Terapeutti lopetti yllättäen eikä ota enää vastaan
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mun terapeutti ghostasi mut. Se vain ei enää vastannut viestiin.
Ymmärrän että haluaa lopettaa, mutta en sitä että tekee sen noin.Ajattelin että onkohan se kuollut. Ei ollut. Teki hilpeitä päivityksiä fb.hen.
Onko ne terapeutit tehneet teistä omin päin narsisti-diagnoosin ja tulleet siihen tulokseen, että nyt loppui paukut?
No nyt mulla on uusi terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli niitä Tommy Helstenin höpöhöpöterapeutteja.
Tommy Hellsten ei ole mikään höpöhöpö. Erittäin fiksu mies ja tunnettu kouluttaja, teologi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mene sille terapeutille, minne se lopettava on myös hoitoon menossa.
Terapeutilla voi olla syöpä, jossa ei ole annettu juurikaan toivoa. Joku raja provoillessakin. Aikuinen ihminen osaa etsiä itselleen uuden terapeutin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on niin kipeitä että seuraavat omaan hoitoonsa osallistuvia tahoja stalkkaamalla heidän vapaa-aikajuttunsa somesta. Olispa inhottava tehdä tommosta työtä jossa asiakkaat tunkeutuu sopivien rajojen yli.
Jos olisi kerran viikossa tapaaminen parin vuoden ajan taide-esineistön konservaattorin kanssa tai olisi ostanut yhtä kauan palveluja samalta maatalouslomittajalta, hierojalta tai fysioterapeutilta niin silloinkin voisi tulla mieleen kurkata somesta mitä sille kuuluu.
Somessa ei toki ole pakko olla.
Läheiseni terapeutilla oli ilmeisen pätevä syy äkilliselle lopettamiselle. Hän menehtyi äkillisesti pahentuneeseen sairauteen. Sairaus oli tiedossa, mutta hän halusi hoitaa läheiseni terapiajakson loppuun ennen kuin lopettaa. Pari käyntiä jäi käyttämättä.
Näin on. Mun tapauksessa syy löytyy siitä minkä kerroin alussa, tapailin terapeutin läheistä.