Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
.
Kehuin hänen polkupyöröönsä, jota sain kokeilla. Käytiin mun nyxän kanssa mun exän ja exän nyxän luona kylässä. Oli ihan hyvä polkupyörä.
Lakkaa haukkumasta mun lapsia. Pidä se mies, mutta älä ole lapsille ilkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomaa, että mies on narsisti. Ensin nostaa naisen korkealle jalustalle, ihailevia viestejä sataa päivin ja öin. Sitten alkaa vaatia enemmän ja enemmän huomiota, sitäkin vuorokauden ympäri. Tyytymättömyys, vihaisuus ja huomionhaku vain kasvaa. Lopulta elämä on kuin munankuorilla kävelyä, yritystä pitää mies tyytyväisenä, mutta mikään ei lopulta riitä. Jälkeen jää vain savuavat rauniot pelastusalan mieheltä. Ja tämä sama kaava toistuu suhteesta toiseen....
Onko se aina ja kaikissa eroissa ja suhteiden loppumissa, kysymys VAIN ja ainostaan siitä:
Että toinen toinen osapuoli on narsisisti.
Miettikääpä!
Joka näin aattelee, otaksuu, ja luulemme on taatusti, tavallista tympempi ihminen.
Hän ulkoistaa itsensä kokonaan suhteesta, suhteen kaikista huonoista, mutta myös hyvistä puolista.
Unohdetaan se, että itse on valinnut puolisoina, jopa avioitunut hänen kanssaan.
Moiseen valintaan ei kukaan ole kumpakaan osapuolta pakottanut.
Jos on itse niin tollo, tyhmä ja käsittämätön, etrei jo seurustele vaiheessa kuuntele tarkkaan toisen puhetta, eikä seuraa hänen käytöstään, eikä suhtautumistaan, mitä erilaisimpiin asiohin.
Niin sehän on pelkkää puhdasta omaa tyhmyyttä ja omaa v a j a a t a, henkistä käsityskykyä!
Huvittavinta tuossa kaikessa on se,että aina se jätetty osapuoli,useimmiten nainen on itse se narsisti joka kuvittelee olevansa täydellinen. Paras ja kaunein mitä voi olla. Minua ei jätetä!! Vain tyhmä narsisti jättäisi minut!!
Käytännössä on siis ansainnutkin tulla jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa haukkumasta mun lapsia. Pidä se mies, mutta älä ole lapsille ilkeä
Koska sanoit "mun lapsia" ilmenee,että ne eivät ole tämän miehen lapsia vaan jo toisen miehen hylkäämä yyhhoo.
Ymmärrän tuskasi ja katkeruutesi kun et kelpaa kenellekään.
Mun jälkeen sillä on ollut vielä kolme avoliittoa, kaksi avioliittoa, kaksi lasta kahdelle eri naiselle ja silti, SILTI uskot löytäneesi sitoutumiskykyisen miehen, jonka kans perustaa perhe 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta sanoa 13 vuoden takaisen exäni nyksälle yhtään mitään.
13 vuotta siitä kun viimeksi kelpasit kellekään?
Mistä Lapin perältä lessunäppäimistöltä nämä wanhoilliset kelpaamisjutut taas tulee?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavan mustasukkaiselle nyksälle sanoisin:
Ota ihan rauhassa. Jätin ex-mieheni ja sinä saat pitää kierrätysjätteeni, en hae omia roskia roskiksestakaan takaisin
Sano vielä,että tapasit ex miehesi ensimmäisen kerran kirpputorilla ja suhteenne alkoi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on valehtelija.
Valehteli,että rakastaa sinua ikuisesti,kunnes lopulta tutustui sinun todelliseen minääsi ja lähti?
Vierailija kirjoitti:
Mun jälkeen sillä on ollut vielä kolme avoliittoa, kaksi avioliittoa, kaksi lasta kahdelle eri naiselle ja silti, SILTI uskot löytäneesi sitoutumiskykyisen miehen, jonka kans perustaa perhe 🤣🤣🤣
Ja edelleen olet hänelle katkera.
Ex:n nyksästä tuli nopeasti ex.
Kaduttaako, kun soitit minulle ja kerroit, että "nyt tiedän, että kaikki oli sinun syytäsi."
Se asunnostani ulos heittämäni jätkä vinkui takaisin luokseni vielä, kun te jo seurustelitte ja odotitte lasta.
Jos olisit lähestynyt minua vähän asiallisemmalla tavalla, olisin voinut kertoa parit faktat tästä tyypistä.
Se muuten seurasi ja häiriköi useita vuosia, vaikka sinä ihan varmasti tiesit, ettei muka ollut soitellut minulle. Kyllä soitteli tappouhkauksia. Kyllä yritti tulla asuntooni avaimilla, jotka mukamas palautti minulle. Olin vaan vaihdattanut lukot varmuuden vuoksi.
Olisit pitänyt elämäsi miehestä kiinni😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo addiktia, kun sille kävi ihan kaikki.
Kaikki kävi,jopa sinäkin.
Ei mitään rajaa.
Niin. Rakastin sitä naista. Mut sille oli ihan sama oliko mun kaveri, vieras, lihava jne. kaikki kävi eli kyse oli siitä että ei voinut itselleen mitään.
Mietin missä vika mun nykynen on sanonut et mulla on liian iso, se sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Onnitella! Hyvä ystäväni ja exäni sopivat hyvin yhteen!
Eivät tainneet pettää sinua selkäsi takana, koska olet noin positiivinen ystävääsi(kin) kohtaan?
Ex jätti minut. Uusi on nuorempi, kauniimpi, parempi palkka.
Mitä siihen sanoisi, ettei tuntuisi katkeralta
Vierailija kirjoitti:
Ettei niele kaikkea sen puheita. Valehtelee omaksi edukseen minkä ehtii. Se, mitä puhuu minusta on täyttä soopaa. Minä en pettänyt sitä koskaan. Se oli toisinpäin se homma. Miettii mikä on syy ja mikä seuraus...
Oli tosi inhottava isä ja puoliso. Itsekäs ja ilkeä.
Toivottavasti nyksän kanssa menee paremmin. Ehkä on sulle parempi mies mitä ikinä oli mulle?
Meidän lapset on saaneet kärsiä isän käytöksen takia. Ne on rikkinäisiä. Muista se. Se yksikin, juttele niiden lasten kanssa, ehkä ne, tai niistä joku uskaltaa kertoa sulle totuuden minkälaista meidän elämä oli. Pahimmillaan oltiin melkein turvakotiin lähdössä kun isä riehuo lapselleen.
Pidä huoli ja puolesi omien lastesi kanssa, jos ikinä perustatte uusperheen.
Pidä huoli myös itsestäsi.
Lue narsismista. Ajatuksella. Avaa silmäsi. Älä anna sen lytätä sua, niinkun teki mulle. 16 vuoden jälkeen täältä nouseminen on vaikeaa. Tosi vaikeaa.
Se miksi minä olen laittanut mieheen välit poikki johtuu ihan miehestä. Se on mulle tosi ilkeä. Mun on pakko suojella itseäni jotta joskus pääsen jaloilleni.Pidemmän päälle se tyyppi tuhoaa sut.
Ja mä tiedän, että osaa alkuun olla ihana. Huomioi. Ja siellä töissä, missä teidän suhde alkanut, on ihan erilainen mitä ikinä oli kotona.
Joskus se vielä alkaa kaataa sitä sontaa sinunkin niskaasi. Pahoin pelkään. Tai ehkä vika olikin minussa? Niinkun aina sain kuulla, miten olin syypää kaikkeen.Lähde ajoissa. Pelasta itsesi.
Ennen sitä, oo hyvä mun lapsille. Se yksi lapsi jota isä manipuloi on herkkä ja rikkinäinen. Se joka siellä omassa huoneessa on paossa teidän kuhertelua, kun viikko minun lähtöni jälkeen kotiimme menit näytille. Tai asustelemaan. Sen lapsen itsetunto on tosi huono, koska sen isä on haukkunut sitä koko sen elämän. Se kaipaa niin paljon isänsä huomiota, että siellä siksi. Mielummin kun täällä. Se ei halua sanoa isälleen ei. Ettei välit mene. Ja välit menee, jos on yhtään isää vastaan. Niinkun on mennny meidän esikoisella isäänsä. Välit. Sekun ei isää mielistele, niin isä oli sitä aina lastenkotiin, laitokseen laittamassa.
Se mies rikko mut tosi pahasti.
Se, että sä olet sen kanssa mun selän takana vehdannut vuosia. Sattu ihan saatanasti. Ja sen vuoksi en toivo teille kummallekkaan mitään hyvää. Petoksella alkanut saakoon arvoisensa tulevaisuuden.
Tämä oli niin rehellinen, avoin viesti, että melkein itkin. Toivon sinulle, että löydät vielä jonkun ihanan elämääsi. Ansaitset sen. Pidä huolta itsestäsi ja ihanista lapsistasi. Petturi saa ansionsa mukaan ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Ex jätti minut. Uusi on nuorempi, kauniimpi, parempi palkka.
Mitä siihen sanoisi, ettei tuntuisi katkeralta
Sen sanoisin, että exäsi on aika paska tyyppi! Ja että eteenpäin nyt vaan kuin mummo lumihangessa, edessä jotain tuntematonta, hyvää.
Rakkaus voittaa aina, turha siihen on väliin mennä millään tavalla. Onnea vaan molemmille, sanoisin itkussa silmin, joten oikeasti olisin hiljaa.
Onnittelen. Hyvän miehen saa. Mutta mulle ei käynyt. Petti ja eli kaksoiselämää, toivon ettei tartte tehä tätä nyxän kanssa. Nyxähän oli se jonka kanssa minua petti. Nyxä luulee että olimme jo eronneet kun tapasivat, exäni esitti sinkkua.
Kaikki kävi,jopa sinäkin.
Ei mitään rajaa.