Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tohtorinhattu herättää raivoa?

Vierailija
21.05.2023 |

Tuli huomattua tässä hiljattain työtutun karonkassa, että niin se vaan tohtorinhattukin herättää raivoa. Mentiin jatkoille baariin ja heti tuli yksi selittämään, että häntä ottaa päähän kun jotkut käyttää tohtorinhattua (oli ihan kädessä, sisällä kun oltiin). Kyseli kaikenlaista myös omasta erikoisalastani, tivaten vastauksia triviakysymykseen. Ylipäätään jos kysyy vaikka, miksi asiaa X käytetään ja vastaat järjestyksessä syyt A, B ja C niin olet hänen mielestään idiootti niin kauan, kunnes olet vastannut sen syyn C, jota hän haki takaa ja joka on todennäköisesti ainoa, jonka hän itse tietää. Hänen en myöskään osannut mitään, koska duunarina osaa tehdä tehdä asiaa X paremmin kuin minä. Siihen vastasin, että tottakai osaa, koska se ei kuulu minun toimenkuvaani. Häntä ärsytti meidän karonkkaporukka niin paljon, että sanoi, että vetäisi turpiin, jos olisi 20 v nuorempi. Tässä vaiheessa poistuin kohteliaasti toiseen kohtaan baaritiskiä.

Ajattelin, että no jopa oli taas purkaus ja jatkoin siinä iltaa. Ei mennyt kauaa, kun kaveri tulee uudestaan selittämään ja pitää lopulta pyytää baarimikkoa viemään pois. Sitten baarista lähtiessä ajattelin, että kävelenpä kotiin niin saa raitista ilmaa. No eikö matkallakin satunnaiset ihmiset huutele homoksi.

Sitä jäin vaan miettimään, että mikä ihme se on, että herättää niin paljon raivoa? Jos tuntuu, että se on niin tärkeä niin miksei hanki itse ja toisaalta jos ärsyttää muilla niin pakko sitä on katsoa. Tohtorinhatut ovat niin äärimmäisen harvinainen näky katukuvassa, että kai sitä yhden hetken kestää, jos jotkut ovat karonkasta tulossa.

Kommentit (363)

Vierailija
361/363 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tuota sanottiin herravihaksi

Tosin silloin koulutettuja pidettiin kyllä arvossa. Ei ollut rokotekriitikoita.

Joskus aikoinaan kesätöissä opiskeluaikaan tehtaassa sai nähdä näitä herravihaisia duunareita. Ei ne tosin opiskelijoille juurikaan änkyröineet vaan vähän kuittaili kun siinä kohtaa ne oli itse valta-asemassa kesäduunareihin nähden. Mutta aina kun tuli herroista puhe niin sieltä sitä ay-liturgiaa ja silloista kommunistiliturgiaa ryöppysi. 

Vierailija
362/363 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha alkaa mitään puhumaan sellaisten kanssa jotka selvästi haluavat haastaa riitaa. Parempi vaan poistua, koska he provosoituvat tarkoituksella ihan kaikesta. Heillä on mielenterveysongelmia ja purkavat vain pahaa oloaan. Tuskin varsinaisesti liittyi mitenkään tohtorin hattuun. Se vaan on poikkeava juttu mikä kiinnittää huomion, ei ole motiivi itse vihaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/363 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se oma, ikuinen alemmuudentunne, mikä pistää tollot rähinöimään.

Varmaan joku persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän