Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tohtorinhattu herättää raivoa?

Vierailija
21.05.2023 |

Tuli huomattua tässä hiljattain työtutun karonkassa, että niin se vaan tohtorinhattukin herättää raivoa. Mentiin jatkoille baariin ja heti tuli yksi selittämään, että häntä ottaa päähän kun jotkut käyttää tohtorinhattua (oli ihan kädessä, sisällä kun oltiin). Kyseli kaikenlaista myös omasta erikoisalastani, tivaten vastauksia triviakysymykseen. Ylipäätään jos kysyy vaikka, miksi asiaa X käytetään ja vastaat järjestyksessä syyt A, B ja C niin olet hänen mielestään idiootti niin kauan, kunnes olet vastannut sen syyn C, jota hän haki takaa ja joka on todennäköisesti ainoa, jonka hän itse tietää. Hänen en myöskään osannut mitään, koska duunarina osaa tehdä tehdä asiaa X paremmin kuin minä. Siihen vastasin, että tottakai osaa, koska se ei kuulu minun toimenkuvaani. Häntä ärsytti meidän karonkkaporukka niin paljon, että sanoi, että vetäisi turpiin, jos olisi 20 v nuorempi. Tässä vaiheessa poistuin kohteliaasti toiseen kohtaan baaritiskiä.

Ajattelin, että no jopa oli taas purkaus ja jatkoin siinä iltaa. Ei mennyt kauaa, kun kaveri tulee uudestaan selittämään ja pitää lopulta pyytää baarimikkoa viemään pois. Sitten baarista lähtiessä ajattelin, että kävelenpä kotiin niin saa raitista ilmaa. No eikö matkallakin satunnaiset ihmiset huutele homoksi.

Sitä jäin vaan miettimään, että mikä ihme se on, että herättää niin paljon raivoa? Jos tuntuu, että se on niin tärkeä niin miksei hanki itse ja toisaalta jos ärsyttää muilla niin pakko sitä on katsoa. Tohtorinhatut ovat niin äärimmäisen harvinainen näky katukuvassa, että kai sitä yhden hetken kestää, jos jotkut ovat karonkasta tulossa.

Kommentit (363)

Vierailija
1/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan kateellisia.

Vierailija
2/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpejä ihmisiä. Oma tyhmyytensä , älyn rajoittuneisuutensa, niitä varmasti eniten harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen tosi harmi, mun ei tommoiseen oikein tiedä mitä reagoida. Ei kiinnosta tapella tai päteä random-ihmiselle. Kai sitä voisi antaa ihmisten juhlistaa rauhassa. Eihän se häneltä ole mitenkään pois, ei oltu edes kovaäänisiä tai mitään.

Vierailija
4/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tässä pohdin, että miksi ylipäänsä kuljeskella baarissa tohtorihatun kanssa?

Vierailija
5/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tässä pohdin, että miksi ylipäänsä kuljeskella baarissa tohtorihatun kanssa?

Kuten aloituksessa sanottiin, niin meillä oli karonkan jatkot. Karonkkaan on tapana tuoda tohtorinhattu ja niin oli monella muullakin.

Vierailija
6/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän ei kukaan tietäisi että kyseessä on tohtori.

Vierailija
7/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten aloituksessa sanottiin, niin meillä oli karonkan jatkot. Karonkkaan on tapana tuoda tohtorinhattu ja niin oli monella muullakin.

Ja menitte sitte sellaiseen baariin missä ei ole narikkaa?

Itse en toki ole ollut kuin yhdessä karonkassa, ja silloin ne joilla oli tohtorihattu veivät sen hotelliin ja osa vaihtoi samalla rennompiin vaatteisiin.

Vierailija
8/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo baari oli tosiaan sellainen, jossa käyn muutenkin melko usein. Rauhallinen paikka, jossa ei ole kova melutaso ja jossa on hyvä valikoima. Ei todellakaan mikään sellainen paikka, jossa normaalisti oltaisiin nyrkit ojossa.

