Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
Kävin eilen kahvilla ja söin samalla. Eräs nainen alkoi jutella kanssani ja vaihdoimme puh.numeroita. Hyvä kokemus. Ehkä saan uuden ystävän?
Stadissa ja Tren keskustassa on niin paljon pieniä yksiöitä, että kahvilat ovat olohuoneita - ihan ilmastostakin johtuen.
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Mä en tykkää kahviloista. Jääkaapit ja pakastimet huutaa täysillä. Tilat on kaikuvia, jokainen lusikankilahdus kertautuu. Taustamusiikki liian lujalla, yrittää peittää kylmälaitteiden ulinaa. Kiljuva asiakkaita jotka yrittää saada äänensä kuuluviin kaiken melun keskellä.
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
En käy kahviloissa Suomessa korkean hintatason, laaduttomien tuotteiden ja huonon palvelun takia. Ulkomaanreissuilla käyn kahviloissa kyllä useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noi on sun mielestä kalliita, niin ootko koskaan kahvitellut / kaljoitellut lentokentällä?
Oon, loungessa.
Ja kun lasket montako lentoa kultakorttiin tarvitaan niin siinä sitä kahville hintaa tuleekin.
Ei sitä kulta/platinakorttia minkään kahvin takia hankitakaan.
Oon, loungessa.
Ja kun lasket montako lentoa kultakorttiin tarvitaan niin siinä sitä kahville hintaa tuleekin.