Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa miestä

Vierailija
20.05.2023 |

Olen yli 2v yrittänyt. En mitenkään kovasti mutta silmät pitänyt auki. 10kg pudottanut painoa. Oon nätti. Mukavakin. En kelpaa kellekään. Ehkä panoksi. Ikää yli 40

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas toisinpäin. Olen 45 -vuotias ja miehiä olisi jonoksi asti ja tasokkaitakin. Mutta ei vaan kukaan ole niin paljoa kolahtanut, että jaksaisin tavata kahta kertaa enempää. Ihan ihmetyttääkin, että miksi miehet ovat niin innostuneita mutta mä en. Olen tinderissä siksi kun on kiva tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
42/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.

Ennen kaikilla oli mies, koska kukaan ei voinut erota siitä väkivaltaisesta alkoholistista. Osa miehistä tulee aina olemaan ongelmaista hylkytavaraa. 

Miksi naisen pitäisi säälistä ottaa joku? Mun enon kaltaiset miehet sai 70-80- luvulla sosiaalisen paineen takia. Nykyään tollasella olisi tuontivaimo. Älkää rakkaat naiset olko liian epätoivoisia! Tilastollisesti nainen voi parhaiten sinkkuna.

Parisuhde miehen kanssa on aina sortorakenne missä nainen tai muunsukupuolinen on kärsivänä osapuolena.

Miksi kukaan nainen sitten valittaa sinkkuuttaan?

Tukholma-syndrooma? Osa naisista rakastaa kahleitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tosi epäviehättävillä naisilla on ihan mukiinmenevät miehet. 🙄 Kun näen jonkun omasta mielestäni varsin epäviehkeän naisen miehensä kanssa, ihmettelen todellakin, miksi minä tavallisen näköinen en viehätä ketään. Kai se luonne ym. asiat sittenkin ratkaisee enempi.

Vierailija
44/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas toisinpäin. Olen 45 -vuotias ja miehiä olisi jonoksi asti ja tasokkaitakin. Mutta ei vaan kukaan ole niin paljoa kolahtanut, että jaksaisin tavata kahta kertaa enempää. Ihan ihmetyttääkin, että miksi miehet ovat niin innostuneita mutta mä en. Olen tinderissä siksi kun on kiva tutustua uusiin ihmisiin.

"miksi miehet ovat niin innostuneita"

Ratkaisen tämän mysteerin:

Sinä näytät hyvältä, AP ei. Siksi miehet ovat kiinnostuneita sinusta, mutta eivät AP:sta.

Mitä voitin?

Vierailija
45/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tosi epäviehättävillä naisilla on ihan mukiinmenevät miehet. 🙄 Kun näen jonkun omasta mielestäni varsin epäviehkeän naisen miehensä kanssa, ihmettelen todellakin, miksi minä tavallisen näköinen en viehätä ketään. Kai se luonne ym. asiat sittenkin ratkaisee enempi.

Usein noissa tilanteissa se nainen ei ollut epäviehättävä kun se suhde alkoi, vaan hän on pikkuhiljaa menettänyt ulkonäkönsä suhteen aikana, mutta mies on silti pysynyt mukana.

Vierailija
46/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.

Ennen kaikilla oli mies, koska kukaan ei voinut erota siitä väkivaltaisesta alkoholistista. Osa miehistä tulee aina olemaan ongelmaista hylkytavaraa. 

Miksi naisen pitäisi säälistä ottaa joku? Mun enon kaltaiset miehet sai 70-80- luvulla sosiaalisen paineen takia. Nykyään tollasella olisi tuontivaimo. Älkää rakkaat naiset olko liian epätoivoisia! Tilastollisesti nainen voi parhaiten sinkkuna.

Parisuhde miehen kanssa on aina sortorakenne missä nainen tai muunsukupuolinen on kärsivänä osapuolena.

Miksi kukaan nainen sitten valittaa sinkkuuttaan?

Tukholma-syndrooma? Osa naisista rakastaa kahleitaan?

Hyvin sanottu sieltä takaata! Valitettavasti moni nainen kärsii trauma perinnöstä. He haluaa kulkea äitinsä ja mummonsa jalanjäljissä. Toksisuus on yhtä normaalia mitä hengittäminen.

Vierailija
47/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta kesään. Hanki ikioma Justin eli Jussi.

Jussin jäljiltä et löydä tiskejä etkä pyykkiä.

https://keltainenruusu.fi/product/7548/justin---aidonkokoinen-miesnukke…

Toi on homo eikä hetero.

Vierailija
48/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on homo eikä hetero.

Nukella on seksuaalinen suuntaus?

Vierailija
49/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaksi kertaa tapaamista ole tutustumista. Pikemmin haluat tavata uusia ihmisiä kuin tutustua heihin.

Vierailija
50/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on homo eikä hetero.

Nukella on seksuaalinen suuntaus?

Ainakin tuolla selkeästi on.

Vierailija
51/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit miehen? Miehen piiaksi ja alusastiaksi? On sinullakin haaveet.

Vierailija
52/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit miehen? Miehen piiaksi ja alusastiaksi? On sinullakin haaveet.

Onko sinulla henkilökohtaista kokemusta piikana ja alusastiana olosta?

Vierailija
53/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä voi tietää, haluaisivatko he sinut oikeasti. Tai että olisiko heistä itsestään suhteeseen. Te vain leikitte toisillanne.

Vierailija
54/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo vainaalla oli 18 lasta. Hän tiesi!

Vierailija
55/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummosi on kansallissankari. Nuo 18 lasta ja heidän lapsenlapset riittäisivät kansoittamaan vaikka kokonaisen kylän. Hieno elämäntyö mimmoltasi, arvostan valtavasti.

Sinä sen sijaan et varmaankaan ole tehnyt mitään hyödyllistä elämäsi aikana?

Vierailija
56/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etsimällä löydy.

Eikä sen tarvitse löytyä Suomesta.

Vierailija
57/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummosi on kansallissankari. Nuo 18 lasta ja heidän lapsenlapset riittäisivät kansoittamaan vaikka kokonaisen kylän. Hieno elämäntyö mimmoltasi, arvostan valtavasti.

Miksi naisen pitäisi palkkatyön ohessa passata miestä ja lapsia? Periaatteessa vahvistat sitä käsitystä ettei naisella saisi olla elämässään mitään muuta.

Vierailija
58/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se etsimällä löydy.

Eikä sen tarvitse löytyä Suomesta.

Sovinisti nätimmässä kääreessä.

Vierailija
59/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein noissa tilanteissa se nainen ei ollut epäviehättävä kun se suhde alkoi, vaan hän on pikkuhiljaa menettänyt ulkonäkönsä suhteen aikana, mutta mies on silti pysynyt mukana.

Jep nämä on niitä pariskuntia, jotka ovat menneet yhteen parikymppisinä. Neljänkympin korvilla alkaa kyllä näkyä, jos ulkonäöstä ei ole pitänyt huolta.

Vierailija
60/111 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi palkkatyön ohessa passata miestä ja lapsia? Periaatteessa vahvistat sitä käsitystä ettei naisella saisi olla elämässään mitään muuta.

Tuon kirjoittajan isoäiti ja isoisä ovat luoneet tähän maailmaan 18 lasta, eli käytännössä lapsenlapset huomioituna puhutaan kymmenistä sieluista, jotka ovat tulleet tähän maailmaan heistä lähtöisin.

Mitä sinä olet tehnyt elämälläsi? Et ainakaan mitään sellaista, mikä vetäisi edes etäisesti vertoja tuolle.