Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
281/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään rikkaan perheen poika ole, joka sijoittelee ja elää osingoilla. Pitkäaikaistyötön dippainssa, joka on petkuttanut vanhemmiltaan fyrkkaa ja riitaantunut kaikkien sukulaistensa kanssa. Lorvii päivät ja käy muka "kokouksissa". Mitä pidempään tuota kesti kun oltiin kimpassa, sitä vaikeammaksi ja kyttäävämmäksi sen luonne kävi. Ehkä olet jo huomannutkin. Älä pistä nimeäsi mihinkään paperiin sen kanssa. Onneksi pelastin itseni ja meidän lapset.

Vierailija
282/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se ajan kanssa kauempaa kestä. Muutamaan minuuttiin saat jatkossakin tyytyä. Ja kuolleen käärmeen herättelyyn.

Älä haaskaa aikaasi. Itsekäskin se on. Sä olet sille vain hautomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko hänellä kumppania, mutta jos, niin pidä pintasi miehen äitiä vastaan, äläkä ole missään yhteydessä miehen isään, niin säästyt pahimmilta mielenterveysongelmilta.

Vierailija
284/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eksä on onnellisempi ja enemmän oma itsensä hänen kuin minun kanssani. Ainakin päällisin puolin siltä näyttää.

Minusta eksä on karkea, itsekeskeinen ja tyylitajuton ulkoisesti ja sisäisesti, mutta ei se näytä nyksää haittaavan.

En koe tarpeelliseksi kertoa pettämisistä, alkoholismista, mielenterveysongelmasta ym. sekoiluista, koska niistä on aikaa. Jos suhde on hyvä, niin ehkä hän on itse kertonut ja saanut ymmärrystä ja tukea.

Vierailija
285/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kyllä se hänellekkin selviää noin 15 vuoden päästä ettei tunne koko ihmistä. Siihen ihmiseen on mahdoton syvällisesti tutustua. Lykkyä vaan valitsemallaan tiellä.

286/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni minun kannalta loppujenlopuksi paremmin kuin hyvin.

Vierailija
287/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtänet nyt mitä kerroin?

Vierailija
288/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tulit ja sotkit liittomme. Oli meillä omat vaikeudet jo ennen sinua mutta kun sain tietää että mieheni oli viettänyt aikaa sinun luonasi oli se viimeinen niitti. Nyt olette naimisissa ja minullakin 16 vuoden avoliitto takana joten kaikki hyvin...toivottavasti.

Vierailija
289/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin hänen seitsemäs, eli sinä olet numero 8. Onnea matkaan. Minä jaksoin vuoden, kunnes jätin selkesti narsistisen miehen. 

Vierailija
290/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin osaa, sillä nainen on päätynyt yhteen pahimman luokan naistenmiehen kanssa. Exäni on pannut varmaan joka toista naista tässä kaupungissa eikä vain pannut vaan ensin vietellyt, hurmannut, aloittanut suhteen ja sitten jättänyt. Tämä on toistunut valehtelematta kymmeniä kertoja. Jokainen uusi nainen on miehen sanojen mukaan aivan ihmeellinen, erikoinen ja aivan erilainen kuin muut naiset, ja jokainen nainen uskoo olevansa SE, joka hänet muuttaa ja kesyttää. Mutta sama kuvio toistuu aina vaan. Tuohon päälle vielä miehen manipulatiivinen luonne ja huumeidenkäyttö. Tsemppiä vaan hänen kanssaan.

Vierailija
291/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin kaikkea hyvää elämään.

Vierailija
292/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin osaa, sillä nainen on päätynyt yhteen pahimman luokan naistenmiehen kanssa. Exäni on pannut varmaan joka toista naista tässä kaupungissa eikä vain pannut vaan ensin vietellyt, hurmannut, aloittanut suhteen ja sitten jättänyt. Tämä on toistunut valehtelematta kymmeniä kertoja. Jokainen uusi nainen on miehen sanojen mukaan aivan ihmeellinen, erikoinen ja aivan erilainen kuin muut naiset, ja jokainen nainen uskoo olevansa SE, joka hänet muuttaa ja kesyttää. Mutta sama kuvio toistuu aina vaan. Tuohon päälle vielä miehen manipulatiivinen luonne ja huumeidenkäyttö. Tsemppiä vaan hänen kanssaan.

Ja sinäkin sitten hurahdit tähän mieheen.

Vierailija
293/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, niin hurahdin. Olin 19-vuotias ja todella epävarma, ja hän oli ensirakkauteni.

Vierailija
294/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene, luojan tähden, pakene!

Vierailija
295/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulle, luultavasti olen ollut myös ko. tyypin kanssa tai ainakin hänen kaltaisensa.

