemmän, eihän hän sille mitään mahda. Juuri tästä syystä kehitysvammaisilla on joku toinen ihminen katsomassa rahankäyttöä. Mutta sitten on niitä ihmisiä, jotka eivät ole varsinaisesti kehitysvammaiseksi luokiteltavia mutta joiden kyvyt ovat silti keskimääräistä heikommat, ja heitä ei välttämättä suojele kukaan. Läheiset voivat yrittää, mutta eihän täysi-ikäistä ja täysivaltaista ihmistä voi estää tekemästä omilla rahoillaan, mitä hän haluaa. Pahuutta on se, että huijataan heikompia, ja toivoisin, että joskus paha saisi palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tosta maksaa niin sietää kyllä menettääkin rahansa, sen verran t y h mä on. Rahahuolet vaan jatkuu koska sen tasoista t y h m yyyttä ei voi parantaa. Ihan yhtä hyvin voisi heittää rahansa Afrikan prinssille.
Olen jyrkästi eri mieltä tästä. Tyhmyys on vain tyhmyyttä, ei pahuutta. Jos ihminen on saanut heikot eväät siinä mielessä, että älykkyyttä ja arvostelukykyä on keskimääräistä vähemmän, eihän hän sille mitään mahda. Juuri tästä syystä kehitysvammaisilla on joku toinen ihminen katsomassa rahankäyttöä. Mutta sitten on niitä ihmisiä, jotka eivät ole varsinaisesti kehitysvammaiseksi luokiteltavia mutta joiden kyvyt ovat silti keskimääräistä heikommat, ja heitä ei välttämättä suojele kukaan. Läheiset voivat yrittää, mutta eihän täysi-ikäistä ja täysivaltaista ihmistä voi estää tekemästä omilla rahoillaan, mitä hän haluaa. Pahuutta on se, että huijataan heikompia, ja toivoisin, että joskus paha saisi palkkansa.
Saara ja Meri on jo vuosia markkinoineet palvelujaan alaikäisille. Se on täysin tuomittavaa.
Henkilökohtaisesti en usko, että kyse on mistään tarkoituksenmukaisesta huijauksesta. Luulen, että he aidosti itse uskovat näihin kursseihinsa. Ja se on vähän surullista.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en usko, että kyse on mistään tarkoituksenmukaisesta huijauksesta. Luulen, että he aidosti itse uskovat näihin kursseihinsa. Ja se on vähän surullista.
Siksikin tarvitaan puoskarilaki.
Vierailija kirjoitti:
Innokkuus on samanlaista kuin uskoon tulleilla.
Anoppini keksi konkurssin jälkeen kristinuskon ja alkoi painostaa sukulaisiaan sillä. Lähetteli sekavia hurmoshenkisiä kirjeitä ja paasasi puhelimessa.
Hyvin ahdistavaa.
Olen tosielämän miljonääri ja kirjoittelen vauvafoorumille. Mixi tarvitsisin neuvoja lepakoilta miten käyttäytyä?
Jenkkimeininkiä tuollainen "fake it 'til you make it" mikä Saaralla ja Merillä on nyt päällä. Ainakin näissä valmennus- ja vaurausasioissa. Ja nythän saa periaatteessa kuka tahansa identifioitua miksi tahansa (tai näin meille uskotellaan) niin miksei Meri Suomesta saisi indentifioitua miljonääriksi ;D Vähän kuin lapsuuden barbieleikit jossa tää menis nyt ja tää tekis silleen ja tälleen.
Elon Musk esimerkiksi olisi enemmän kuin pätevä vetämään omaa sparraus-workshoppiaan ja hänellä olisi ihan erilaiset näkemykset menestykseen. Siihen kun vaaditaan aitoja kykyjä ja selkeitä visioita eikä pelkkää mielikuvitustasolla liikkuvaa mä haluun -settiä.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkimeininkiä tuollainen "fake it 'til you make it" mikä Saaralla ja Merillä on nyt päällä. Ainakin näissä valmennus- ja vaurausasioissa. Ja nythän saa periaatteessa kuka tahansa identifioitua miksi tahansa (tai näin meille uskotellaan) niin miksei Meri Suomesta saisi indentifioitua miljonääriksi ;D Vähän kuin lapsuuden barbieleikit jossa tää menis nyt ja tää tekis silleen ja tälleen.
Elon Musk esimerkiksi olisi enemmän kuin pätevä vetämään omaa sparraus-workshoppiaan ja hänellä olisi ihan erilaiset näkemykset menestykseen. Siihen kun vaaditaan aitoja kykyjä ja selkeitä visioita eikä pelkkää mielikuvitustasolla liikkuvaa mä haluun -settiä.
No se sama menetelmähän niillä oli musabisneksessäkin. Valehdeltiin ummet ja lammet ja teeskenneltiin.
Heidän sivulta kopioitu:
PYÖRIIKÖ MIELESSÄSI TÄLLAISIA EPÄILYKSIÄ JA KYSYMYKSIÄ?
(klikkaa plus-merkistä lukeaksesi, miksi ei kannata antaa näiden väärinkäsitysten estää unelmiesi toteutumista)
9. Ei mulla ole rahaa osallistua tähän valmennukseen.
Ymmärrän. Raha ja raha mindset on yksi isoimmista ja kivuliaimmista asioista meidän mielellemme, koska näistä asioista ei meidän yhteiskunnassamme puhuta ääneen. Me halutaan auttaa sua tämän asian kanssa. Ja sen takia No Fear Akatemiassa on erillinen moduuli varattu pelkästään rahalle ja runsaudelle. Jotta pääsemme todella pureutumaan siihen, MIKSI sinulla ei ole rahaa, ja miksi sinua ahdistaa tai jännittää, kun menet pankkitilillesi.
Jos et tule tähän valmennukseen, sä jatkat luultavasti edelleen rahasta stressaamista ja kituuttamista. Kuinka kalliiksi se tulee, jos elämäsi pysyy samanlaisena ja stressisi jatkuu?
Me olemme käyttäneet näihin tässä valmennuksessa opetettaviin asioihin yli 100 000€, mutta sinä kaiken tiedon itsellesi käyttöösi vain 0,88% hinnalla siitä, mitä me maksoimme. 🙏
Muista myös, että itseensä sijoittaminen on parasta, mitä voit itsellesi tehdä.
Sillä kukaan ei koskaan voi viedä sinulta pois sitä, mitä opit.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ketjun aiheeseen liittymättä, on jotenkin erikoista ettei noin kauniin äänen omaava laulaja lyönyt läpi suomessa, vaikka menestyi kansainvälisissä laulukilpailuissa.
Onko Saara kyvytön tekemään kompromisseja oman uransa suhteen?
Joo kyllä on. Kuten Simon Cowell sanoi she is so over the top.
Saaran teatraalinen tyyli sopii musikaaleihin ja Musiikkiteatteriin ja elokuvadubbauksiin ja sanoisin myös mainosääneksi radioon/ telkkaan mutta nuo työt ei kiinnosta.
Sitten managerina rekkis joka ei osaa englantia ja vahtii naistaan kuin haukka niin se on siinä.
Saara ja Meri vaikuttavat sellaisilta ihmisiltä että he olisivat taatusti kuuluttaneet somessa ja muuallakin käyneensä sadan tonnin arvoiset koulutukset. Kumman hiljaa ovat kuitenkin olleet.
Todennäköisesti ovat kuunnelleet muutaman podcast-jakson ja ehkä lukaisseet pinnalla olevien elämäntaitogurujen oppeja, että voivat napsia niistä hyödyllisimmät osiot omaa settiä varten.
Saara on sijoittanut surkeaan musiikkiin, rumiin esiintymisasuihin joihin ei mahdu ja nyt tähän höpinään.
Viimeinen jolta ottaisin rahaneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Heidän sivulta kopioitu:
PYÖRIIKÖ MIELESSÄSI TÄLLAISIA EPÄILYKSIÄ JA KYSYMYKSIÄ?
(klikkaa plus-merkistä lukeaksesi, miksi ei kannata antaa näiden väärinkäsitysten estää unelmiesi toteutumista)9. Ei mulla ole rahaa osallistua tähän valmennukseen.
Ymmärrän. Raha ja raha mindset on yksi isoimmista ja kivuliaimmista asioista meidän mielellemme, koska näistä asioista ei meidän yhteiskunnassamme puhuta ääneen. Me halutaan auttaa sua tämän asian kanssa. Ja sen takia No Fear Akatemiassa on erillinen moduuli varattu pelkästään rahalle ja runsaudelle. Jotta pääsemme todella pureutumaan siihen, MIKSI sinulla ei ole rahaa, ja miksi sinua ahdistaa tai jännittää, kun menet pankkitilillesi.
Jos et tule tähän valmennukseen, sä jatkat luultavasti edelleen rahasta stressaamista ja kituuttamista. Kuinka kalliiksi se tulee, jos elämäsi pysyy samanlaisena ja stressisi jatkuu?
Me olemme käyttäneet näihin tässä valmennuksessa opetettaviin asioihin yli 100 000€, mutta sinä kaiken tiedon itsellesi käyttöösi vain 0,88% hinnalla siitä, mitä me maksoimme. 🙏
Muista myös, että itseensä sijoittaminen on parasta, mitä voit itsellesi tehdä.
Sillä kukaan ei koskaan voi viedä sinulta pois sitä, mitä opit.
Onpa manipuloivaa tekstiä. Ja miten niin raha-asioista ei puhuta ääneen, aihetta käsitteleviä podcasteja on lukemattomia sekä suomeksi, ruotsiksi että englanniksi ja monilla muilla kielillä.
Lehdet etsivät aina jotain haukkumisen kohdetta. Syyllistetään ja tyrmätään ihmisiä.
Sitten se kaikki puetaan hyvyyden kaapuun, kuinka hyvä on, että tällaiset huijarit/tyhmät/jne. paljastetaan.
Annetaan ihmisten olla ja yrittää. Emme voi tietää, vaikka joku saisikin apua tuollaiselta kurssilta.
Ovatko he miljonäärejä. Eli on kokemusta ja tietoa neuvoa muita.
Jos joku tuntee saavansa tästä uutta virtaa elämään niin miksi ei ostaisi.
Molemmat ovat maailmaa nähneet ja kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuntee saavansa tästä uutta virtaa elämään niin miksi ei ostaisi.
Molemmat ovat maailmaa nähneet ja kokeneet.
Koska tuollaista puoskarointia ei pidä rahoittaa.
Mitä maailmaa ne on nähneet? Meri on päässyr Kouvolasta Veikkolaan ja Saara piirtänyt täysen ympyrän pikkupaikkakuntien joulukonsertista pikkupaikkakuntien joulukonserttiin.
Vierailija kirjoitti:
Lehdet etsivät aina jotain haukkumisen kohdetta. Syyllistetään ja tyrmätään ihmisiä.
Sitten se kaikki puetaan hyvyyden kaapuun, kuinka hyvä on, että tällaiset huijarit/tyhmät/jne. paljastetaan.Annetaan ihmisten olla ja yrittää. Emme voi tietää, vaikka joku saisikin apua tuollaiselta kurssilta.
Median tehtävä on kirjoittaa tällaisesta, tuoda julki huijarit.
Ja kyllä me tiedämme. Ei saa.
Pakko huomauttaa, että ihan virallisestikaan yhdessä aineessa pätevä ei ole pätevä opettamaan mitään muita aineita. Esim. luokanopettaja ei voi opettaa yläkoulussa (paitsi sijaisuuksia) eikä aineenopettaja voi saada vakituista paikkaa luokanopettajana. Äidinkielenopettaja ei voi saada liikunnan opettajan virkaa jne.