Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS Saara Aalto ja Meri Aalto pyytävät hurjaa summaa koulutuksestaan miljonäärikurssi sai somen kuhisemaan

Vierailija
26.05.2023 |

Saara Aallon ja Meri Aallon uusi kurssikokonaisuus hämmästyttää somessa. Eräällä parin markkinoimista kursseista opetellaan miljonääriasennetta.

Linkki: https://www.is.fi/viihde/art-2000009546774.html

Mitäs mieltä tästä?

Kommentit (365)

Vierailija
361/365 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuin kurssiin ha nyt olen miljonääri 

No Fear! Minäkin maksoin 888€ ja nyt olen rikkaampi kuin Elon Musk, mutta pidän omaisuuteni salaisuutena. Kukaan ei tiedä että olen miljardööri!

Vierailija
362/365 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluvat samaan kusetus kastiin  kuin Juhani Tamminen, Tamminen tuli puhumaan yritykseen, puhui ihan muuta mihin oli palkattu. Puhe oli ylistys omasta jääkiekko urasta jossa kehui mm  laukovansa kovempaa nykyäänkin kuin NHL pelaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/365 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä mieltä, että noi ei kovin vakuuttavia opettajia ole. Itse en ainakaan osallistuisi noiden kursseille.

Eivät ole itsekään miljonäärejä, niin mikä menee pieleen?

Vierailija
364/365 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aallon julkisuuskuva on tällähetkellä sekava. Viimeisten parin vuoden ajan ollut lauluvalmennuksia, kalliita manifestointikursseja, välillä laulaa, välillä ei. Asuu toisinaan Espanjassa, asuntoautossa, hotellissa tai kotona. Podcast oli aktiivinen ennen tätä vuotta, mutta nyt ei tule enää jaksoja paljoakaan. Podcastissa alkaa sama levy toistua ja Saara yhä ratsastaa podcastissa X-Factorilla, jota ei edes enää tule Britanniassa, sillä ohjelman katsojaluvut laski niin alas. Hetken tämä kaksikko yritti tehdä Suomessa musiikkiohjelmien ulkopuolista tv:tä (Farmi Suomi, Saaran pränkkiohjelma). Nyt ei mitään tv:n puolella kummaltakaan. Nyt Saara haluaa musikaaleihin, mutta ei ole vielä tärpännyt. Ottivat toisen koiran hiljattain. Valmentaa nyt jotakin laulajaa, oli tämän laulajan mukana Briteissä äänityksissä. 

Taas tulossa joulukiertue, mutta nyt vain 5 paikkakuntaa. Ihmeen pieneksi kutistunut tuo kiertue ja paikkakuntina: Ylöjärvi, Kokkola, Kemijärvi, Oulu ja Helsinki. Helsingissäkin joku pieni kirkko esiintymispaikkana. 

Ota tästä kaikesta nyt selvää. Sitä tätä siellä täällä. Pitäisikö keskittyä nyt kunnolla yhteen tai kahteen asiaan seuraavat 5 vuotta? Esimerkiksi musikaalit? 

Vierailija
365/365 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on jotain jänniä ja elämää muuttavia juttuja tulossa. Hehkuttelua "jutuista mistä ei saa puhua julkisesti vielä, mutta kuulette sitten aikanaan". Loppujen lopuksi mikään ei tunnu koskaan johtavan mihinkään uuteen.