Vierailija
296/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että olet vielä lapsi joka kokeilee rajojaan. Mieti sitä mitä se nainen sulle kertoo exästään ja pohdi sitä miten asiat kohtaa teidän välillä.

Katso sitä miten hän kohtelee ihmisiä ympärillään, sekä muista että sinä olet nyt hänen peilinsä.

Älä anna hänen pelotella itseäsi exällä, koska minä tiedän että olet vasta kokematon ja sinisilmäinen lapsi, joka on jäänyt vaille rakkautta.

Se mitä tulet siltä äitisi ikäiseltä katkeralta naiselta saamaan, ei ole rakkautta.

Opi kunnioittamaan itseäsi, niin voit kasvattaa selkärangan, viimeistään sitten tulet huomaamaan miten kipeä se ihminen on päästään.

Älä ole selkärangaton niljake hänen pyynnöstään, äläkä epäile saavasi mitään " voittoa " minusta vaikka hän kuinka väittää, koska mitään kilpailua ei ole taikka tule.

Se on se ensiaskeleet siihen miten hän manipuloi.

En todellakaan kaipaa häntä, tai tahdo takaisin petollista valehtelijaa.

Muistahan se "kloppi, että sinua en vihaa, vaikka osoitit että olet selkäänpuukottava räkänokka ja opportunistinen mulkku, heti kun vähän huomiota sait.

En kuitenkaan ole sulle katkera, enkä vihainen. Sä olet jo paskantanut itsesi päälle oikein roppakaupalla ja tiedän että sen naisen kanssa joudut tekee sitä kokoajan jatkossa.

Vierailija
297/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sanoa jotain? Evvk (erosta yli 20 vuotta)

Olet todella yksinkertainen.

Vierailija
298/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo sitä miestäsi. Hän on narsisti joka käyttää sinua nyt kun minä en siihen rooliin enää pystynyt. Ei hän oikeasti sinua rakasta. Ei rakastanut minuakaan. Ei hän kykenemätön ketään aidosti rakastamaan koska on narsisti.

Vierailija
299/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä-Mies kirjoitti:

Ymmärrän, että olet vielä lapsi joka kokeilee rajojaan. Mieti sitä mitä se nainen sulle kertoo exästään ja pohdi sitä miten asiat kohtaa teidän välillä.

Katso sitä miten hän kohtelee ihmisiä ympärillään, sekä muista että sinä olet nyt hänen peilinsä.

Älä anna hänen pelotella itseäsi exällä, koska minä tiedän että olet vasta kokematon ja sinisilmäinen lapsi, joka on jäänyt vaille rakkautta.

Se mitä tulet siltä äitisi ikäiseltä katkeralta naiselta saamaan, ei ole rakkautta.

Opi kunnioittamaan itseäsi, niin voit kasvattaa selkärangan, viimeistään sitten tulet huomaamaan miten kipeä se ihminen on päästään.

Älä ole selkärangaton niljake hänen pyynnöstään, äläkä epäile saavasi mitään " voittoa " minusta vaikka hän kuinka väittää, koska mitään kilpailua ei ole taikka tule.

Se on se ensiaskeleet siihen miten hän manipuloi.

En todellakaan kaipaa häntä, tai tahdo takaisin petollista valehtelijaa.

Muistahan se "kloppi, että sinua en vihaa, vaikka osoitit että olet selkäänpuukottava räkänokka ja opportunistinen mulkku, heti kun vähän huomiota sait.

En kuitenkaan ole sulle katkera, enkä vihainen. Sä olet jo paskantanut itsesi päälle oikein roppakaupalla ja tiedän että sen naisen kanssa joudut tekee sitä kokoajan jatkossa.

Mene hoitoon ja ala kehittää itseäsi.

Vierailija
300/706 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eksilläni" on yhteisiä lapsia kanssani, niin nykyinen voi tehdä lapsia halutessaan hänen kanssaan, kun kerran nykyinen haluaa hänen kanssaan olla. Kiva vaan, että lapsillamme olisi paljon biologisia sisaruksia/sisarpuolia. Ohjannut olen "eksiäni", mutta nykyisen tehtäväksi jääköön selvittää onko "eksäni" kuunnellut minua. Kaikki "eksäni" ovat mielessäni nykyään kavereita ja ei tarvitse minua pelätä, koska kunnioitan muiden parien "romanttista ja/tai seksuaalista" (tai miksi se nyt yleisesti määritellään...) suhdetta. Itse en ole kuin yhden kanssa kerrallaan enkä halua, että henkilö jonka kanssa olen seksiä "harrastamassa" on muiden kanssa, koska en halua sukupuolitauteja tmv. Perusteluna, että tulee kalliiksi muille yhteiskuntamme jäsenille "hoidattaa" näitä sairauksia jne. 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan