Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Onnitella lämpimästi!! On kuulemma raskaana:)
Varmaan "Moi!" Jos vahingossa kohtaisin. En varmaan kertoisi eksästä hälle mitään. Eksähän voi olla hänen kanssaan ihan erilainen. Ei välttämättä petä häntä salaa vuosikausia.
Erosta on jo aikaa 6 vuotta. Ex on suhteillut sen jälkeen jo monen kanssa. Ehkä hän on oppinut jotain. Miksi sekoittaisin pakkaa hänen uusimmassa suhteessaan, josta en oikeastaan tiedä mitään enkä haluakaan tietää. Eksässä on kuitenkin runsaasti hyviäkin puolia, ehkä ne kukoistavat juuri nykyisessä suhteessa.
Miehesi soittelee ja viestittelee minulle edelleen, ja jos ottaisin hänet takaisin, hän tulisi juoksujalkaa. En ota, en ainakaan vielä, mutta saatan käyttää miestäsi seksuaalisiin tarkoituksiin lähitulevaisuudessa. Siihen hän soveltuu hyvin, ja se onkin ainoa asia, mihin sitä miestä kannattaa käyttää.
Pahoittelut siitä, mutta kyllähän tiesit kun hänet otit, ettei häneen ole luottamista.
Että on pettänyt jokaisessa aiemmassa suhteessaan
OttoVille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivon todellakin että exäni on muuttunut, mutta todennäköisesti ei. Tässä tilanteessa sanoisin nykyiselle, että ota lapsesi ja juokse.
Oletusarvonasi näyttää olevan,että exäsi ei ole saanut itselleen muuta kuin toisen jo hylkäämän naisen?
Toisaalta näitä yyhhoo naisia on prosentuaalisesti huomattavan paljon enemmän kuin yyhhoo miehiä. Joten saatat olla oikeassa.
Miehen kannalta katsottuna on surullista, että näitä riippakivien kanssa olevia naisia on enemmän kuin kunnollisia potentiaalisia aidosti rakastettavia naisia.
Pariutuessaan yyhhoo naisen kanssa mies törmää tuohon " reppana raasu" ilmiöön ja osittain säälistä aloittaa suhteen yyhhoo naisen kanssa.
Suhde silloin on harvemmin lähtökohtaisestikaan on kovin terveellä ja kestävällä pohjalla.
Naisen joka päivä kertoillessa miten väkivaltainen,alkoholisoitunut,yksinkertainen ja ruma tämä ex mies on,tulee miehelle välttämättä mieleen se,että miksi tämä nainen on halunnut ja valinnut juuri tuon psykopaatti miehen lastensa siittäjäksi? Tästä jalostuu ajatus siitä,että nuo geenit ovat myös noissa jälkeläisistä ja mies alkaa näkemään tyhmyyden ja yksinkertaisuuden noissa lapsissakin..
Onko tuo nainen ihan tervepäinen?miksi nuo lapset ovat tuollaisia? Miehelle tulee halu ja tarve paeta ja lähteä..pois kakkavaippojen, kaaoksen ja einesruokien keskeltä kohti tervettä ja normaalia elämää..
Tämän kirjoittaja elää kyllä erikoisessa ympäristössä.
Kukaan ei pitemmän päälle riitä hänelle.
Voisitko pitää miehestä sen verran hyvää huolta, että ei tarvitse minulle ruikutuspuheluja soitella. (Mies jäi kiinni pettämisestä ja ohjasin hänet toisen naisen riesaksi. Nähtävästi jännitys ja uutuuden viehätys loppunut...)
Onnittelisin vauvasta.
He vaikuttavat olevan toisilleen sopivampi pari kuin minä ja exäni. Toivon heille kaikkea hyvää.
Toivottavasti hän ei lyö sinua.
Pätee kahteen eksään.
N, hetero
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, julkistitte vihdoin seurustelunne elokuussa. Vielä toukokuussa hän vainosi minua ja väitti ettei ikinä eroa minusta, vaikka olimme eronneet jo pari vuotta aiemmin ja tämän jälkeen hän on ollut useammassa suhteessa, jossa yritetty vauvaa saada alulle.
Toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Hakkasi ilmeisesti häntä, jonka kassa aloitti suhteen meidän ollessa vielä suhteessa. Käräjät heillä pian kai tiedossa elleivät ole sopineet.
