Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus parisuhteessa

Vierailija
22.05.2023 |

Olen nyt seurustellut mieheni kanssa vähän yli puoli vuotta ja ensi kertaa tapasimme noin vuosi sitten. Selvisi mutkien kautta, että tapailuvaiheessa miehellä on ollut iskuyrityksiä aika paljon, kuitenkin tässä vaiheessa oltiin jo avaimet, sekä rakkaudentunnustukset vaihdettu. Ei oltu tosiaan sovittu seurustelevamme ns. "vakavasti" vielä, mutta tuntuu jotenkin harhaanjohdetulta, kun kuitenkin nähtiin päivittäin, sekä vietimme jokaisen yön toistemme kanssa ja tosiaan mies kertoi joka päivä rakastavansa minua. En olisi itse alkanut ollenkaan hänen kanssaan parisuhteeseen, jos olisin tiennyt, että noinkin hanakasti yrittää muita naisia.

Seurustelumme aikana ei ilmeisesti enää ole muita yrittänyt iskeä, mutta kun katson hänen facebookin seuratut-listaa ajoittain, niin sinne ilmestyy jatkuvasti lisää seksikkäitä naisten profiileja. Syyksi tähän mies kysyttäessä ilmoitti, että hän on mies ja nämä naiset ovat hyvännäköisiä, joten siksi lähettelee heille kaveripyyntöjä.

Olenko liian mustasukkainen mielestänne? Kuitenkin mies selkeästi minua rakastaa, vaikka kaupungillakin ollessa tosin tuijottaa muita naisia, vaikka olisimme yhdessä liikenteessä.

Nämä asiat häiritsevät minua, koska olen mustasukkainen, sekä on epäilys miehen puuhista selkäni rakana. En ole aiemmissa seurustelusuhteissa ollut itseasiassa edes mustasukkainen, koska olen ollut luottavainen niiden miesten suhteen, joiden kanssa olen aiemmin ollut.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä myös aktiivisesti kännykkä on piipannut snapchatin viestiääntä, myös seurustelumme aikana. Itse omatoimisesti hän tosin poisti aiemman snapchatin ja nykyään ei ainakaan naisten kanssa tietojeni mukaan vaihda siellä kuvia.

Vierailija
2/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se nyt merkki "vakavasta" ihmissuhteesta, jos on avaimet vaihdettu ja sanottu, että rakastetaan toista, ei tuossa tilanteessa pitäisi enää joutua vääntämään asiaa rautalangasta.

Toisaalta sillä, että katselee mielellään muita naisia ei ole tekemistä pettämisen kanssa, saahan sitä silmää lepuuttaa kauniissa asioissa, kunhan ei häiritsevästi ketään tuijota. Facebook kavereiksi ei kuitenkaan minusta ole asiallista vongata kavereiksi tuntemattomia naisia vain sen perusteella, että ovat hyvän näköisiä, se kuulostaa enemmän kuin vähän omituiselta. Siis vaikkei hakisikaan mahdollisuutta pettää tai löytää uusi naisystävä, niin en ymmärrä tuollaista, aika outo tyyppi, ei menisi minulla jatkoon

Vierailija
4/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mitä tarkoitat tällä? On nämä jutut tapahtuneet t: ap

Vierailija
5/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onhan se nyt merkki "vakavasta" ihmissuhteesta, jos on avaimet vaihdettu ja sanottu, että rakastetaan toista, ei tuossa tilanteessa pitäisi enää joutua vääntämään asiaa rautalangasta.

Toisaalta sillä, että katselee mielellään muita naisia ei ole tekemistä pettämisen kanssa, saahan sitä silmää lepuuttaa kauniissa asioissa, kunhan ei häiritsevästi ketään tuijota. Facebook kavereiksi ei kuitenkaan minusta ole asiallista vongata kavereiksi tuntemattomia naisia vain sen perusteella, että ovat hyvän näköisiä, se kuulostaa enemmän kuin vähän omituiselta. Siis vaikkei hakisikaan mahdollisuutta pettää tai löytää uusi naisystävä, niin en ymmärrä tuollaista, aika outo tyyppi, ei menisi minulla jatkoon

Kyllä se häiritsevästi tuijottaa, kun katse saattaa seurata melkein puoli minuuttia jotain nättiä naista, joka kävelee ohi. Ei kuulemma tiedosta itse tätä tuijottamista edes t: ap

Vierailija
6/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on ollut alusta asti uskoton, ja nyt vielä loukkaa tarkoituksella tuijottelemalla muita naisia kun olet hänen seurassaan.

