Terapeutti lopetti yllättäen eikä ota enää vastaan
Kommentit (111)
Mene sille terapeutille, minne se lopettava on myös hoitoon menossa.
Voin kuvitella, että sellaisesta voi tulla aika orpo olo, vaikka en ole terapiassa itse käynytkään.
Huono terapeutti, jos ei ole ajoissa kertonut lopettamisesta, että jää aikaa etsiä uusi hoitosuhde ja aikaa lopettaa nykyinen terapia niin, että sen loppumiseen liittyvät väistämättä mieleen tulevat asiat on käsitelty (joista muuten voi aiheutua lisää stressiä).
Hyvä terapeutti auttaisi myös etsimään uuden.
Jospa jotain outoa on tapahtunut. Oma terapeuttini lopetti myös yllättäen, ja myöhemmin sain tietää, että hän oli saanut potkut. Ilmeisesti syyllistynyt jonkinlaisiin väärinkäytöksiin.
Aika paha jos terapeuttiki ghostaa
Niin, treffailin hänen läheistään ja kosto tuli.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha jos terapeuttiki ghostaa
On.
Vierailija kirjoitti:
Mene sille terapeutille, minne se lopettava on myös hoitoon menossa.
Heh hee! 5/5
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän edes terapeutti?
Oli.
Mun terapeutti ghostasi mut. Se vain ei enää vastannut viestiin.
Ymmärrän että haluaa lopettaa, mutta en sitä että tekee sen noin.
Ajattelin että onkohan se kuollut. Ei ollut. Teki hilpeitä päivityksiä fb.hen.
Oikein. Tuli järkiinsä eikä halua enää olla osallinen ihmisiltä ja veronmaksajilta rahaa huiputtavassa huuhaassa.
Vierailija kirjoitti:
Monet jää sairauslomalle.
Tämä ei jäänyt.
Niin. Huomasi lopulta että se kallis juttelu ei hyödytä ketään.
Mut potkittiin myös ulos terapiasta, kun olin ahdistunut, itsetuhoinen ja päihdehakuinen teini. Terapeutin mielestä en puhunut riittävästi, joten totesi vaan yllättäen ettei mun kannata enää siellä käydä. Ei tietenkään ohjannut hoitoon mihinkään muuallekaan, joten jäin yksin ongelmieni kanssa. Ikuisiksi ajoiksi jäi myös jäytämään ajatus siitä, että olin vääränlainen jopa terapiaan. Itse vielä kuvittelin, että se meni ihan hyvin..
Onhan niitä muita.