40+: Harmittaako vanheneminen ja ulkonäön rapistuminen?
Oletko sinut asian kanssa vai harmittaako, ettei kroppa ole enää niin kuin parikymppisellä?
Kommentit (123)
Harmittaa kyllä, mutta ei se nyt nelikymppisenä harmittanut, vaan vaihdevuosien jälkeen alkoi harmittamaan. Eikä kyse ole pelkästä kropasta, vaan koko ikääntyminen on syvältä. Vain henkinen tasapaino kohenee, muu ei.
Ei harmita.
Olen käyttänyt kauneuskirurgiaa monella tapaa ja minua siksi luullaan yli 10 v ikäistäni nuorempana. Lisäksi olen luonnostani Baby face ja rypytön joten nautin siitä että ihmiset erehtyvät iästäni.
Aion yli 50 v ottaa kaulan ja koko kasvojen nuorennus leikkauksen. Se tekee ulkonäön 10-15 v nuoremmaksi.
Minulla on tehty jo rintojen kohotus ja silinkonirinnat DD- kuppiin, joten rinnat on pystyt ja muodokkaat. Myös on laitettu kohottavat mesolangat silmien alle ja laser käsitelty kasvojen iho joka tekee kollgeenia iholle.
Myös hampaani on valkaistu ja hiusten pidennys-tuuhennokset tehty. Samoin ripsien pidennykset ja suihkurusketus.
Näytän Instagram mallilta, koska olen hoikka mutta urheilullinen. Muotoja on vaikka olen suht rasvaton.
Olen tyytyväinen.
Muu ei vielä harmita kuin ilmeisesti lähestyvät vaihdevuodet. Toosa ei kestä enää "käyttöä" niin paljon kuin haluaisin. Ilmeisesti limakalvot ovat hauraammat, eikä mikään määrä luonnollista tai keinotekoista kosteutusta auta tarpeeksi.