Kannattaa mennä äkkiä naimisiin ja hankkia lapsia. Asuntolainan haette vielä tänään!

Vierailija
7/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on ollut alusta asti uskoton, ja nyt vielä loukkaa tarkoituksella tuijottelemalla muita naisia kun olet hänen seurassaan.

Kannattaa mennä äkkiä naimisiin ja hankkia lapsia. Asuntolainan haette vielä tänään!

Se vetoaa siihen, että koska ei oltu sovittu seurustelusta vielä, niin siksi yritti muitakin. T: ap

Vierailija
8/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue otsikkosi. Taitaa olla tuuliviiri.

Vierailija
9/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mää ite ainakaan tollaselle pohjalle enää lähtis tällä elämänkokemuksella rakentamaan. Joskus nuorena ehkä olisin yrittänyt.

Katselkoon muita ihan rauhassa. Mutta ilman sinua. Mitä tuossa ihmettelemään IMO. Helpompihan se niin on molemmille osapuolille: toinen saa avoimesti iskeä keitä haluaa eikä tarvi mitään peitellä ja sinä voit etsiä jonkun joka tuntee samoin kuin sinä.

Vierailija
10/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seukkais. Lähtisin nostelee

Vierailija
11/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin yleensä arvostan itteeni sen verran, etten tuollaista toimintaa viitsisi katsella, mutta kuitenkin rakastan miestä paljon, niin tuntuu vaikealta alkaa tekemään radikaaleja ratkaisuja. Ja kuitenkin uskon, että mies rakastaa minua, mutta en tajua, miksi on toiminut noin. T: ap

Vierailija
12/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helpommin sanottu kuin tehty. T: ap

Vierailija
13/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja snapchat ei ole uskottavaa. ellei sitten ole teinejä metsästävä peto

Vierailija
14/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on myös rahapelaamisen kanssa ongelmia ja on valehdellut raha-asioista, niin helposti tulee mieleen, että mistä muusta valehtelee, jos noistakin asioista on niin helppo keksiä valheita. T: ap

Vierailija
15/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iskit juuri tämän miehen?

Vierailija
16/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vetoaa siihen, että koska ei oltu sovittu seurustelusta vielä, niin siksi yritti muitakin. T: ap

No vedota saa mihin lystää mutta ei sinun tarvitse noin lötsöä selitystä niellä. Jos puhuitte silloin jo rakkaudesta ja avaimetkin oli vaihdettu, ei hommassa ollut mitään epäselvää. Mies esittää nyt tyhmää kun jäi kiinni.

Vierailija
17/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helpommin sanottu kuin tehty. T: ap

Ei ole. Sanot kiitos ja näkemiin. Blokkaat.

Hae BetterHelpiltä konkreettista apua tohon läheisriippuvuuteen. Terapeuttia voi tarvittaessa vaihtaa.

Vierailija
18/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on myös rahapelaamisen kanssa ongelmia ja on valehdellut raha-asioista, niin helposti tulee mieleen, että mistä muusta valehtelee, jos noistakin asioista on niin helppo keksiä valheita. T: ap

Et tarvitse miestä vaan terapiaa. Kynnysmattona oleminen on suorastaan vaarallista.

Vierailija
19/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, että olen liian mustasukkainen, mutta eikö kuka tahansa olisi, jos tälläisiä asioita tapahtuisi?

Vierailija
20/81 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo, että olen liian mustasukkainen, mutta eikö kuka tahansa olisi, jos tälläisiä asioita tapahtuisi?

T: ap