Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan jäädä yksin

Vierailija
23.05.2023 |

Vaikuttaa ajatuksenakin niin kummalliselta, että minulla olisi puoliso. Miksi joillekin on niin elintärkeää olla parisuhteessa? Itse lähinnä mietin, että mitä oikein tekisin miehellä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ku ap:lla mutta olen heteromies.

Olen ikisinkku ja en ole vieläkään ymmärtänyt sitä miksi jotkut ihmiset menevät parisuhteeseen.

Mihin he sitä kumppania oikein tarvitsevat? Rakkaus jos on parisuhteen "syy" niin sitten ihmiset ovat moniavioisia koska ihmiset rakastavat useita ihmisiä elämässään.

M32

Ei ihminen ole yksiavioinen eläin. Silti parisuhteessa oleminen on yleensä ok vaihtoehto rakastuneille.

Vierailija
22/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole koskaan ollut rakastunut, niin vaikeahan sitä silloin on ymmärtää. Mutta kun rakastuu, sitä tahtoo viettää aikaa rakastettunsa kanssa. Elämä hänen kanssaan on parempaa kuin yksin.

Minusta on outoa, että näitä rakkauden kohteita tulee vastaan vähän väliä. Edellinen suhde kun päättyy, niin hetkessä ollaan jo rakastamassa uutta.

Ap

Hyvähän se vain on. Luonto hoitaa. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan, uutta matoa koukkuun.

Onko yksin eläminen tulessa makaamista?

Ap

Ainakin yksinäisyys on, kuulemma pahempi terveysriski kuin ylipaino tai tupakka. Mutta naissinkut ovat varmaan aina meneviä ja sosiaalisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ku ap:lla mutta olen heteromies.

Olen ikisinkku ja en ole vieläkään ymmärtänyt sitä miksi jotkut ihmiset menevät parisuhteeseen.

Mihin he sitä kumppania oikein tarvitsevat? Rakkaus jos on parisuhteen "syy" niin sitten ihmiset ovat moniavioisia koska ihmiset rakastavat useita ihmisiä elämässään.

M32

Ei ihminen ole yksiavioinen eläin. Silti parisuhteessa oleminen on yleensä ok vaihtoehto rakastuneille.

Aika pieni syy parisuhteelle on rakkaus, mä epäilen että suurimmat syyt parisuhteille on raha ja seksi. Parisuhteissa kulut voi jakaa ja seksiä saa helpommin joten eiköhän nuo ole tärkeimmät syyt parisuhteelle?

Vierailija
24/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä aloituksia aina tulee, vaikka naiset viihtyvät niin hyvin sinkkuna? Tulee mieleen miesten MGTOW.

Vierailija
25/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä aloituksia aina tulee, vaikka naiset viihtyvät niin hyvin sinkkuna? Tulee mieleen miesten MGTOW.

Toiset viihtyy, toiset ei, jotkut haluaisi kokeilla mutta ei rahkeet riitä syystä tai toisesta.

Vierailija
26/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, mutta kyllä mä jotain käyttöä varmaan keksisin ;D Mut niinkuin asumaan saman katon alle, niin enpä tiedä. Toki jos ihan tosi kovasti ihastuisi ja rakastuisi, niin sitten varmaan ajattelisi aika eri tavalla. Eli haluan pitää mielen avoimena tällaisellekin mahdollisuudelle.

N31

Vierailija
27/27 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset viihtyy, toiset ei, jotkut haluaisi kokeilla mutta ei rahkeet riitä syystä tai toisesta.

No pointti taisi olla, että jos viihtyy niin hyvin yksin niin miksi näitä aloituksia pitää sellaisten tehtailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme