Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maksullinen seksi ei koskaan ole sellaista

Vierailija
24.05.2023 |

himoa, mitä maksuton seksi. Monet maksulliset naiset eivät suutele ostajia esim hygienisyistä. Aika karua siis, kun edes esileikkiä ei ole. Silti jotkut miehet kuvittelevat, että maksullinen nainen tekee tuota seksin himosta kun uikuttaa satasesta miehen alla :D Lisäksi maksuttomassa seksissä molemmat voivat ehdotella asentoja, tyydytystapoja yms, eikä maksuttoman seksin ainoa päämäärä ole miehen laukeaminen eikä ole niin vaarallistakaan, jos se toisinaan jää kokonaan välistäkin.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten leikkikenttä, naisten säännöt. 

Munan ostaminen rahalla on ihan okei. Pillun ostaminen taas ei. Naiset kun maksaa seksistä, niin se on jotenkin romanttisempaa.

Tottakai se maksullinen mies on aidosti ja eroottisesti kiinnostunut juuri asiakasnaisesta. Mielessä väikkyy romanttiset häät, omakotitalo maalla ja lapset. Erektiota ei ole hommattu purkista tietenkään. Raha on sivuseikka. Ei kai kukaan nainen harrasta seksiä sellaisen miehen kanssa joka ei ole aidosti nauttimassa tilanteessa.

Bingo.

Mitä mieltä te palstan naiset olette kanssasisaristanne jotka harrastavat seksiä miehen kanssa, joka ei aidosti nauti tilanteesta?

Älkääkä alkako höpöttämään ettei mies pysty feikkaamaan orgasmia. Pystyy. Olen feikannut monta kertaa. On sellainen haaste, ettei meinaa laueta millään. Jossain kohtaa vaan kyllästyy jyystämiseen. Kukaan ei ole huomannut tähän mennessä. Naiset on yllättävän itsekkäitä näissä. Riittää että mies ääntelee ja vähän jännittää lihaksia. Yhtään ei kiinnosta tarkastaa tuliko jotain nesteitä.

Luuletko sä tosissaan, ettei nainen huomaa sellaista?

Jo sen kyllästymisen huomaa.

Missä kuplassa sä elät?

N47

En luule, tiedän. Sori jos rikoin sun kuplan.

Mistä sä tiedät (muusta kun pillustasi valuvasta spermasta) miehen oikeasti tulleen? Feikkaaminen kuulemma naurettavan helppoa ja nainenhan ei tunne miehen lauetessa sperman purkaantuvan. Mistä siis tiedät?

:D Voi herrasjestas.

N47

Kai sä voi kertoa, kun kerran näytät tietävän.

Mäkin olisin tästä tiedosta kiinnostunut.

Ei me tähän vastausta saada, koska sellaista ei ole olemassa.

Väittäjä vaan kuvittelee oman ajatuksensa oleva jokin fakta.

Vierailija
82/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47;llä on asiallisiakin kommentteja, mutta hän on tässä ketjussa jotenkin jäänyt kiinni vahvasti yhteen näkökulmaan. En tiedä, miksi, mutta vika ei hänen mielestään voi olla hänessä. Vikoja siis voi olla puolin ja toisin. En ole terapeutti, joten en pysty toteamaan mitään, mutta jonkinlaisen norsunluutorniparemmuuden aistin tässä. Ja en yritä vinoilla tai sanoa pahalla. Tuo viimeinen lause kyllä vie omasta kirjoituksestani kaiken alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten leikkikenttä, naisten säännöt. 

Munan ostaminen rahalla on ihan okei. Pillun ostaminen taas ei. Naiset kun maksaa seksistä, niin se on jotenkin romanttisempaa.

Tottakai se maksullinen mies on aidosti ja eroottisesti kiinnostunut juuri asiakasnaisesta. Mielessä väikkyy romanttiset häät, omakotitalo maalla ja lapset. Erektiota ei ole hommattu purkista tietenkään. Raha on sivuseikka. Ei kai kukaan nainen harrasta seksiä sellaisen miehen kanssa joka ei ole aidosti nauttimassa tilanteessa.

Bingo.

Mitä mieltä te palstan naiset olette kanssasisaristanne jotka harrastavat seksiä miehen kanssa, joka ei aidosti nauti tilanteesta?

Älkääkä alkako höpöttämään ettei mies pysty feikkaamaan orgasmia. Pystyy. Olen feikannut monta kertaa. On sellainen haaste, ettei meinaa laueta millään. Jossain kohtaa vaan kyllästyy jyystämiseen. Kukaan ei ole huomannut tähän mennessä. Naiset on yllättävän itsekkäitä näissä. Riittää että mies ääntelee ja vähän jännittää lihaksia. Yhtään ei kiinnosta tarkastaa tuliko jotain nesteitä.

Luuletko sä tosissaan, ettei nainen huomaa sellaista?

Jo sen kyllästymisen huomaa.

Missä kuplassa sä elät?

N47

En luule, tiedän. Sori jos rikoin sun kuplan.

Mistä sä tiedät (muusta kun pillustasi valuvasta spermasta) miehen oikeasti tulleen? Feikkaaminen kuulemma naurettavan helppoa ja nainenhan ei tunne miehen lauetessa sperman purkaantuvan. Mistä siis tiedät?

:D Voi herrasjestas.

N47

Kai sä voi kertoa, kun kerran näytät tietävän.

Mäkin olisin tästä tiedosta kiinnostunut.

Ei me tähän vastausta saada, koska sellaista ei ole olemassa.

Väittäjä vaan kuvittelee oman ajatuksensa oleva jokin fakta.

Niinpä.

Olen itsekin vaimon kanssa feikannut kymmeniä ellen satoja kertoja. Kun hänet on laukaistu hallitsemattomaan tärinäorgasmiin, niin silti joskus nalli ei vaan pala. Parempi feikata niin se paneminen loppuu

Varmaan aika moni nainenkin feikkaa ihan samasta syystä - se paneminen loppuu nopeammin.

84/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N47;llä on asiallisiakin kommentteja, mutta hän on tässä ketjussa jotenkin jäänyt kiinni vahvasti yhteen näkökulmaan. En tiedä, miksi, mutta vika ei hänen mielestään voi olla hänessä. Vikoja siis voi olla puolin ja toisin. En ole terapeutti, joten en pysty toteamaan mitään, mutta jonkinlaisen norsunluutorniparemmuuden aistin tässä. Ja en yritä vinoilla tai sanoa pahalla. Tuo viimeinen lause kyllä vie omasta kirjoituksestani kaiken alta.

Mitä kommenttia tarkoitit?

Etittiinkö tässä vikoja? Sanoin tolle yhdelle et nainen huomaa jos mies feikkaa. Ja varmasti suurin osa naisista huomaa. Se tuntui ärsyttävän monia.

Jos joku nainen täällä haluaa sen selittää miehille, mistä sen huomaa niin avatkoon joku. Ja jos ei avaa niin en avaa minäkään.

Mun alkuperäinen kommentti oli tähän ketjuun:

Tai naisen tarpeet edellä, kun paljon on myös miehiä prostituutioalalla.

Seksityö ja parisuhdeseksi on edelleen eri asioita.

Sit tuli mieleen, et miten se pillu kostuu, jos esim. olet kaupan myyjä ja palvelet asiakasta?

Sattuuko kauppaan koskaan ilkeää/vaikeaa/vitt.umaista asiakasta, jolle ei kelpaa mikään?

Kiihotutko ja kostutko aina, kun asiakas tulee kaupan ovesta sisään?

Onko sinulla koskaan tunnetta töissä, että "olipa paska päivä" ja "en tekisi tätä ikinä päivääkään, jos saisin lottovoiton"?

Oletko kaikki päivät kiihottuneena töissä?

Käytkö töissä silkasta kiihottumisen tunteesta vai rahan takia?

Oletko valmis palvelemaan asiakasta, kun hän tulee luoksesi ja etsimään hänelle hyllystä esim sopivankokoiset kengät ihan vaan sen takia, että sinä olet töissä ja sinulle maksetaan siitä palkkaa ilman, että kiihotut siitä?

Leikkaatko kampaajana hiukset asiakkaan toiveen mukaan vain sen takia, kun hän haluaa sellaiset, maksaa siitä ja nauttii istua tuolissasi?

En tiiä, asioita voi katsoa monelta kantilta.

N47

P.s. Mitä väliä sillä muuten on, ketä sun mies pannut ennen sinua ja onko siitä maksettu vai ei?

Sillä miehellä on saattanut olla joskus vaikka rumat hiuksetki jos on maksanut huonolle kampaajalle. Mihin nää asiat vaikuttaa nykyelämässä?

Vierailija
85/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt olen semmoinen maksullinen nainen, jonka päänsisuksiin koitatte kurkistaa tässä ketjussa.

