Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Että kun mies sanoo, ettei hän ole hyvä mies, usko sitä!
Rakkaus EI muuta kaikkea.
Häneltä tulee muuten vieläkin välillä viestiä kun vonkaa minulta.
Niin, hänhän on pettänyt varmaan kaikkia naisiaan oman kertomansa mukaan.
No, sinä aloit seksisuhteeseen hänen kanssaan, vaikka tiesit hänen olevan varattu. Ei siis tule yllätyksenä sinulle.
Minua kaduttaa syvästi aika, jonka häneen tuhlasin.
Toivoin silti, että hänestä tulisi onnellinen, ja hän kokisi aitoa rakkautta.
Unohdin varmaan mainita, että hän myös kuvittelee meidän menevän vielä yhteen ja joskus naimisiin. Sitä ei tule tapahtumaan.
Mutta pidä hauskaa, toivottavasti et ole liian vakavissasi. Minä olin.
P.s. minä jätin hänet. Hän ei ymmärtänyt, miksi
Ehkä että et voi koskaan olla täydellinen koska ukkosi luulee olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla enää muutaman kymmenen vuoden jälkeen mustasukkainen. Ihmisen elämään mahtuu monia suhteita ja ne ovat omana aikanaan todella tärkeitä, vaikka saattavatkin loppua jossain vaiheessa. Silloin nuorena olit niin jäätävän mustasukkainen, että ystävyytemme exän kanssa katkesi. Hyvin on varmaan pärjätty kummatkin siitä huolimatta.
vähän jotain saman suuntaista. Että suotta on epävarma ja mustasukkainen, minähän siitä liitosta lähdin, eikä se ollut muuta kuin ystävyyttä enää useampaan vuoteen muutenkaan. Mutta myöhäistä se nyt on, emme ole enää exän kanssa ystäviä ja tuskin välillemme syntynyt epäluottamus koskaan enää korjautuu vaikka joskus päätyisittekin eroon. Tiedät vain sitten, että exäni ei mitä ilmeisimmin ole sitä lojaalia tyyppiä, eli kylmää kohtelua on sullekin tiedossa jos vaan jälleen se seuraava nainen on kaltaistasi omistavaa tyyppiä. Tosin teillähän ei ole yhteisiä lapsia, joten mikäpä olisi tarvekaan olla väleissä. Meidän lapsellemme sinä tuotit valtavan pettymyksen peleilläsi ja lapsikin sen tulee muistamaan, aina.
Hah, voisit olla mun miehen ex. Epälojaali mies lopetti pyynnöstäni exän pillin mukaan tanssimisen ja jatkuvan palvelemisen. Ihan kauheaa, kun mies ei lähtenytkään luotani ajamaan 50km exää auttamaan pikku asiassa. Omistushaluista? Exän mielestä kyllä.
Samoin lapsiparka pettyi, kun ei saanutkaan perhejoulua isän ja äidin kanssa aina ja ikuisesti vaan joutuikin tyytymään uusperheen jouluun. Kas kun mieheni ex tykkää unohtaa, että minullakin on lapsia (useampi) ja siksi kaikki ei voi pyöriä hänen yhden lapsensa ympärillä. En suostu siihen, että omat lapseni joutuvat luopumaan omista traditioistaan vain siksi, että miehen ja exän lapsella kaikki pysyisi muuttumattoma. Pitää pystyä tekemään kompromisseja, niin että kaikki saavat pitää jotain ja joutuvat muuttamaan jotain.
Mutta joo, hankala nyxä olen exän silmissä, vaikka hoidan lastaan joka toisen viikon. Yhtään kiitosta en ole häneltä koskaan kuullut, en edes kaikista opettamistani taidoista, joita ex ei itse ole jaksanut tai osannut opettaa. Jännä, että ko. taidoilla on kuitenkin kiva kehuskella ympäriinsä.
Olen sanonut hei ja esitellyt itseni sekä toivottanut tervetulleeksi juhliin.
En yhtään mitään. Erostakin on jo ikuisuus. Oikeastaan en edes halua törmätä eksäni nykyiseen puolisoon missään tai ainakin toivon ettei hän tunnista minua.
Toivottavasti olet tarpeeksi fiksu ettet ala äidiksi ja elättäjäksi sille miesvauvalle
Pidä kiinni. Sulla on upea mies.
Kiittäisin siitä, että salasuhteellaan vapautti minut. Itsellä ei ollut voimia lähteä. Ja toivoittaisin tsemppiä miehen kanssa, jolla on paljonkin ongelmia itsensä kanssa (en lähde diagnosoimaan).
Onnea vaan:)
Toisaalta, en voisi vähempää välittää, seurusteleeko vai ei..
Onneksi itselläni on oma elämä.
Otan osaa, taisit yllättyä kun totuus on tyypistä enen pitkää tullut ilmi. Eiks ollutkaan niin ihana kun luulit, voi harmi sentään. Pidä hyvänäs.
Miehen saat pitää, mutta jätä meidän lapsi rauhaan.
Hakkaa se vielä sinutkin, niin kuin kaikki naisensa. Varatuomarina leimaa sinut satuilevaksi vainoharhaiseksi, kun kerrot tapahtuneesta.
Viimeksi taisin onnitella, kun menivät naimisiin. Ja ihan aidosti olen iloinen heidän puolestaan.
Parisuhteet muodostuu kahden ihmisen välille. Vaikka meillä homma meni p€rseelleen, voi se exä muodostaa loistavan ja rakkauden täytteisen parisuhteen toisen kanssa. Kuten minäkin.
Onnittelisin. Ex on kunnon mies, oltiin vaan toisillemme sopimattomat puolisot. Nykyinen vaimo on Se Oikea. Iloitsen molempien puolesta.
Olen sanonut hei. Ja esitellyt itseni.
Ei ole pahaa sanottavaa existä heidän nykyisilleen.
Sinulla on hyvä, kiltti ja hieno mies. Hän ansaitsee onnen- älä ole niin ilkeä hänelle. Ja anna vanhojen asioiden olla- me erosimme 20 vuotta sitten.
Yhteinen lapsemme (tai siis, 23v tyttö) ei tarkoita sitä, että palaisimme enää koskaan yhteen!
E.M, jos tämän nyt satut lukemaan niin se mies on kultaa, pidä siitä kiinni.
Miksi haukut tuntematonta ihmistä?
Sinun kaltaiset ihmiset ovat juuri niitä joista tehdään ex välittömästi kun avaat suusi.