Onko (kulta)kuparinpunainen kuinka väärä väri 40+ ikäiselle?
Nykyinen hiusväri maantienharmaa/lyijykynän lyijyn värinen, vaaleilla raidoilla.
Ja näytän ihan harmaavarpuselta.
Mustaa enkä ihan blondia halua, tuskin pukee nelikymppistä naista enää näin ääripään värit. Tavallinen tummanruskea taas on... tylsä sekin...
Sopiskohan tuollainen kultakupari?
Ihon sävystä en osaa sanoa olenko lämmin vai kylmä, luultavasti olen neutraali, kun punakampiin ystäviini verrattuna näytän "keltapohjaiselta" ja tummempisävyisiin verrattuna sitten punertavalta. Eivätkä verisuoneni näytä ranteesta selkeästi sinisiltä eikä vihreiltä, niinkuin joskus opastettu siitä katsomaan omaa ihon sävyä...
Kommentit (10)
Täysin väärä väri. Harmaata ja aavistus violetti. Se on sopiva väri ikälopuille.
Miksi olisi? Itselläni on ja olen 55-vuotias. Sopii ihonsävyyni, vaikka olen kuten sinäkin. En puhtaasti lämmin tai kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin väärä väri. Harmaata ja aavistus violetti. Se on sopiva väri ikälopuille.
Hienoa, että sinäkin sitten tiedät nämä hiusten värijutut, kun täytät 40 vuotta.
Itsekin mietin pitkästä aikaa punaista väriä. Viimeks ollut punaset hiukset öö.. 26 vuotta sitten teininä :D
Strawberry blonde. Kannattaa kokeilla. Jos laittaa kevyemmän värin ensin, saa vähän tuntumaa siihen, miltä se näyttää. Esim. Color Mask peseytyy pian pois.
🇺🇦🇮🇱
Tuo ei ole mielestäni lainkaan ikään liittyvä asia - vain itselle sopivuus ja maku ratkaisevat.
Mies olen (ja uteliaisuudesta avasin tämän ketjun).
Äidillä samanikäinen naapuri ja se paras ystävätär. Tämä naapuri värjäsi hiuksiaan; äiti oli sanonut, et mitä sinäkin enää värjäät, tässä meidän iässä? Naapuri sanonut siihen, et minähän värjään miten haluan. Äiti sanonut siihen mitään.
Ja tuon kertoi tuo naapuri itse, ei mun äiti.
....
Mun ex värjäsi jatkuvasti hiuksiaan: milloin blondi, milloin blackie, milloin ties mitä. Kampaajalla oli käynyt, taas värjäyttämässä. Kampaaja siihen: on näitä hiuksia kyllä laitettu. Mieli teki sanoa, et kannattaako? - Joku päivä olet vielä kalju. (kuinka noloa se sitten olisi?).
Maalaiset erottaa siitä, että niillä on kotona värjätty punainen (ihan kauhea) tukka. EI sovi kenellekään.
Tarkoitan siis jotakuinkin sellaista punaista kuin Christina Hendriksillä ja Nicole Kidmanilla joskus ollut.
Ap