Vierailija
9/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menittekö baariin asenteella "meillä on juhlat,teillä ei"

Ja heti tiskille vaatimaan johtajaa kaataan siiderit lasiin.

Vierailija
10/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi provosoidut?

Vierailija
11/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en toki ole ollut kuin yhdessä karonkassa, ja silloin ne joilla oli tohtorihattu veivät sen hotelliin ja osa vaihtoi samalla rennompiin vaatteisiin.

Minä olen ollut kymmenissä, myös vastaväittäjänä, enkä ole kyllä törmännyt, että käytäisiin kotona välissä. Karonkasta mennään yleensä kävemällä tai taksilla porukalla jonnekin paikkaan. Esimerkiksi tällä kertaa mentiin taksilla. Jos kotona lähtee käymään niin siinähän menee koko ilta, kun kukin vuorollaan menee käymään kotona, vaihtaa vaatteet ja tulee takaisin.

Ap

Vierailija
12/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat nyt vain herättävät raivoa, tai pikemminkin pätemisen halua. Turha niistä on ottaa itseensä. Menepä vaikka naisena bändipaita päällä baariin, niin pahimmillaan joudut kuulusteluun jostain muinaisten sinkkujen b-puolista, ennen kuin sinulla pätijän mielestä on oikeus käyttää kys. paitaa.

Vierailija
13/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menittekö baariin asenteella "meillä on juhlat,teillä ei"

Ja heti tiskille vaatimaan johtajaa kaataan siiderit lasiin.

Mentiin sellaiseen rauhalliseen nurkkaan, johon seurueet usein tuossa baarissa menevät. Siinä sitten kukin kävi hakemassa jotakin juotavaa. Itse hain hanasta savuolutta.

Vierailija
14/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä baariin pitää voida mennä sellaisissa vaatteissa kuin haluaa, tohtorinhattu ei yleistä siveellisyyttä loukkaa kuitenkaan.

Vierailija
15/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat nyt vain herättävät raivoa, tai pikemminkin pätemisen halua. Turha niistä on ottaa itseensä. Menepä vaikka naisena bändipaita päällä baariin, niin pahimmillaan joudut kuulusteluun jostain muinaisten sinkkujen b-puolista, ennen kuin sinulla pätijän mielestä on oikeus käyttää kys. paitaa.

Tämä on vissiin tosi juttu, sen verran monesti on tullut kuultua. Luulisi, että fani diggaisi toista fania.

Ap

Vierailija
16/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta se on, ei raivoa.

Vierailija
17/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kymmenissä, myös vastaväittäjänä, enkä ole kyllä törmännyt, että käytäisiin kotona välissä. Karonkasta mennään yleensä kävemällä tai taksilla porukalla jonnekin paikkaan. Esimerkiksi tällä kertaa mentiin taksilla. Jos kotona lähtee käymään niin siinähän menee koko ilta, kun kukin vuorollaan menee käymään kotona, vaihtaa vaatteet ja tulee takaisin.

Ap

Etkä silti ole onnistunut kerryttämään tuon enempää järkeä. Kuvittelet yksittäisen känniääliön takia, että ne naurettavat hatut (kyllä, sitä ne ovat, tohtorin arvo sen sijaan ei) herättäisivät raivoa.

Vierailija
18/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkä silti ole onnistunut kerryttämään tuon enempää järkeä. Kuvittelet yksittäisen känniääliön takia, että ne naurettavat hatut (kyllä, sitä ne ovat, tohtorin arvo sen sijaan ei) herättäisivät raivoa.

Taisit vastauksellasi todistaa aloituksen pointin?

Ap

Vierailija
19/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö jotenkin puolustella häirikköääliön käytöstä?

Vierailija
20/363 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se oma, ikuinen alemmuudentunne, mikä pistää tollot rähinöimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä