Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
Aina on netissä halvempi hinta.
Mun ongelma on se että tykkään kahviloista jotka on hiljaisia, mutta ne tuppaa aina menemään konkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on useita satasia heittää kuukaudessa latteihin ja baageleihin. Jos se on harrastus niin mikäs siinä.
Jotkut syö joka aamu tuollaisen bagelin ja kahvin joille tulee hintaa kuussa 570 euroa. Tuollahan saisi jo itselle oman kunnollisen kahvikoneen ja vielä kahvipavut päälle.
Ei saa, laitappa yksikin kunnon kahvikone tuolla hinnalla.
Miksi kahvikone pitäisi laittaa yksin? Tai yleensäkään laittaa?
Kommareita harmittaa kun perussuomalaisella eliitillä on varaa käyttää 500 euroa päivässä hienostuneisiin kahvilapalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on useita satasia heittää kuukaudessa latteihin ja baageleihin. Jos se on harrastus niin mikäs siinä.
Jotkut syö joka aamu tuollaisen bagelin ja kahvin joille tulee hintaa kuussa 570 euroa. Tuollahan saisi jo itselle oman kunnollisen kahvikoneen ja vielä kahvipavut päälle.
Esim kunnollisen espressokoneen saa jo parhaimillaan alle 200 eurolla ja maku on kuin italialaisessa kahvilassa https://kodinkone.com/paras-espressokone/ t. kokemusasiantuntija
Et kait ole tosissas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim kunnollisen espressokoneen saa jo parhaimillaan alle 200 eurolla ja maku on kuin italialaisessa kahvilassa https://kodinkone.com/paras-espressokone/ t. kokemusasiantuntija
Mä en tykkää eteläerooppalaistyyppisistä kahveista, olen mieluummin ilman ja olenkin.
Sivistysmaissa kuten italia, ranska jne. on täysin normaalia käydä päivittäin kahvilassa. Suomi junttilassa jonkun pitää tehdä tällainen aloitus, ai kauheeta mikä niissä kahviloissa viehättää?
Onkohan kahvilat enemmänkin vain nuorten aikuisten juttu? Rakastin kahviloita aina n. 33-vuotiaaksi asti, sitten aloin arvostaa kotona valmistettuja kakkuja ja hyvää peruskahvia enemmän. Lisäksi olen huomaamattani säästänyt kosolti rahaa.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Vierailija kirjoitti:
Sivistysmaissa kuten italia, ranska jne. on täysin normaalia käydä päivittäin kahvilassa. Suomi junttilassa jonkun pitää tehdä tällainen aloitus, ai kauheeta mikä niissä kahviloissa viehättää?
Miten se "sivistys" niissä maissa näkyy? Siinäkö, että koiranpentuja käyttää lapset potkupalloina?
Ei voi kuin ihmetellä, miten joku pitää italian ja ranskan kulttuureja ihailtavina. Varsinaisia paskamaita nykyään.
Olet ihan kuin yksi mun tuttu!