IS Saara Aalto ja Meri Aalto pyytävät hurjaa summaa koulutuksestaan miljonäärikurssi sai somen kuhisemaan
Saara Aallon ja Meri Aallon uusi kurssikokonaisuus hämmästyttää somessa. Eräällä parin markkinoimista kursseista opetellaan miljonääriasennetta.
Linkki: https://www.is.fi/viihde/art-2000009546774.html
Mitäs mieltä tästä?
Kommentit (365)
Onko nämä muuttaneet Suomeen takaisin? Miksi? Eikö se Saaralle auennut se kansainvälisen tähden ura?
Miksi ei lähtenyt ( vai lähtikö) Simon Cowellin manageerattavaksi? Ko heppu on luonut monta kansainvälistä superstaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan nuo elämänmuutos- ja vaurastumiskurssit ovat kalliita.
Jos nyt tosiaan vertaa muihin harrastuksiin kuten Jääkiekon MM-kisojen finaaliottelulippuun, hinnaltaan 285-415 euroa, niin aika edulliselta alkaa vaikuttaa.
Samat ihmiset, jotka silmiään räpäyttämättä on valmiita laittamaan tuon summan yhteen ottelulippuun + kisaeväät, -juomat ja fanituotteet päälle naureskelee heille, jotka mieluummin laittaa sen rahan itsensä kehittämiseen.
Itsensä kehittämiseen kannattaa toki aina panostaa, mutta kirjastosta voi lainata vaikka kuinka paljon itsensä kehittämisen oppaita täysin ilmaiseksi. Lähes kuka tahansa voi kutsua itseänsä life coachsiksi, joten kannattaa ennen suurien rahasummien laittamista tarkistaa kuinka pätevä kyseinen henkilö on tuolla alalla.
Ehkä olet sellainen, joka kahlaa mieluiten itse kaiken saatavilla olevan materiaalin läpi ja tarvittaessa vaikka sanakirjan avulla kääntää vieraskielistäkin tekstiä, mutta on monia joilla ei olisi siihen edes aikaa ja joille valmiiksi koottu valmennus omalla äidinkielellä ja samanhenkisessä porukassa sopii paremmin.
Voisin osallistua valmennukseen jos se olisi kohtuuhintainen ja valmentajalla olisi kunnon meriitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet self help gurut eivät ole elämässään koskaan saavuttaneet yhtään mitään, paitsi rahastaneet ihmisiä joko muilta varastetuilla pseudopsykologisilla konsepteilla, tai keksineet itse jotain höpöhöpöä, jota hyväuskoiset on ostaneet. Monet näistä on itse luonnehäiriöisiä, narsisteja, tai jopa psykopaatteja. Karismaattisia, manipulatiivisia ja ahneita. Ihan vihoviimeisiä ihmisiä, joilta kenenkään pitäisi ottaa vastaan neuvoja. Varsinkaan rahaa vastaan.
No onneksi tällä kaksikolla ei ole pätkääkään karismaa.
Olen seurannut Farmia, ja minulle tuli tästä Meristä jotenkin tosi vastenmielinen olo- en tiedä, että miksi.
Niinpä. Molemmista tulee. Toisaalta jotenkin reppanoita mutta vastenmielisiä.
Meri on todella dominoiva.
Ei diminoiva, vaan päällekäyvä. Dominoiva ottaa tilanteen/ ihmiset yms hallintaan ja hallitsee, päällekäyvä yrittää,mutta taidot/karisma yms eivät siihen sitten oikeastaan riitä.
Erikoinen pariskunta. Meri kulkee kaikkialla missä Saara. Manageri ja muut hommat varmaan tehneet laskua joten nyt sitten tämmöinen kurssi. En usko papupuihin ja usko lupaukseen saat rahat takaisin. Ystävätkin on parempia neuvon antajia tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä muuttaneet Suomeen takaisin? Miksi? Eikö se Saaralle auennut se kansainvälisen tähden ura?
Miksi ei lähtenyt ( vai lähtikö) Simon Cowellin manageerattavaksi? Ko heppu on luonut monta kansainvälistä superstaraa.
epäsuosittu mielipide, mutta minusta hän ei osaa laulaa..se korkealta kimitys saa itselläni lähinnä ärsytysreaktion aikaan. Voi olla että monella muullakin. Minäkään en osaa laulaa ja olen ihan sinut asian kanssa, eli kateellisuus ei tässä puhu ;). Saarasta tehtiin somepuffi johon sateenkeerius antoi lisäboostia. Sama case Käärijä, laulutaidoilla ei noustu mut ilmiö saatiin aikaan ihan vaikuttavasti. Voi olla että 3v päästä ei kukaan hänestä muista mitään eikä tämä ole pahalla Jereä kohtaan. Ilmiöt menee nykyään viraaliksi nopeasti ja sammuvat myöskin yhtä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet self help gurut eivät ole elämässään koskaan saavuttaneet yhtään mitään, paitsi rahastaneet ihmisiä joko muilta varastetuilla pseudopsykologisilla konsepteilla, tai keksineet itse jotain höpöhöpöä, jota hyväuskoiset on ostaneet. Monet näistä on itse luonnehäiriöisiä, narsisteja, tai jopa psykopaatteja. Karismaattisia, manipulatiivisia ja ahneita. Ihan vihoviimeisiä ihmisiä, joilta kenenkään pitäisi ottaa vastaan neuvoja. Varsinkaan rahaa vastaan.
No onneksi tällä kaksikolla ei ole pätkääkään karismaa.
Olen seurannut Farmia, ja minulle tuli tästä Meristä jotenkin tosi vastenmielinen olo- en tiedä, että miksi.
Niinpä. Molemmista tulee. Toisaalta jotenkin reppanoita mutta vastenmielisiä.
Meri on todella dominoiva.
Ei diminoiva, vaan päällekäyvä. Dominoiva ottaa tilanteen/ ihmiset yms hallintaan ja hallitsee, päällekäyvä yrittää,mutta taidot/karisma yms eivät siihen sitten oikeastaan riitä.
jep ja sillä näkyy vähän semmonen uhmakas hätääntynyt lapsi katsessaan..että i want my way..mut tosiaan ne taidot/kyvyt puuttuu.
Kieltämättä tämä on varsin mielenkiintoista, niin huvittavaa ja ei ainakaan yritteliäisyyttä puutu. Mutta sitten kuitenkin. Luin mitä nämä meditaatiot on: ajattele runsautta, kuin olisit kaupassa ja vaikka sinulla ei olisi varaa runsauteen, ajattele paputölkki täynnä papuja.
Ei luoja.
Ja melko kyseenalaista, että jos lukijalla ei ole rahaa niin kannustetaan kuitenkin ottamaan vaikka velkaa tai käyttämään viimeiset roposet, että saa ostettua tämän aivan naurettavilla katteilla myynnissä olevan kurssin, ja heti perään kerrotaan oma velkasumma, niin kuin tämä nyt jotenkin pehmittäisi asiaa. husko myy pyllytreenejään muutamalla kympillä. Miksi tämä olisi 20x parempi kuin se? Pyllytreenistä varmaan elämä oikeasti paranee ja itsetunto kasvaa, vaan mitä tällainen manifestointikurssi tekee? Netissä on jo vaikka wizardliz, jolta saa samat vinkit ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tämä on varsin mielenkiintoista, niin huvittavaa ja ei ainakaan yritteliäisyyttä puutu. Mutta sitten kuitenkin. Luin mitä nämä meditaatiot on: ajattele runsautta, kuin olisit kaupassa ja vaikka sinulla ei olisi varaa runsauteen, ajattele paputölkki täynnä papuja.
Ei luoja.
Ja melko kyseenalaista, että jos lukijalla ei ole rahaa niin kannustetaan kuitenkin ottamaan vaikka velkaa tai käyttämään viimeiset roposet, että saa ostettua tämän aivan naurettavilla katteilla myynnissä olevan kurssin, ja heti perään kerrotaan oma velkasumma, niin kuin tämä nyt jotenkin pehmittäisi asiaa. husko myy pyllytreenejään muutamalla kympillä. Miksi tämä olisi 20x parempi kuin se? Pyllytreenistä varmaan elämä oikeasti paranee ja itsetunto kasvaa, vaan mitä tällainen manifestointikurssi tekee? Netissä on jo vaikka wizardliz, jolta saa samat vinkit ilmaiseksi.
Seuraan yhtä ulkomaalaista todella menestynyttä self help tyyppiä ja hän tarjoaa kurssiaan ilmaiseksi niille, joilla ei ole varaa maksaa kurssin hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epäsuosittu mielipide, mutta minusta hän ei osaa laulaa..se korkealta kimitys saa itselläni lähinnä ärsytysreaktion aikaan. Voi olla että monella muullakin. Minäkään en osaa laulaa ja olen ihan sinut asian kanssa, eli kateellisuus ei tässä puhu ;). Saarasta tehtiin somepuffi johon sateenkeerius antoi lisäboostia. Sama case Käärijä, laulutaidoilla ei noustu mut ilmiö saatiin aikaan ihan vaikuttavasti. Voi olla että 3v päästä ei kukaan hänestä muista mitään eikä tämä ole pahalla Jereä kohtaan. Ilmiöt menee nykyään viraaliksi nopeasti ja sammuvat myöskin yhtä nopeasti.
Teknisesti taitava ja " opetettu" tulkitsija,mutta kylmäksi jättää myös minut. Mutta siinä ohjelmassa ne tuomarit ja yleisö oli haltioissaan,ja varmasti olisi päässyt sen Cowellin talliin,mutta menikö? Ja jos meni,niin miksi ei tullut levyä tms? Tai miksi ei mennyt?