Suojele lastasi hänen jutuiltaan. Rasisti on jonkin sorttinen ja käyttää vihamielisesti n sanaa. Toivottavasti teidän rakkaus parantaa häntä. Minua kohtaan hän oli keskenkasvuinen julmuri. Syytti kaikesta minua, vaikka teki ikävyyksiä alusta loppuun ja petti mennen tullen ja palatessa.Jutut joita hän kertoo tosina ovat suurelta osin hänen mielikuvituksensa tuotetta. Niiden levittely on rikos.
entiiä, jotenkin tuli vähän outo fiilis tästä. Tulee mieleen miehen katkera ex, jolla on omasta mielestään lupa mustamaalata entistä miestään lennokkain väittein, mutta mies ei saanut kertoa mitään omasta näkökulmastaan, kenellekään. Puhuminen naisen äidille naisen itsetuhoisuudesta oli kielletty, edes terapeutille ei saanut kertoa kuin naisen etukäteen hyväksymistä aiheista. Itse hän sitten puolestaan panetteli miestä mm julkisilla sometileillään. Kun puutuin erääseen valheeseen hänen sometilillään kysymällä sähköpostilla miksi hän levittää valheita, teki hän rikosilmoituksen vainoamisesta :'D Yhdestä ainoasta sähköpostista, jossa kysyin valehteleeko hän tarkoituksella vai vahingossa ja miksi.. Sanomattakin selvää, ettei poliisi käsitellyt tällaista tyhjää lappua, mutta sai se minut viimein ymmärtämään miksi mies ei koskaan puolustanut itseään mustamaalaamista vastaan. Koska tiesi, ettei se nainen lopeta ennen kuin kokee saaneensa viimeisen sanan ja nolaa vain toiminnallaan kaksi keski-ikäistä ihmistä, itsensä ja miehen.
Ex jos lopettanut päihteiden käytön niin siitä on joku saanut ensiluokkaisen vaimon tai naisystävän. Ei ikinä pahaa sanaa muista ja on muutenkin kivanluonteinen. Eli sanoisin: Pidä huolta!
Ex suoraan jutteli, että nyxänsä on ruma, ja on tämän kanssa, koska nyxä on hyvätuloinen.
Harvoin ollaan yhteyksissä, mutta joka kerta vonkaa. Olisi kuulemma kiva kokeilla, olisiko meillä yhtä kiihkeää nykyään kuin silloin. Sori, mutta ei kiinnosta. Itse löysin paremman.
Tiedätkö, että jos et anna kakkosta, mies lähtee ennen pitkää.
En voi sanoa mitään sillä exän nyksä on kuollut keuhkosyöpään.
Katkeroituneet naiset varoittelevat kun exällä on uusi. :D
Lasteni isän uudelle onnittelut, löysit ihanan miehen, joka on lapsellesi myös varmasti yhtä hyvä bonusisä kuin hän on biologisilleen. Meillä tiet erkaantuivat, ja lopulta toimme esiin toistemme huonoja puolia ihan liikaa. Hän ei kuitenkaan missään nimessä ollut koskaan paha tai huono - me emme vain sopineet toisillemme. Sovitte toisillenne varmasti paremmin, tuotte parempia puolia esiin, exäni selvästi kukoistaa kanssasi ja kiitos, että olet niin ihana bonusäiti. Kiitos myös, että olet niin aikuinen, että kykenet olemaan kaveri minun kanssa. Lapset näkevät hyvää esimerkkiä siitä, miten eroperheenkään ei tarvitse olla niin pirun rikkinäinen. Vietetään jatkossakin lapsille tärkeät merkkipäivät yhdessä ja käykää jatkossakin kahvilla. <3
Toiselle exän uudelle, jonka kanssa ei onneksi ole lapsia: Ota yhteyttä kun eroatte, tiedän mitä jouduit käymään läpi. Nyt et sitä ehkä tunnista, mutta mies tulee muuttumaan unelmien miehestä hirviöksi...
Miksi pidät minua uhkana ja levität valheellisia juoruja totuutenasi kuvitellen minun stalkkaavan ja vainoavan sinua, koska en mielestäsi ole päästänyt irti miehestäsi?
Älä sitoudu taloudellisesti älä ainakaan lainaa sille rahaa.