Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Vierailija kirjoitti:
Mä en viihdy kahviloissa enkä halua maksaa tuollaisia hintoja. Leivon paljon itse ja ihan yhtä hyvät kahvit saa kotona.
Kutsutko sinä sitten kavereita luoksesi syömään niitä leivonnaisia ja keität vielä kahvit kaupan päälle? Kahvilat ovat ennen kaikkea sosiaalisia tapaamispaikkoja, joihin voi kokoontua sopivalla porukalla ja jokainen paikkallaolija huolehtii ja maksaa itse omasta syömisestään ja juomisestaan. Torikahviossa ja katukahvilassa voi samalla seurata mitä ympärillä tapahtuu eikä vain katsoa oman asunnon ikkunasta ulos.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on useita satasia heittää kuukaudessa latteihin ja baageleihin. Jos se on harrastus niin mikäs siinä.
Jotkut syö joka aamu tuollaisen bagelin ja kahvin joille tulee hintaa kuussa 570 euroa. Tuollahan saisi jo itselle oman kunnollisen kahvikoneen ja vielä kahvipavut päälle.
Ei saa, laitappa yksikin kunnon kahvikone tuolla hinnalla.
Mä en jaksa aina kantaa kantaa omaa kahvikonetta mukana ja pistorasiakin saattaa olla välillä vaikea löytää.
Mikä viehättää bemareissa, ulkomaanmatkoissa, uusissa vaatteissa, ripsipidennyksissä, vanhoissa kirjoissa, mökkilomissa, räsymatoissa, koirissa, kissoissa, tietokineissa, puhelimissa, viherkasveissa, tatuoinneissa, viinassa, huumeissa, elokuvissa.
Ehkä muutama vielä kaipaa Kesoilin tupakansavuista salia missä voi nauttia kitkerän kahvikupin joko munkin tai muna-anjovisleivän kanssa pelikoneen ja kylähullujen mylviessä taustalla. Kiitos ei.
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mä en viihdy kahviloissa enkä halua maksaa tuollaisia hintoja. Leivon paljon itse ja ihan yhtä hyvät kahvit saa kotona.
Pysykin poissa, kahvilassa istuvilla sitten on kivempaa
kahviloista latte kupin ääreltä voi bonkata suomen tyhmimmät.