Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Olit alunalkaenkin vain laastari, kaipasit itsekin omaa exääsi toisessa kaupungissa. Tiedän kyllä että ehkä sillä naisten ikiaikaisella "klassisella valheella" manipuloit hänet naimisiin, hän ei kehannut enää perua häitä.
Jos olisit tiennyt kaiken sen mitä minä tiedän miehestäsi et olisi ikinä mennyt naimisiin.
Älä ikinä luota siihen mieheen, tietäisitpä vaan miten hän ei saa edelleenkään vuosikymmenten päästä minusta silmiään ja ajatuksiaan eroon.
Hän on kanssasi vain perheen, taloudellisen tilaneen ja yhteisen omaisuutenne takia. Tiedät kyllä että olet kietonut hänet taloudelliseen pakkoon olla kanssasi, todella fiksua sitoa toinen itseensä tuolla tavalla.
Mutta hänen mieltään et voi hallita, tietäisitpä vaan miten hän kaipaa edelleen minua.
Ehkä tämä kaikki selviää sinulle vielä joku päivä.
En edes tiedä onko sillä exälläni nykyisin joku daami, mutta jos on niin sanoisin näin:
- sinulla on kivan näköinen pitkä mies käsissäsi, joka on valitettavasti henkisesti ja emotionaaliselta älykkyydeltään lapsen tasolle jäänyt koulukiusattu huomionkipeä poika.
- vaikka pääsääntoisesti onkin ihan ok ja hauskakin, mutta olet varmasti huomannut jänen itsekeskeisyytensä ja vanhoillissovinistisen ajatusmaailmansa, ehkä jopa usein toistuvan naisia halveksuvan vitsailunsa.
- sinulla on käsissäsi kokonainen ongelmavyyhti jonka terapeutiksi ja ehkä jopa elättäjäksi olet joutunut.
- makkarin puolella hänestä ei juurikaan ole sinulle iloa.
Kuulostaako tutulta.
Sait prinssin, jonka olemukseen on piiloutunut aikamoinen sammakko. Valheet hyvin uskottavia, kun paljastuu ei tunnusta jne.
En mitään, en edes tiedä kuka hän on.
Haluaisin sanoa exän nyksälle:
Kun tulee Perjantai-ilta ja alkaa viikonlopun ryyppyputki, ensin hitaammin ja sitten sarjajuontina pillereiden, hormoonien ja muiden lääkkeiden kera, mene hotelliin, älä jää hakattavaksi, kiusattavaksi ja puukotettavaksi, kuten minä jäin liian pitkäksi aikaa, ja lopulta minusta lyötiin leipäveitsellä läpi niin että sain taistella hengestäni teho-osastolla.
Hotellit antavat hyviä hintoja jos olet heillä pakomatkalla vakiovieraana joka viikonloppu. -Avioero voi tosin tulla pitkässä juoksussa halvemmaksi.
Kehottaisin puhumaan lapsilleni kunnioittavasti. Muistuttaisin häntä siitä, että lasten äidin dissaaminen lasten kuullen on väkivaltaa heitä kohtaan. Sanoisin myös, etten ihmettele, että hänellä ei ole omien lastensa huoltajuutta eikä tapaa heitä käytännössä lainkaan.
Juokse, niin nopeasti kuin voit.
Voisin että asioilla on kaksi puolta ja hän kuulee vaan toisen. Veikkaan että puhuu ikävästi minusta ja vertailee millä kaikilla tavoilla se nykyinen on parempi, kuten teki mullekin mua edeltävästä eksästä.
Sanoisin, että soita kun kaipaat juttukaveria tai apua.
Sinulla on ollut jo 27v valehteleva itsekeskeinen tunnekylmä mies joka ei osaa asettua toisen asemaan eikämottaa toisten tunteita huomioon. Tietäisitpä vaan kaiken sen mitä minä tiedän hänestä.
Sait lapsillesi varmaan ihan hyvän isän, mutta muuta et häneltä varmaan ole saanutkaan. Hän ei paljoa sinun hyvinvoinnistasi piittaa, vain oma tarve on tärkein asiassa kuin asiassa.
Olet sietänyt hänen ryyppäämistään ja nostanut hänet takaisin jaloilleen. Nostan hattua sille, itse en olisi siihen varmaankaan kyennyt.
Sanoisin, että M.R, niinkuin sinulle kerroin, hän tulee sinuakin pettämään, voimiesi tunnossa kerroit, että tämä on eri tilanne. Kyllä hän petti sinua, minun kanssani ja minä nauroin matkalla kotiin. Kumpaakaan teistä en kaipaa
Yritin jo kertaalleen varoittaa että minkä itsekeskeisen tuuliviiren halusi väkisin itselleen, muttei halunnut kuunnella (oltiin erottu jo mutta tämän ihmisen myötä meni eksän kanssa välit). Enää ei voi sanoa muuta kuin että olisi kannattanut kuunnella silloin kun ei ollut vielä pallo jalassa.
Ei palautusoikeutta kuten postimyynnissä
Minusta seuraavan exänsä kanssa olen ystävä, joten jutellut paljonkin. Mutta nyksälleen sanoisin, että älä tuhlaa parhaita vuosiasi. Ansaitset parempaa. Eikä kyse ole ikäerosta, se mies ei vain sovi mihinkään parisuhteeseen.
Sulle haluan sanoa, että opettele kirjoittamaan!!!
Että se on huono panemaan ja sillä on pieni kulli.
Ei kuulu mulle. En sekoitaisi toisten RAUHAA!