Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"halvin sidepaketti maksaa euron ja se kestää 2-3 kk"

Vierailija
21.05.2023 |

Kenellä on noin niukat kuukautiset? Ja miten hölmö täytyy olla jos luulee että kaikilla on samanlaiset?

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi noin typerästi?

Itse joudun käyttämään Vuokkoset 100% Cotton-siteitä, kaikista muista saan kutinaa. Ja kalliita ovat nuo. 

Eikä paketti kestä edes yksiä kuukautisia, kun vuoto kestää viikon.

Vierailija
2/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella vaikka kolmen teinitytön pienituloisen yh-äidin mietteitä tuosta lausunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiha se pkt mennä vaikka päivässä.

Vierailija
4/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kaksi pakettia yösiteitä ja yksi normaaleja + joitain pikkuhousunsuojia. Yösiteet Always- merkkiä, ainoita tarpeeksi pitkiä ja niitä menee alussa myös päivällä. Kuukautiseni kestävät viikon.

Vierailija
5/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sidepaketti maksaa alle euron?

Vierailija
6/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt vuotanut isoja yösiteitä äärimmilleen täyteen, 18 g per rätti. Sotkin myös päiväpeiton, vaatteeni ja lakanat. Tunnin välein vaihdan ja alkaa ottaa hiljalleen päähän tämä.

Jos joku väittää jotain paskaa teidän kuukautisista, potkaiskaa muniin tai hierokaa sille se menkkarätti naamaan.

Vierailija
7/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiha se pkt mennä vaikka päivässä.

Sillon kannattaa käydä jo lääkärissä.

Vierailija
8/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää yksi paketti kaksiin kuukautisiin, kun vuodan käytännössä vain silloin, kun istahdan pöntölle.

Vierailija
9/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö what? Kestääkö kuukautiset sitten kaksi päivää vain?

Vierailija
10/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on noin sanonut?

Tuossahan on normaaleissa kuukautisissa jo tulehdusvaara: sidettä pitäisi vaihtaa viimeistään 4-6 tunnin välein.

Vierailija
11/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ääripäästä toiseen, aina rahapulainen kaverini valitti just taas rahojen riittämättömyyttä, ja puuskahti että just meni kauppaan 50 euroa kun piti hakea tyttärelle siteitä.

Kuinkahan helv etisti se tytär oikein vuotaa...? :o

Vierailija
12/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on alapää täynnä valkoisenpunaista haituvaa, kun siteet _hajoaa_ käytössä...

Vierailija
13/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä halvimmasta tulee ohivuotoja vaikka muille jakaa. Olisi sama olla ilman.

Vierailija
14/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin kaksi yösidettä ja silti vuodan yli. Ja kuukautiset kestää yleensä 5 - 8 päivää että saattaapi muutana paketti mennä.

Vierailija
15/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mies taas laskeskellut nerokkaasti, miten naiselle varmaan riittää yksi side per päivä ja kuukautiset kestävät sen neljä päivää niin joku 12 kpl sidepakettihan riittää hyvin kolmeksi kuukaudeksi!

He he. 

Itse käytän kuukuppia, jonka LISÄNÄ minun on ohivuotojen takia käytettävä kevyttä sidettä joka pitää vaihtaa 3-4 kertaa päivässä. Menkat kestävät 7vrk joista kaksi viimeistä päivää sentään kevyttä tiputtelua. Ja tämäkin on pillereiden avulla kontrolloitu kierto. Luomusti minulla menkat on kestäneet parhaimmillaan kaksi viikkoa ja alkaneet jopa viikko edellisten loppumisen jälkeen. Eikä ole mitään konkreettista vikaa, ei endoa, ei myoomia, ei kasvaimia, ei monirakkuloita... Kuukautissiteiden ja kuukupin lisäksi kustannuksia tulee  kiertoa inhimillistävistä hormoneista ja rautalisästä. 

Vierailija
16/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi noin typerästi?

Itse joudun käyttämään Vuokkoset 100% Cotton-siteitä, kaikista muista saan kutinaa. Ja kalliita ovat nuo. 

Eikä paketti kestä edes yksiä kuukautisia, kun vuoto kestää viikon.

Ja kuka pärjää päiväsiteillä yön? Minulla kuppi nykyisin, enkä ole edes erityisen runsasvuotoinen, mutta entisessä elämässä meni ainakin puoli pakettia yösiteitä ja vähintään paketti päiväsiteitä. Nykyisissä on kuulemma jotain kemikaaleja, eli joutuisin ostamaan kalliimpia, tai investoimaan kestositeisiin taikka menkkapikkareihin, ja niitähän tarvitsee enemmän kuin muutamat.

Vierailija
17/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaha!

Mulla yksi maksiside kastuu läpimäräksi alta aikayksikön. Menee 2-3 pkt per menkat.

Vierailija
18/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt vuotanut isoja yösiteitä äärimmilleen täyteen, 18 g per rätti. Sotkin myös päiväpeiton, vaatteeni ja lakanat. Tunnin välein vaihdan ja alkaa ottaa hiljalleen päähän tämä.

Jos joku väittää jotain paskaa teidän kuukautisista, potkaiskaa muniin tai hierokaa sille se menkkarätti naamaan.

Tämä! I feel you. Siihen vielä kivut päälle, niin avot.

Vierailija
19/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi noin ja missä? Nyt voisin laittaa omalla nimellä palautetta, sen verran törkeä tuo oli.

Vierailija
20/174 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää paketti sen 2-3kk, halvimpia en käytä, valitsen mieluiten kotimaisen. Aina ollut niukka vuoto. Varmaan jotain vaihdevuosien alkua, nyt kun tuntuu selkeää vuotoa olevan jopa 2 vuorokauden aikana.

Just tässä istun sohvalla vain pitkät kalsarit jalassa ja mietin tarviikohan ens yönä jo suojaa vai meniskö aamuun asti ilman sotkua. Aamupäivällä oli ekat merkit menkoista.