Ensinnäkin sanoisin, että ihmisiä ei voi niputtaa noin yksinkertaisin perustein. Seksistä maksavia miehiä on monenlaisia. Niitä toki on, ketä ei kiinnosta mikään muu kuin runkata itseään siihen pilluun, josta maksaa. Itse en tapaa tällaisia miehiä. Tapaan nimenomaan sellaisia, kenelle seksi on yhteinen tapahtuma, ja ketkä nauttii siitä, että toinenkin nauttii.

Tässä ketjussa paljon kauhistellaan sitä, että miten mies saattaa panna naista, joka ei sitä halua. Ironista tässä on se, että tyypillinen asiakas on mies, jonka vaimo on se vastentahtoinen nainen. En siis minä. Kotona seksi on naiselle pakkopullaa, ja minä nautin siitä. Ei ole tarvinnut liukkaria mun kanssa koskaan käyttää. Olen saanut mahtavia orgasmeja miehiltä, jotka eivät ole vuosiin saaneet nuolla puolisonsa pillua, vaikka kovasti haluaisivat näin antaa nautintoa naiselle. Tässä joillekin siis uusi näkökulma asiaan.

Tottakai on myös maksullisia, jotka ottaa asiakkaaksi mitä tahansa miehiä, ja ketä ei se paneminen niin kiinnosta. Itse tapaan valitsemiani vakkarimiehiä, kerran tai kaksi viikossa. Aina panettaa valmiiksi. Jos seksi on huonoa, etsin uuden miehen sen tilalle.

Eli summa summarun, maksullinen seksi ei ole mikään yhteen lokeroon sullottava aihe, jossa on vain yksi totuus jota huudella.

Vierailija
86/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etittiinkö tässä vikoja? Sanoin tolle yhdelle et nainen huomaa jos mies feikkaa. Ja varmasti suurin osa naisista huomaa. Se tuntui ärsyttävän monia.

Jos joku nainen täällä haluaa sen selittää miehille, mistä sen huomaa niin avatkoon joku. Ja jos ei avaa niin en avaa minäkään.

Sit tuli mieleen, et miten se pillu kostuu, jos esim. olet kaupan myyjä ja palvelet asiakasta?

Sattuuko kauppaan koskaan ilkeää/vaikeaa/vitt.umaista asiakasta, jolle ei kelpaa mikään?

Onko sinulla koskaan tunnetta töissä, että "olipa paska päivä" ja "en tekisi tätä ikinä päivääkään, jos saisin lottovoiton"?

Oletko valmis palvelemaan asiakasta, kun hän tulee luoksesi ja etsimään hänelle hyllystä esim sopivankokoiset kengät ihan vaan sen takia, että sinä olet töissä ja sinulle maksetaan siitä palkkaa ilman, että kiihotut siitä?

Leikkaatko kampaajana hiukset asiakkaan toiveen mukaan vain sen takia, kun hän haluaa sellaiset, maksaa siitä ja nauttii istua tuolissasi?

N47

P.s. Mitä väliä sillä muuten on, ketä sun mies pannut ennen sinua ja onko siitä maksettu vai ei?

Sillä miehellä on saattanut olla joskus vaikka rumat hiuksetki jos on maksanut huonolle kampaajalle. Mihin nää asiat vaikuttaa nykyelämässä?

Sähän väitit tietäväsi, jos mies feikkaa orkkunsa. Ei kai se nyt ole niin vaikea asia kertoa, että mistä tiedät. Vai onko sittenkin?

Vierailija
87/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Sähän väitit tietäväsi, jos mies feikkaa orkkunsa. Ei kai se nyt ole niin vaikea asia kertoa, että mistä tiedät. Vai onko sittenkin?

Tämmösiä nää totuuksien kertojat täällä sitten ovat.

Vierailija
88/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se palstan naisten mukaan se vapaaehtoinen seksikin ole sitä että nainen jää tyydyttämättä? Siinä ei vain raha vaihda omistajaa.

Vierailija
89/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se palstan naisten mukaan se vapaaehtoinen seksikin ole sitä että nainen jää tyydyttämättä? Siinä ei vain raha vaihda omistajaa.

Valitetttavasti näin. Miehet eivät yleensä muuta kuin panna jurnivat, ja se on harvalle se oikea nautinto.

Ei pidä ihmetellä miksei naisten halut ole sitten tapissa.

Vierailija
90/97 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä asiat ole niin yksioikoisia, tulee mieleen että räyhäämällä stereotypioita yritetään vaan syyllistää sekä myyjää että ostajaa, niputtaa heidät yksiin ja samoihin rooleihin (myyjät uhreja, ostajat reppanoita jotka muuten eivät saa) ja itse sitten nousta besservisseröimällä jalustalle.

