Jo oli kampaajakäynnillä hintaa!
Leikkasin pitkähköt hiukset lyhyeen malliin eli mallinmuutos. Lisäksi väri ja raitoja, hinta 191e! Olen toki tottunut useamman satasen käynteihin kun olen käyttänyt pidennyksiä ja ne maksaa mutta tälläinen peruskäynti on kyllä jo aika kallis. Ja lisäksi lyhyet ei sovi mulle edes eli vituiksi meni.
Kommentit (67)
Jeppppp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku työsuhteessa oleva kampaaja kertoa palkkansa? Entä yksityisyrittäjänä toimiva?
Alalla on äärimmäisen vähän palkkatyötä. Itse olen kampaaja vuokratuolilla. Rahaa tulee tilille n. 5500e-6000e. Siitä pois vuokra, alvi, ainekulut, ennakkovero, vakuutukset jne. Käteen jää reipas 2000e. Lomarahoja, lomia, sairaslomia ei ole.
Tästä huomaa kuinka verotus tuhoaa Suomessa hyvin paljon mm. Juurikin yrittäjyyttä. Viime vas. Hallitus nosti verotusta taas ja poisti erilaisia työnteosta johtuvia kuluvähennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Saan kampaajana 15e tuntipalkkaa
Melkein saman kuin minä erikoissairaanhoitajana tehovalvonnassa (16,7€)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kotona tehdyt värikypärät katuvilinässä erottuu eikä niinkään positiivisesti.
No erottuhan ne mutta mitä sitten? Itse en ole värjännyt enää 10 vuoteen ja hiukseni voi paremmin kuin koskaan.
Minun kampaajakäynnit loppui siihen kun yliherkistyin väriaineelle. Päänahka rasahti rikki kuin munankuori. Haavoilla koko pää monta viikkoa.
Siihen perään tuli pandemia. Leikkasin itse hiukseni ja sille tielle olen jäänyt. Nyt monen vuoden tauon jälkeen saatan käydä jossain vaan tasoittamassa latvat. Ja jos yhtään tyrkyttää jotain lisäjuttuja tai tuotteita, niin en mene uudestaan. Olen oikeastaan tyytyväinen, että niinkin turha asia jäi kalenterista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kotona tehdyt värikypärät katuvilinässä erottuu eikä niinkään positiivisesti.
No erottuhan ne mutta mitä sitten? Itse en ole värjännyt enää 10 vuoteen ja hiukseni voi paremmin kuin koskaan.
Näyttävät rumilta. Siksipä sitten. Minä en ole värjännyt 25 vuoteen. Tykkään omasta väristäni.
Minkähän takia... Mitkähän puolueet olivat viimeksi hallituksessa.
Tää on mennyt viimeiset 20v aikalailla näin, että vasemmisto pistää tuulemaan ja ilman tutkimuksia tai selvityksiä yritetään miellyttää useimpia (jotta taattaisiin omaa kannatusta, NS. Moraaliposeerausta) ja asiat menevätkin sitten yllätti ylläri päin v*ttua. Ihmiset huomaavat tämän ja haluavat että asioita aletaan hoitamaan kunnolla--> oikeistohallitus kääntää meiningin oikeanlaiseksi (usein liian nopeasti, koska muutokset on tehtävä 4v aikana)--> ihmiset suivaantuvat ja edellisen vas. Hallituksen unohtaneena äänestävät taas vasemmistopuolueita--> vasemmisto valtaan ja taas hurlumhei alasajo jatkuu.