Terapeutti lopetti yllättäen eikä ota enää vastaan
Kommentit (111)
BetterHelp. Terapeutin pystyy halutessaan vaihtamaan.
Mulle terapeutti sanoi, että et sinä enää mitään terapiaa tarvitse. Älä nyt ota tätä hylkäyksenä, mutta en halua, että tulet tänne enää. Olin, että WTF. Siihe loppui terapiakäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on selkärankaa. Oli takuulla mies.
Heh.
Oliko sulla Kelan kuntoutuspsykoterapia kesken? Miten terapeutti voi toimia noin? Kertoiko syytä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle terapeutti sanoi, että et sinä enää mitään terapiaa tarvitse. Älä nyt ota tätä hylkäyksenä, mutta en halua, että tulet tänne enää. Olin, että WTF. Siihe loppui terapiakäynnit.
Ei voi pitää paikkaansa. Terapian loppuminen suunnitellaan terapeutin kanssa monta kuukautta etukäteen.
ihan hirveetä sinulle ap
selviytymistä ja voimia
Vierailija kirjoitti:
Aika paha jos terapeuttiki ghostaa
Eikö Allullekin käynyt näin?
Ei noin ainakaan voi Terapiatalo Nosteella tai Mehiläisellä tmd tehdä. Kannattaa mennä sellaiseen, niin ainakin on asiakaspalvelu jonka kanssa voi käytännönasioita selvittää.
Joku oli katsotunut terapeuttinsa fb-päivitysiä..? Miten se on mahdollista? Ei kai kukaan ole terapeuttibsa fb-kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Terapian loppuminen suunnitellaan terapeutin kanssa monta kuukautta etukäteen.
Kyllä täysin pitää paikkansa. Itse asiassa mietin, että minun olisi pitänyt tehdä tuosta valitus. Yksi kerta vaan sanoi, että et sinä enää mitään terapiaa tarvitse. Kävin yksityisellä ja niin vaan heivas minut pihalle. Tuli tunne, että tarvitsen terapiaa tuon kokemuksen jälkeen.
Kelan kuntoutuspsykoterapia on tarkotettu ensisijassa hyvin turvattua elämää viettäville, keski-iän saavuttaneille akateemisti kouluttautuneille naisille.Moni voisi saada elämäänsä merkitystä auttamalla heikossa asemassa olevia sen sijaan että heikentää heidän asemaansa tukkimalla avunsaanti väyliä
Vierailija kirjoitti:
Niin. Huomasi lopulta että se kallis juttelu ei hyödytä ketään.
Ei se niin mennyt.
terapiassa kirjoitti:
ihan hirveetä sinulle ap
selviytymistä ja voimia
On. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla Kelan kuntoutuspsykoterapia kesken? Miten terapeutti voi toimia noin? Kertoiko syytä?
Ei ollut kelan terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Huono terapeutti, jos ei ole ajoissa kertonut lopettamisesta, että jää aikaa etsiä uusi hoitosuhde ja aikaa lopettaa nykyinen terapia niin, että sen loppumiseen liittyvät väistämättä mieleen tulevat asiat on käsitelty (joista muuten voi aiheutua lisää stressiä).
Hyvä terapeutti auttaisi myös etsimään uuden.
Aina ei voi etukäteen kertoa lopettamisesta kuten vakavasti sairastuessa. Läheiseni esimerkiksi (ei terapeutti) joutui äkillisesti sairaalaan ja paljastui syöpä. Hoitojen takia poissaolo venähti ja lopulta jäi suoraan sairauslomalta eläkkelle. Työpaikka ei tällaista saa kertoa asiakkaille joten voin hyvin kuvitella että osa pitkistä hoitosuhteista närkästyi kun näin vaan yhtäkkiä jäätiin pois. Mutta tällaista sattuu elämässä, kuka tahansa voi sairastua. Eli ei aina kyse ole mistään tarkoituksellisesta lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kelan terapeutti.
Ei siis tarjonnut Kelan tukemaa kuntoutuspsykoterapiaa? Kävit siellä omalla kustannuksella? Minkä suuntauksen terapeutti?
Tunnen yhden terapeutin. On todella epävakaa ja sitoutumiskammoinen, yksi epävakaimmista ihmisistä ketä tiedän. Käy itsekin terapiassa. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Ikävää ap:lle, mutta mä voin kuvitella monta syytä miksi terapeutti saattaisi tehdä noin yhtäkkiä. Burnout/masennus/ mikä vaan oma psyykkinen sairaus ottaa takapakkia, tulee syöpä tms ja jää sairauslomalle jaksamatta päätellä meneillään olevia jaksoja. Tai se syöpä tai muu tosi vakava sairaus tulee omalle lapselle tai vanhempi joutuu yhtäkkiä saattohoitoon. Joku mieletön aviokriisi. Joutunut onnettomuuteen, tai väkivaltarikoksen uhriksi. Voittanut 10 miljoonaa lotossa ja pimahtanut. Keksin lisääkin jos tahdot.
Joillakin on selkärankaa. Oli takuulla mies.