En saa miestä
Olen yli 2v yrittänyt. En mitenkään kovasti mutta silmät pitänyt auki. 10kg pudottanut painoa. Oon nätti. Mukavakin. En kelpaa kellekään. Ehkä panoksi. Ikää yli 40
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit miehen? Miehen piiaksi ja alusastiaksi? On sinullakin haaveet.
Onko sinulla henkilökohtaista kokemusta piikana ja alusastiana olosta?
Mummo vainaalla oli 18 lasta. Hän tiesi!
Mummosi on kansallissankari. Nuo 18 lasta ja heidän lapsenlapset riittäisivät kansoittamaan vaikka kokonaisen kylän. Hieno elämäntyö mimmoltasi, arvostan valtavasti.
Sinä sen sijaan et varmaankaan ole tehnyt mitään hyödyllistä elämäsi aikana?
Miksi naisen pitäisi palkkatyön ohessa passata miestä ja lapsia? Periaatteessa vahvistat sitä käsitystä ettei naisella saisi olla elämässään mitään muuta.
Tuon kirjoittajan isoäiti ja isoisä ovat luoneet tähän maailmaan 18 lasta, eli käytännössä lapsenlapset huomioituna puhutaan kymmenistä sieluista, jotka ovat tulleet tähän maailmaan heistä lähtöisin.
Mitä sinä olet tehnyt elämälläsi? Et ainakaan mitään sellaista, mikä vetäisi edes etäisesti vertoja tuolle.
Elän oman näköistäni elämää. En auringon kuluttaman ihon omaavan hetero miehen määrittelemää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.
Syy on olemassa, mutta se ei ole yleensä mikään noista. Ongelmaisilla ja aggressiivisilla miehillä on kyllä kysyntää naisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy lepakoksi.
Tämähän se ois. Jos ne miehet mistä AP haaveilee eivät kiinnostu hänestä, niin ei kai tuossa muu auta kuin olla yksin tai opetella nuolemaan mattoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla tosi epäviehättävillä naisilla on ihan mukiinmenevät miehet. 🙄 Kun näen jonkun omasta mielestäni varsin epäviehkeän naisen miehensä kanssa, ihmettelen todellakin, miksi minä tavallisen näköinen en viehätä ketään. Kai se luonne ym. asiat sittenkin ratkaisee enempi.
Usein noissa tilanteissa se nainen ei ollut epäviehättävä kun se suhde alkoi, vaan hän on pikkuhiljaa menettänyt ulkonäkönsä suhteen aikana, mutta mies on silti pysynyt mukana.
Jep nämä on niitä pariskuntia, jotka ovat menneet yhteen parikymppisinä. Neljänkympin korvilla alkaa kyllä näkyä, jos ulkonäöstä ei ole pitänyt huolta.
Miten vanhentuminen voi tulla jollekin yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa... Tässä iässä on myös tullut erittäin selväksi, että vapaana olevat miehet eivät ole syyttä sinkkuja. Mielenterveysongelmia, masennusta, addiktioita, traumoja, terveysongelmia jne. Itse olen päättänyt keskittyä vain harrastuksiin, urheiluun, matkusteluun, opiskeluun ja työhön. Jos universumi saattaa luokseni sopivan miehen, niin olen valmis, mutta en enää etsi miestä.
Syy on olemassa, mutta se ei ole yleensä mikään noista. Ongelmaisilla ja aggressiivisilla miehillä on kyllä kysyntää naisten parissa.
Tääkö on ihailtavaa? Mun mielestä jokaisen naisen tulisi arvostaa sinkkuutta. Jättää kiltit sekä tuhmat oven toiselle puolen.
No eipä olen vähän vanhempi, sitten kun kerritte , että Olette yli 40 minä täytän ensi vuonna 50-
Aina vaan olen vetänyt puoleeni väärän laisia ( kiusaajia vaan)
Eli leikkivät minun tunteilla sitten jättävät.
Minulla kun semmonen peri aate, Etten harrasta seksiä ennen , kuin pappi on sanonut Aamenen eli Vasta sitten kun on Naimisissa!.
Minä en enää ou mukava, enkä nätti. Enpä saanut nuorempanakaan miestä kuin hetkeksi, ( vaikka olin mukavampi ja nätimpi silloin ). Nyt mennyt jo kuusitoistavuotta ilman miestä. Joskus halipula iskee, mutta sekin menee ohi. Olen tottunut yksinoloon ja nyt en edes huolisi ketään, nautin kun saan olla yksikseni!
N 60v
Voit saada minut jos oot kiva ja huumorintajuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minustakin on tullut vissiin joku rotta miesten silmissä, vaikka ennen ulkonäöstäni pidettiin.
Tietysti voi olla, että lähinnä rotalta nykyään näytänkin, kun ei kerran myönteistä kiinnostusta kukaan vastaantulija koskaan enää osoita minulle ja suhtaudun sen takia vastaantuleviin miehiin jo ennakolta negatiivisesti. Kännisten huomionosoituksia taas en edes laske huomionosoitukseksi.
Mutta vaikka suhtautuisin positiivisella odotuksella vastaantuleviin miehiin ja olen ulos lähtiessäni tyytyväinen jopa ulkonäkööni, niin samalla tavalla minut ohitetaan siitäkin huolimatta.
Vaikka mitäpä minä sillä miesten hyväksyvillä katseilla sitten edes tekisin. Voisi se vähän itsetuntoa kohottaa ehkä.
Sama monella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin enemmänkin niin että hyvännäköisillä miehillä ja naisilla on aina kysyntää, vaikka he sitten olisivatkin ongelmallisia, agressiivisia, epävakaita tai muuten psyykkisesti häiriintyneitä.
Jos olet ruma, niin voit ihan rauhassa olla niin ongelmallinen ja agressiivinen kuin ikinä haluat, se ei tule lisäämään kysyntääsi yhtään.
Minä saan, mutta en ketään hyvää. Ne, jotka sitten kelpuuttavat minut, päätyvät pettämään minua tai vaihtamaan minut lennosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta kesään. Hanki ikioma Justin eli Jussi.
Jussin jäljiltä et löydä tiskejä etkä pyykkiä.
https://keltainenruusu.fi/product/7548/justin---aidonkokoinen-miesnukke…
En ole kyllä miehenkään jäljiltä löytänyt tiskejä tai pyykkejä, jokainen osannut hoitaa.
N50
Niin miksei naiset tee alotteita kilteille ja kunnollisille miehille. Meitä on paljon sinkkuna joten pitäisi olla helppo löytää mies kumppaniksi. Paitsi jos haluatte vain jotain pahis miehiä jotka vaan juopottelee viikonloppuisin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole erityisemmin yrittänyt ja saanut. Muutakin kuin kertapanon.. Tässä korkeassa 45v iässä.
Ja sitten päätit tulla pätemään tähän. Ikävä ihminen. Olisit avannut oman saan miestä -ketjun
No tällä ikävällä ihmisellä ihan sama tilanne, ei vaan tajua sitä itse. Kertoo nimenomaan kelpaavansa toistuvasti panoksi. Eli sama homma kuin aloittajalla... Parisuhdetta ei ole saanut tämä ikävä ihminenkään.
Miten ap on yrittänyt saada miehen? Ja epäilen, että jotain haasteita myös ap:lla on, jos miehen löytyminen on tuossa iässä noin vaikeaa. Onko mt-ongelmia, päihteidenkäyttöä, 5 kissaa kotona, jotain? Käytkö ap töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin enemmänkin niin että hyvännäköisillä miehillä ja naisilla on aina kysyntää, vaikka he sitten olisivatkin ongelmallisia, agressiivisia, epävakaita tai muuten psyykkisesti häiriintyneitä.
Jos olet ruma, niin voit ihan rauhassa olla niin ongelmallinen ja agressiivinen kuin ikinä haluat, se ei tule lisäämään kysyntääsi yhtään.
Miesten janoisuus on oksettavaa. En tajua aapeeta.
Voi olla pienestäkin asiasta kiinni.
Varmista, ettei hengitys haise, eli käy vähintään kerran vuodessa hammashoitajalla hammaskiven poistossa.
Varmasti löytyisi vientiä ja seuraa joka lähtöön jos haluaisit. Riippuu niin paljon siitä missä liikut ja oletko sosiaalinen vai syrjään vetäytyvä luonne. Naisetkin voisivat ihan rohkeasti moikkailla ja hymyillä jopa tuntemattomillekin ihmisille niin joskus niistä saattaa alkaa jotain enemmänkin 😀
Nainen ei koskaan tee alotteita miehille eikä yritä saada miestä vaan naiset haluaa että miehet tekee aloitteen. Siksi nainen onkin sinkku ja ovat myös todella nirsoja. Nainen saisi miehen helposti jos vain haluaisi niitä omantasoisiaan.
Ryhdy lepakoksi.