Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ehkäisykeino

Vierailija
23.05.2023 |

Minä olen kipuillut kun oikein mikään ehkäisy ei sovi etteikö olisi jotakin kiusaa. Kondomit aina vähänväliä käytössä.
Mies sitten ehdotti että jospa hän teettäisi wasektomian. Minä kauhuissani, että et kyllä munistas luovu, eihän susta sitten mitään iloa ole. No selvisihän se minullekkin, ettei se nyt sitä tarkoita, kunhan estetään niiden pikkuvintiöitten matka, niin että minulle asti tulee vain se siemenneste ilman siemeniä. Mikän siinä sitten kun lapsiakin oli jo neljä eli yksi yli suunnitelman.
Ei ollut pitkät jonot, mutta ehditteen kuitenkin joku viikko olla naimatta, kun ei kondomin kanssa viitsinyt enää säheltää, kun oli parempaa luvassa. Mutta mikä pettymys minulle kun lääkäri oli määrännyt kaksiviikkoa seksivapaata, minä kun luulin jo viikon päästä pääseväni koeajolle.
Tulihan se koeajo viimein, minä jännitin etten nyt sitten vain riko miestäni. No, hyvinhän kuitenkin meni. Nyt kahden viikon kokeilun jälkeen mies ei saa rauhaa minulta juuri edes nukkumiseen. Neille koitti uusi nuoruus 37 vuoden iässä, työt ja lastenhoito hiukan kärsivät tästä villityksestä. Erityisesti ovis päivinä minä käyn kuumana, mutta kyllä mieskin työntelee oikein nuoruuden innolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö odotta tuo kaksi viikkoa?

Vierailija
2/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö odotta tuo kaksi viikkoa?

Joo. Piti odottaa, olikohan varovainen lääkäri vai onko tuo yleinen käytäntö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa piti minulla odottaa ja sen jälkeen vielä viedä spermanäyte labraan, jossa varmistettiin ettei enää ole siittiöitä.

Vierailija
4/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Kuusi viikkoa piti minulla odottaa ja sen jälkeen vielä viedä spermanäyte labraan, jossa varmistettiin ettei enää ole siittiöitä.

Joo olihan se näyte neljän viikon jälkeen, mutta ajolupa oli jo aiemmin. Me varmnanan mentiin vähän riskillä ne ensimmäiset kerrat, olisihan siellä jossain saattanut olla vielä eläviä vipeltäjiä.

Vierailija
5/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on paras mahdollinen ehkäisy, jos lapset on tehty.

Vierailija
6/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteen saaminen kunnalliselta on ihan tuuripeliä ja selittelyä mutta Väestöliiton kautta hoitui helpommin.

Mukava nussia naista jolla on luonnollinen kuukautiskierto, märkä pillu ja halut :)

Vierailija
7/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mitään odoteltu aikoinaan, kuka sen muka määräsi! Eikä viety mitään näytettäkään, ja hyvin on oltu ilman uusia lapsia. Kohta tulee lapsenlapsi, ja homma senkun jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi