En saa miestä
Olen yli 2v yrittänyt. En mitenkään kovasti mutta silmät pitänyt auki. 10kg pudottanut painoa. Oon nätti. Mukavakin. En kelpaa kellekään. Ehkä panoksi. Ikää yli 40
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinussa on jotain sellaista minkä vuoksi miehet eivät uskalla lähestyä sinua? Pelkäävät, että lähestyminen olisi #metoo?
Tai ehkä AP ei vaan näytä kovin hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinussa on jotain sellaista minkä vuoksi miehet eivät uskalla lähestyä sinua? Pelkäävät, että lähestyminen olisi #metoo?
Tai ehkä AP ei vaan näytä kovin hyvältä?
Tuliko nyt hyvä mieli?
Olet liian kaunis. Miehiä pelottaa ja etenkin meitä kilttejä, joita on suurin osa yli 40v sinkkumiehissä. 80-luku oli oikea kilttistehdas.
...Saa miestä?
Lähtökohtaisesti ajattelusi on väärin. Saada mies.
Nyt kyllä nainen kaivat itseluottamuksen itseesi. Saada mies! Pyh ja pah.
Miten kynnysmatoksi vielä rupeat.
Sun tarttee löytää itsesi nainen. Hitto olet kaunis, terve, ihana, mukava jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa jakaa arki ja juhla.
Samoin kun nämä miehet jotka ei "saa" naista. Ou merde sentään.
Miksi kukaan haluaa toista ihmistä jota pitää kannatella, tukea ja auttaa?
Löytäkää itsenne ja tehkää oma elämä jossa on jotain päätä ja järkeä.
Terkuin sinkkunainen 48v jolla on haku päällä mutta en jaksa näitä elämäänsä kyllästyneitä jotka odottaa että heilautan Helinä-keijun taikasauvaani ja annan heille elämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.
Ennen kaikilla oli mies, koska kukaan ei voinut erota siitä väkivaltaisesta alkoholistista. Osa miehistä tulee aina olemaan ongelmaista hylkytavaraa.
Miksi naisen pitäisi säälistä ottaa joku? Mun enon kaltaiset miehet sai 70-80- luvulla sosiaalisen paineen takia. Nykyään tollasella olisi tuontivaimo. Älkää rakkaat naiset olko liian epätoivoisia! Tilastollisesti nainen voi parhaiten sinkkuna.
Parisuhde miehen kanssa on aina sortorakenne missä nainen tai muunsukupuolinen on kärsivänä osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kaunis. Miehiä pelottaa ja etenkin meitä kilttejä, joita on suurin osa yli 40v sinkkumiehissä. 80-luku oli oikea kilttistehdas.
Turkissa pystyy työtön pitämään perhettä. Jopa kasarilla pahasti syrjäytyneet jäi yksin.
Muistuttaisin, että inkkeleiden valittaessa naisettomuuttaan samalla "en saa naisia" ulínalla, heidät haukutaan lyttyyn ja kerrotaan ettei naisia "saada".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.
Ennen kaikilla oli mies, koska kukaan ei voinut erota siitä väkivaltaisesta alkoholistista. Osa miehistä tulee aina olemaan ongelmaista hylkytavaraa.
Miksi naisen pitäisi säälistä ottaa joku? Mun enon kaltaiset miehet sai 70-80- luvulla sosiaalisen paineen takia. Nykyään tollasella olisi tuontivaimo. Älkää rakkaat naiset olko liian epätoivoisia! Tilastollisesti nainen voi parhaiten sinkkuna.
Nyt kaikki naiset kipinkapin pitämään tilastoja yllä. Älkää sekaantuko meihin miehiin!
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin, että inkkeleiden valittaessa naisettomuuttaan samalla "en saa naisia" ulínalla, heidät haukutaan lyttyyn ja kerrotaan ettei naisia "saada".
Koko ketju on absurdi. Nainen laskee elämänlaatuaan huoliessaan miehen. Miksi kukaan haluaisi tietoisesti tehdä elämästään täyttä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö pirtulle? T.jännis
Jos olet Ralph Fiennes niin lähden. Muuten annetaan olla. Hän on ainoa jännis jonka kelkkaan lähtisin vaikka tietäisin että sattuu myöhemmin.
En edelleenkään ymmärrä mihin voimaantunut nainen tarvitsee miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä voi saada mitään kokemusta, että vedin tän hyvin, näytin miehille.
yksi nainen sai kerran "näytti miehelle" kokemuksen.
Näin silloin ihan kaiken ja tykkäsin. Olihan niitä kamelivarpaita jo tullutkin peiteltyinä piilossa ihan tarpeeksi nähtyä.kIVA KUN JOKU USKALTAA NÄYTTÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde miehen kanssa on aina sortorakenne missä nainen tai muunsukupuolinen on kärsivänä osapuolena.
Miksi kukaan nainen sitten valittaa sinkkuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Painoa on edelleen liikaa ja hiukset on lyhyet?
Tämä kertoi kirjoittajasta kaiken tarpeellisen eli ulkonäkökeskeinen ilman sisältöä.
Eli et ole edes yrittänyt. Tyypillinen nainen, valittaa yrittämättä ja olettaa että kaikki kannetaan naaman eteen.
Kunhan kysyn. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen sitten valittaa sinkkuuttaan?
Tylsyys?
"Olen yli 2v yrittänyt. En mitenkään kovasti mutta silmät pitänyt auki. 10kg pudottanut painoa. Oon nätti. Mukavakin. En kelpaa kellekään. Ehkä panoksi. Ikää yli 40"
Aloittajasta siis yritykseksi riittää, että pitää silmänsä auki? Kyllä minun on aina pitänyt tehdä paljon enemmän, jos olen parisuhteeseen mielinyt päästä. On pitänyt liikkua ihmisten ilmoilla ja tehdä aloitteita. Niissäkin tapauksissa, joissa nainen on ollut aloitteellinen, minun on pitänyt osata vastata niihin.
Vaimo aikoinaan pyysi minua ulos. Ei suhteeseen riittänyt, että lähdin vaan piti ihan itse vastavuoroisesti osata ottaa ensin kädestä kiinni ja viedä homma maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoa on edelleen liikaa ja hiukset on lyhyet?
Tämä kertoi kirjoittajasta kaiken tarpeellisen eli ulkonäkökeskeinen ilman sisältöä.
Ulkonäkökö on täysin merkityksetön asia parisuhdetta ajatellen? Jos, niin miksi niin moni nainen kuitenkin haluaa tuntea itsensä kauniiksi miehensä silmissä?
Joo, minustakin on tullut vissiin joku rotta miesten silmissä, vaikka ennen ulkonäöstäni pidettiin.
Tietysti voi olla, että lähinnä rotalta nykyään näytänkin, kun ei kerran myönteistä kiinnostusta kukaan vastaantulija koskaan enää osoita minulle ja suhtaudun sen takia vastaantuleviin miehiin jo ennakolta negatiivisesti. Kännisten huomionosoituksia taas en edes laske huomionosoitukseksi.
Mutta vaikka suhtautuisin positiivisella odotuksella vastaantuleviin miehiin ja olen ulos lähtiessäni tyytyväinen jopa ulkonäkööni, niin samalla tavalla minut ohitetaan siitäkin huolimatta.
Vaikka mitäpä minä sillä miesten hyväksyvillä katseilla sitten edes tekisin. Voisi se vähän itsetuntoa kohottaa ehkä.