Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo oli kampaajakäynnillä hintaa!

Vierailija
22.05.2023 |

Leikkasin pitkähköt hiukset lyhyeen malliin eli mallinmuutos. Lisäksi väri ja raitoja, hinta 191e! Olen toki tottunut useamman satasen käynteihin kun olen käyttänyt pidennyksiä ja ne maksaa mutta tälläinen peruskäynti on kyllä jo aika kallis. Ja lisäksi lyhyet ei sovi mulle edes eli vituiksi meni.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä tukka ja youtubevideon ohjeen mukaan leikkaan latvat ja teen curtain bangs otsatukan. Tosi helppoa, kun sen oppii. Ostin tätä varten hiussakset, hinta n 20e. Olen leikannut/lyjentänyt niillä hiuksiani jo n 20 kertaa eli rahaa on säästänyt satoja euroja ellen yli tonnin jo nyt muutaman vuoden aikana. En enää jatkossakaan käy kampaajamma, koska hinnat ovat niin törkeän korkeat.

Vierailija
22/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tehdään mallin muutos leikkaus ja laitetaan väriä ja sinä valitat että oli kallista ? Viimeksi kävin lyhentämässä hiuksia ei siis edes mallin muutos maksoi 43 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajista on tullut AHNEITA myös Treella. Minulla on lyhyet hiukset. Lyhyiden hiusten leikkaus ja raidat 155 eur. Käynkin kampaajalla todella harvoin nykyään. Ei kiinnosta maksella jotain ylihintaa ihan perusduunista. AHNEITA ovat, muuta selitystä en keksi.

Vierailija
24/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aikoinaan lyhennyksestä, värjäyksestä ja hoitoaineista yht 150 € ja se oli minusta liian hintavaa. Kasvatin pitkät oman väriset hiukset enkä ole katunut, latvat leikkaan itse.

Minulla sama juttu. Jätin värjäämisen jo yli 8 vuotta sitten pois. Hiukset leikkaan itse. Puolipitkät hiukset on.

Oli nimittäin kokemuksia liikaa siitä, että ei nyt leikkaus mennyt nappiin. Pitkän pennin olen säästänyt. Leikkaan myös puolisoni hiukset kun ei hänenkään parturikokemukset ole menneet niin kuin piti.

Ehdotin myös siskolle, että lopeta tuo blondaaminen, kun se on niin kasaria. Hänen oma väri on hyvin kaunis.

Vierailija
25/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ole kallis noin monesta työstä...

Vierailija
26/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään peruskäynti. Tuossa on a) mallinmuutos, b) värit ja raidat.

Peruskäynti on se, että on ihan vaan hiusten tasausleikkuu... 

Voitko perustella, miten mielestäsi "tasausleikkuuksi" kutsumasi toimenpiden eroaa siitä jos esim. lyhennetään 10 cm, mallin pysyessä samana?

Ihan sama aika siihen kuluu, leikataanko sentti pois tai metri pois.

Vierailija
27/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tasapitkistä latvoista noin 15cm pois (pitkä masennuskausi, en jaksanut käydä tasoittamassa) kerralla ja kyselin aikaa latvojen lyhennykseen. Kampaaja kiekaisi, että ei tämä sillä hinnalla mene, se on sitten mallinmuutos! "Mutta eihän mun malli muutu, tukka jää edelleen pitkäksi eikä sitä edes kerrosteta?"

Muistan opiskeluajoilta yhden farkku-ruutupaita-heppatytön jolla oli ihan samanlainen poikatukka kuin minullakin.

Se oli ihan stanan kiukkuinen kun selvisi että kävimme jopa samassa parturi-kampaamossa yliopiston nurkalla mutta tämä maksoi naisena tuplahinnan!

Pitkätukkainen sisko on ihan yhtä raivoissaan kun kampaamossa yritetään selittää että hinta kaksinkertaistuu jos pitkien hiusten latvasta lyhennetäänkin 10cm 5cm sijaan.

AP:n kuvauksen perusteella kampaamohinnatkin ovat ampaisseet Suomessa sille tasolle että erotuksella maksaa jo aika premium viikonlopun virolaisessa kylpylässä matkoineen jos käy siellä kampaajalla.

Vierailija
28/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja on ensimmäisenä listalla kun pitää säästää. Jo tuo hinta sanoo että pitäköön tunkkinsa. Kampaajilla näkyy olevan hyvä tuntipalkka.

