Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa miestä

Vierailija
20.05.2023 |

Olen yli 2v yrittänyt. En mitenkään kovasti mutta silmät pitänyt auki. 10kg pudottanut painoa. Oon nätti. Mukavakin. En kelpaa kellekään. Ehkä panoksi. Ikää yli 40

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt 5v.

Iha pskaa

Vierailija
2/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole erityisemmin yrittänyt ja saanut. Muutakin kuin kertapanon.. Tässä korkeassa 45v iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole erityisemmin yrittänyt ja saanut. Muutakin kuin kertapanon.. Tässä korkeassa 45v iässä.

Lucky you. Ei ole kivaa olla rumilus.

Vierailija
4/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö kahville? t: M33 kilttimies

Vierailija
5/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta kesään. Hanki ikioma Justin eli Jussi.

Jussin jäljiltä et löydä tiskejä etkä pyykkiä.

https://keltainenruusu.fi/product/7548/justin---aidonkokoinen-miesnukke…

Vierailija
6/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö pirtulle? T.jännis

Vierailija
7/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko siististi? Peseydytkö? Käytätkö outoja hajuvesiä, tai jotain hajustettua pesuainetta?

Mistä olet yrittänyt etsiä miehiä? Oletko kysynyt miksi ei kiinnosta?

Ala tehdä tutkimusta, laita tidneriin profiili, jossa lukee että sinulla on käynyt huono flaxi. Ja että teet tutkimuskierrosta, jossa käydään treffeillä, ja treffien jälkeen mies saa täyttää kyselyn, josta selviää heikkoutesi ja vahvuutesi.

Kannattaa tehdä se strukturaaliseen kyselymuotoon, esim taksi ruutuun, tai arvostelu kohta kohdalta 1-10. Näin vastaukset vertailukelpoisia. Sitten tietty myös avoin palauteosio.

Vierailija
8/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten päätit tulla pätemään tähän. Ikävä ihminen. Olisit avannut oman saan miestä -ketjun

Vierailija
9/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.

Vierailija
10/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 2020-luvun nainen haluaa patriarkaatin edustajan kotiinsa? Eikö olisi parempi voimaantua turvallisessa tilassa ilman miestä?

Vierailija
11/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.

Normaalit seurustelevat, joten sinullakin on ongelmia, kun kerran sinkku olet. Miehen pitää kuitenkin olla täydellinen?

Vierailija
12/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 2020-luvun nainen haluaa patriarkaatin edustajan kotiinsa? Eikö olisi parempi voimaantua turvallisessa tilassa ilman miestä?

Nimenomaan! Spermaa saa klinikoilta ja orkut lelulta.

Vierailija
13/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit seurustelevat, joten sinullakin on ongelmia, kun kerran sinkku olet. Miehen pitää kuitenkin olla täydellinen?

Mä en ota miestä eksän lähdettyä muualle. Mikä säkin oot määrittelemään normaaliutta?

Vierailija
14/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti nätti ja mukava, 100% varmuudella kelpaisit kyllä miehille.

Todennäköisesti et ole kumpaakaan noista.

Vierailija
15/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikilla oli mies, koska kukaan ei voinut erota siitä väkivaltaisesta alkoholistista. Osa miehistä tulee aina olemaan ongelmaista hylkytavaraa. 

Vierailija
16/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Paljon parempi elää yksin ilman kumppania tai lapsia.

Ja ainahan on vaihtoehtona alkaa lesboksi.

Vierailija
17/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten turvallisessa tilassa voimaannutaan? Eihän siellä voi saada mitään kokemusta, että vedin tän hyvin, näytin miehille. Ehkä nainen uskaltautuu pieraisemaan yksin ollessaan ja se voimaannuttaa?

Vierailija
18/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinussa on jotain sellaista minkä vuoksi miehet eivät uskalla lähestyä sinua? Pelkäävät, että lähestyminen olisi #metoo?

Vierailija
19/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä painosta pudottanut 10 kg?

Vierailija
20/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on edelleen liikaa ja hiukset on lyhyet?