Minulle tullut olo, että haluaisi olla myös songwriter, mutta ei taida olla siinä niin kyvykäs,kuin laulajana. Lisäksi mietin, että onko umylipäätään valmis ottamaan manageerausta vastaan? Vai haluaako itse "jääräpäisesti" valita, että mitä esittää,missä ja miten? Lisäksi minua häiritsee tämä hänen Disney-prinsessa tyylinsä,kun joku muu tyyli sopisi paljon paremmin hänelle.
Ihan sama mitä touhuavat. Minuu ei kiinnosta eikä vaikuta minun elämään mitenkään.
Kun laulamalla ei rikastu, kun ei ole "opiskelijatyyppiä", vaan "keskinkertainen seiskan oppilas", miten voisi päästä mihinkään tuloihin, jos ei keksisi tällaista huijausta?! Ja luulen todella, että nämä kaksi itsekin jossain määrin uskovat tähän. Heitäkin on self help-gurut höynäyttäneet ja nyt laittavat vahingon kiertämään. Lahkojen vetäjät käärivät hyväuskoisten rahat. Siitähän tässäkin on kyse. Että kehtaavat vielä sanoa auttavansa ihmisiä - tai no. Ovat niin syvällä näissä "opeissa", etteivät edes tajua sitä...
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja.
tää on oikeasti vaarallista näille, jotka ovat syvällä ongelmissaan ja silloin on luontaista haluta nopea ratkaisu ongelmaan ja kenties pieni fanitus mukana, että eihän nämä nyt meitä silmään pissisi..tyyppi ottaa vielä yhden pikavipin, jospa kurssi muuttaisi kaiken. Lopputuloksen valitettavasti jo tiedämmekin. Eli moraalisesti aika arvelluttavaa touhua ko.pariskunnalta.
Eivätkö muuttaneetkaan Espanjaan pysyvästi?
Raamattu, paras self help opas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä ihmetytti kun katsoin tuota No Fear Academyn -nettisivustoa, että oli käytetty sanoja 'sä' ja 'sulla' sen sijaan, että olisi kirjoitettu 'sinä' ja 'sinulla', mikä antaa mielestäni epäammattimaisen vaikutelman. Ellei kohde ryhmä ole yläkoululaiset, joilla tuskin on varaa kurssiin muutenkaan, tuollainen puhekielen käyttö vie uskottavuutta kurssilta.
Joo, välillä luki 'sä' ja välillä oli heitetty mukaan 'sinä', eli ei ollut kovin johdonmukaista tekstiä. Saralle vinkkinä, että voit pyytää vaikka ChatGPT:tä muokkaamaan tekstiä paremmaksi, koska tuo ei oikeasti vaikuta kovin ammattimaiselta tekstiltä ja antaa kuvan siitä, että myös kurssi on tehty hutaisten.
Tuo nettisivu vilisi kirjoitusvirheitä ja oli ylipäätään huonoa suomea. Kuka maksaa lähes 900 kurssista tuon perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä ihmetytti kun katsoin tuota No Fear Academyn -nettisivustoa, että oli käytetty sanoja 'sä' ja 'sulla' sen sijaan, että olisi kirjoitettu 'sinä' ja 'sinulla', mikä antaa mielestäni epäammattimaisen vaikutelman. Ellei kohde ryhmä ole yläkoululaiset, joilla tuskin on varaa kurssiin muutenkaan, tuollainen puhekielen käyttö vie uskottavuutta kurssilta.
Joo, välillä luki 'sä' ja välillä oli heitetty mukaan 'sinä', eli ei ollut kovin johdonmukaista tekstiä. Saralle vinkkinä, että voit pyytää vaikka ChatGPT:tä muokkaamaan tekstiä paremmaksi, koska tuo ei oikeasti vaikuta kovin ammattimaiselta tekstiltä ja antaa kuvan siitä, että myös kurssi on tehty hutaisten.
Tuo nettisivu vilisi kirjoitusvirheitä ja oli ylipäätään huonoa suomea. Kuka maksaa lähes 900 kurssista tuon perusteella?
Pitäisi kyllä olla viimeisen päälle hiottu kurssi noilla hinnoilla, nyt tulee pelkkä rahastuksen maku kun ei ole panostettu yhtään huolellisuuteen ja sitten tuo, että kannustetaan käyttämään viimeiset rahat kurssiin on todella epäeettistä. Kurssin pitäisi olla nimenomaan positiivinen asia, mutta itselle jäi ihan päinvastainen fiilis tuosta.
Joko ne ei osaa kirjoittaa paremmin tai tuo teksti on tahallaan tuollaista teineihin ja matalasti koulutettuihin vetoavaa ns tuttavallista samalla tasolla olevaa.
Minä kävin tämän kurssin ja löysin heti iltalenkillä maasta kahden euron kolikon. Kyllä kurssi toimi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin tämän kurssin ja löysin heti iltalenkillä maasta kahden euron kolikon. Kyllä kurssi toimi.
Manifestoitko kolikon miljoonaksi?
Tuo mainosteksti on kuin suoraa käännöstä jostain jenkkihömppäkurssin sivulta.