Itsellä on ollut vakkareita maksullisina (randomeita toki myös) ja siitä saattaa kehittyä omanlaisensa suhde. Sovittu aika vähän lipsuu, on kiva jutella niitä näitä ja joskus se orkkukin on sattunut sille myyjällekin. (Olen tapaillu sekä miehiä, naisia että muunsukupuolisia). On oltu yllättyneitä, kun onkin tosi kivaa seksiä ja muutenkin mukavaa, jopa sanottu että "tuntuu väärältä ottaa maksua näin hyvästä seksistä".

Ja itse kyllä parhaani mukaan varmistelen, että asiat tosiaan ovat myyjällä kunnossa. <3

Tällä näkyy myös valtava raivo ja pelko siitä, että miehet eivät enää tyydykään olemaan omaisuutta ja heidän seksuaalisuuttaan ei voi kontrolloida. Kyllä kieltämättä hiukan hymyilyttää, mutta näin ne roolit muuttuu maailmassa. Onhan se ymmärrettävästi hurjaa, kun miestä ei voikaan pompotella:tulee mieleen joidenkin miesten pelko ja hätä naisten tulemisesta työpaikoille aivan yhtä osaavina tai jopa parempina. Kyllä miehet itse parhaiten tietävät, mitä haluavat. Toivottavasti mallit muuttuvat site, että seksuaalisuus on yhä vapaampaa ja avoimet suhteet ovat tulevaisuudessa se perusmalli. Tässä murrosvaiheessa mentäköön nyt kukin parhaan kykymme mukaan. <3

Vierailija
91/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitetttavasti näin. Miehet eivät yleensä muuta kuin panna jurnivat, ja se on harvalle se oikea nautinto.

Ei pidä ihmetellä miksei naisten halut ole sitten tapissa.

Ruvetkaa sitten nuolemaan pilllua niin tekin saatte. Me miehet jo tiedetään, miten me saadaan.

t. mies ja se kalu

Vierailija
92/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia raivostuttaa miesten ostamassa seksissä se, että mies voi ja saa itse päättää milloin seksiä on. Nainen ei siis pysty tekemään päätöstä tästä ja määräämään ajankohtaa seksille. Siksi tämä raivo asiasta.

93/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia raivostuttaa miesten ostamassa seksissä se, että mies voi ja saa itse päättää milloin seksiä on. Nainen ei siis pysty tekemään päätöstä tästä ja määräämään ajankohtaa seksille. Siksi tämä raivo asiasta.

Mistä sä päättelit, et naiSET raivostuu miesten seksinostosta?

Mua ei esimerkiksi haittaa yhtään ostaako mies tai nainen seksiä. Jokainen aikuinen voi sen omalta kohdaltaan päättää ostaako vai ei ja tehdä niinkuin parhaimmaksi katsoo.

Jotain naista se voi haitata, jotain ei. Sama miehissä.

Ei täällä mitään raivoa asiasta ole.

Yleistätkö sä taas vähän?

N47

Vierailija
94/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei esimerkiksi haittaa yhtään ostaako mies tai nainen seksiä. Jokainen aikuinen voi sen omalta kohdaltaan päättää ostaako vai ei ja tehdä niinkuin parhaimmaksi katsoo.

N47

Ihan vaan tätäkin ketjua lukemalla.

Vierailija
95/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi.

No luuletko tosissaan että nämä kaksi vaihtoehtoa ovat samanarvoisia:

1. mies ja nainen kohtaa, molemmilla housuissa tykyttää, nainen on kostunut, mies saa erektion ja molemminpuolista kähmimistä ja suutelua ja "pakko päästä sänkyyn" meininkiä. Molemmille tehdään orgasmi kelloon katsomatta ja molemmat voivat ehdotella mitä haluavat tehdä.

Hah, et kai sinä oikeasti noin naiivi/typerä ole, että luulet molempien voivan ehdotella, mitä oikeasti haluavat tehdä? Taidat olla täysin vanilja tylismys. 

96/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Yleistätkö sä taas vähän?[/quote

Ai se ootkin sinä taas kuka toistelee samoja kysymyksiä joka postauksessa.

Sulla on sit raivosta vähän erikoisempi käsitys.

Vierailija
97/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Yleistätkö sä taas vähän?[/quote

Ai se ootkin sinä taas kuka toistelee samoja kysymyksiä joka postauksessa.

Sulla on sit raivosta vähän erikoisempi käsitys.

Missä postauksissa? Noi kaksi viestiä oli ekat tänne kirjoittamani. 

Mistä täällä muuten tiedetään kuka kirjottaa minkäkin viestin ja mikä on kirjottajan sukupuoli?