Luuletko tosiaan että kampaajalle jää 171e käteen???

No ei jää,paljon on kuluja kampaajaallakin !

Vierailija
29/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden tunnin päästä menossa omalle kampaajalle. Tulee leikkaus ja värjäys, hinta mielestäni sopiva, 50€ ja pysynyt samana useita vuosia.

Asun pienehkössä kaupungissa Etelä-Karjalassa.

Vierailija
30/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meidän vika kun oot köyhä 🤣🤣🤣

Vierailija
31/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tasapitkistä latvoista noin 15cm pois (pitkä masennuskausi, en jaksanut käydä tasoittamassa) kerralla ja kyselin aikaa latvojen lyhennykseen. Kampaaja kiekaisi, että ei tämä sillä hinnalla mene, se on sitten mallinmuutos! "Mutta eihän mun malli muutu, tukka jää edelleen pitkäksi eikä sitä edes kerrosteta?" Siltikin. Kyselin parista paikasta ja hekin sanoivat samaa, pyysin sitten puolisoa tarttumaan (kampaamo)saksiin. Lopputulos on yllättävän kiva, eikä luonnonkiharassa ole niin millilleen.

Olin alunperin ajatellut värjäyttää tukkani ehkä samalla(mutten raaskinut), nyt sekin hoitui 5€ hiusvärillä (vinkki muille luonnonkiharan omistaville: Puolasta tulee hyviä värejä paksu/karheatukkaisille, tarttuu + pysyy paremmin kuin ne perus-Garnierit).

En näe mitään syytä mennä suomalaiselle kampaajalle ainakaan hetkeen. Palvelutaso on aina ollut siinä ja siinä muutenkin, saati että maksaisin kiskurihintoja epäreilusta hinnoittelusta.

Mulla on kanssa luonnonkiharat hiukset enkä ole viiteen vuoteen käynyt kampaajalla. En sen jälkeen kun tajusin, että itse leikkaamalla saan paremman tuloksen eikä maksa mitään. En ole katunut.

Vierailija
32/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseeta maksaa hiustenleikkauksesta kun se on niin se ja sama sen kampaajan mielestä, että olis edes saman pituiset sivut. Niin monesti olen joutunut korjailemaan lopputulosta, että ei ole tosikaan.

Vierailija
33/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good price kirjoitti:

Olen kahden tunnin päästä menossa omalle kampaajalle. Tulee leikkaus ja värjäys, hinta mielestäni sopiva, 50€ ja pysynyt samana useita vuosia.

Asun pienehkössä kaupungissa Etelä-Karjalassa.

Pienten paikkakuntien hintatasoa ei voi edes verrata isompien kaupunkien hintoihin. Ovat niin eri planeetoilta.

Asun Helsingin lähiössä ja täällä hiusten leikkaus maksaa 54 euroa ja se on ihan tavanomainen hinta. Sisältää pesun.

Pienellä paikkakunnalla Itä-Suomessa, missä käyn silloin tällöin, samanlaisen palvelun hinta on 27 euroa.

En tiedä onko kulutkin sitten pienemmät, ainakaan tilavuokrat eivät ole siellä kovin kalliita.

Vierailija
34/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi kysyä hintaa jo ENNEN leikkausta ?

Vierailija
35/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sen pitää olla HALPAA!

Vierailija
36/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kampaaja tienaa 7-8 tonnia kuukaudessa.

Vierailija
37/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, kampaajatkin pitäisi tehdä muutamalla eurolla työnsä 🙄

Vierailija
38/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ei voi kysyä hintaa jo ENNEN leikkausta ?

Ei ole tapana kysyä kun kampaajalle on mentävä, maksoi mitä maksoi. ap

Vierailija
39/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan tosta jää kampaajalle käteen, jos ei ole paikan omistaja? Itse saan tehdä yli päivän töitä tuohon rahaan ja ihan hyväpalkkaisessa työssä olen. 

Vuokratuolikampaajalle ehkä 60 euroa käteen? Mitä tuohon sit menis aikaa 2.5h eli 24 euroa käteen per tunti. Onhan se ihan ok nettotuntipalkka, mutta tuskin niitä asiakkaita tulee liukuhihnalla koko 8h työpäivää.

Vierailija
40/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään peruskäynti kyllä ollut, hiusten leikkuu on peruskäynti. Tuossahan oli tehty vaikka mitä