Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo oli kampaajakäynnillä hintaa!

Vierailija
22.05.2023 |

Leikkasin pitkähköt hiukset lyhyeen malliin eli mallinmuutos. Lisäksi väri ja raitoja, hinta 191e! Olen toki tottunut useamman satasen käynteihin kun olen käyttänyt pidennyksiä ja ne maksaa mutta tälläinen peruskäynti on kyllä jo aika kallis. Ja lisäksi lyhyet ei sovi mulle edes eli vituiksi meni.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sitten voit hakea ne monen satasen pidennykset

Vierailija
2/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärki koko akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin aikoinaan lyhennyksestä, värjäyksestä ja hoitoaineista yht 150 € ja se oli minusta liian hintavaa. Kasvatin pitkät oman väriset hiukset enkä ole katunut, latvat leikkaan itse.

Vierailija
4/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kampaaja ole ammattilainen ja teki sellaisen, joka sopii sulle

Vierailija
5/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai peruskäynti, muutetaan malli, tehdään raidat ja väri muuttuu. Minulle peruskäynti on hiusten leikkaus.

Vierailija
6/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä hinta etukäteen

Vierailija
7/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin lyhennyksestä ja vaalennuksesta 135 e toissaviikolla. Hinnastossa arvioitu hinta oli nostettu 170 euroon, kun se ennen oli noin 130 e. Ei kuitenkaan veloittanut enempää kuin ennenkään.

Vierailija
8/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tosta jää kampaajalle käteen, jos ei ole paikan omistaja? Itse saan tehdä yli päivän töitä tuohon rahaan ja ihan hyväpalkkaisessa työssä olen. 

Vierailija
9/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja on ensimmäisenä listalla kun pitää säästää. Jo tuo hinta sanoo että pitäköön tunkkinsa. Kampaajilla näkyy olevan hyvä tuntipalkka.

Vierailija
10/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden miten paljon on tehty, ei tuo mitenkään erityisen kalliilta kuulosta. Tuonhan ne maksaa, kun ostaa useamman palvelun (leikkaus, väri, raidat eli ei edes mikään perusvärjäys).

Etkö kysynyt hintaa etukäteen?

Vierailija
11/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tasapitkistä latvoista noin 15cm pois (pitkä masennuskausi, en jaksanut käydä tasoittamassa) kerralla ja kyselin aikaa latvojen lyhennykseen. Kampaaja kiekaisi, että ei tämä sillä hinnalla mene, se on sitten mallinmuutos! "Mutta eihän mun malli muutu, tukka jää edelleen pitkäksi eikä sitä edes kerrosteta?" Siltikin. Kyselin parista paikasta ja hekin sanoivat samaa, pyysin sitten puolisoa tarttumaan (kampaamo)saksiin. Lopputulos on yllättävän kiva, eikä luonnonkiharassa ole niin millilleen.

Olin alunperin ajatellut värjäyttää tukkani ehkä samalla(mutten raaskinut), nyt sekin hoitui 5€ hiusvärillä (vinkki muille luonnonkiharan omistaville: Puolasta tulee hyviä värejä paksu/karheatukkaisille, tarttuu + pysyy paremmin kuin ne perus-Garnierit).

En näe mitään syytä mennä suomalaiselle kampaajalle ainakaan hetkeen. Palvelutaso on aina ollut siinä ja siinä muutenkin, saati että maksaisin kiskurihintoja epäreilusta hinnoittelusta.

Vierailija
12/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja on ensimmäisenä listalla kun pitää säästää. Jo tuo hinta sanoo että pitäköön tunkkinsa. Kampaajilla näkyy olevan hyvä tuntipalkka.

Mistä sinä sen tuntipalkan näit? Vai et kai luule että hinta/ajalla on tuntipalkka?

Vierailija
13/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin käynyt kampaajalla, juurikin siksi että mielestäni hinnat on aivan järkyttäviä varsinkin täällä helsingissä. Pidän hiukset pitkänä ja tyvivärjään + leikkaan latvat itse. Viieisin kampaamokäyntini jolla leikattiin latvoja ja raidoitettiin hiukset, maksoi sen 200 e ja päätin että en ala joka toinen kk laittamaan tällaisia summia kampaamoon.

Kuulun tulojeni perusteella hyvätuloisten ryhmään, mutta laitan ennemmin rahaa johonkin muuhun kuin sikahintaisiin kampaamokäynteihin.

N39 

Vierailija
14/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään peruskäynti. Tuossa on a) mallinmuutos, b) värit ja raidat.

Peruskäynti on se, että on ihan vaan hiusten tasausleikkuu... 

Vierailija
15/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten värjäys maksaa paljon, siksi teen sen itse, vaikka se hankalaa onkin. Meneehän siihen aikaakin, ei kampaaja voi muita asiakkaita ottaa samaan aikaan, joten palkkaa pitää maksaa siltäkin ajalta, kun väri vaikuttaa. Tai näin minä ajattelen, en ole kampaaja joten varmasti en tiedä. 

Vierailija
16/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole paha hinta laisinkaan.

Mulla värjättiin tukka ja tasattiin latvat, 220 euroa maksoi tarjouksena.

Vierailija
17/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hehän toimivat ilman liikehuoneiston, aineita,, vettä, lämpöä, välineitä, eikä niitten tarvitse maksaa veroja myelliä sun muuta. Ala kampaajaksi niin pääset tienaamaan.

Vierailija
18/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maksaa hiusten väri ja leikkaus 90 €, pikkukaupungissa on mukavaa.

Vierailija
19/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, hehän toimivat ilman liikehuoneiston, aineita,, vettä, lämpöä, välineitä, eikä niitten tarvitse maksaa veroja myelliä sun muuta. Ala kampaajaksi niin pääset tienaamaan.

Gynekologina tienaat vielä paremmin ja helpommin. 15min kesti käynti ja taksa oli 158e.

Vierailija
20/67 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tavallinen hinta noin monipuolisesta työstä.

Itse kärvistelen kampaamoketjun asiakkaana sitä, kun kampaajat ovat yksi matalapalkkaisten työntekijöiden ryhmä, ja heidän tekemästään työstä niin vähän voidaan maksaa heille.

Kaikki yritystoiminnan kulut ja voitothan maksaa asiakas - se on hyvä muistaa.