Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Sori hurmahenget, mutta mielestäni kuin kaikki muutkin rap- keikat. Lapsellista huutoa ja pullistelua. Kyllä huomaa että on kotoisin agressiivisemmasta kansanosasta tämä "tyyli" - päälle rahoilla pullistelu(fleksaajat) kuten huumekauppiailla on tapana ja jengisodat niin ollan jo uskottavasti pikku- ameriikka.
Tämä!
Tämän vuoksi Käärijästä varttuneempi väki ei välitä.
Mä olen reippaasti keski-ikäinen mamma ja olen pohtinut mikä tässä tyypissä vetoaa muhun. Ja nyt mä keksin, se on nuo kajalit silmissä! Siinä 80- ja 90-luvun taitteessa fanitti niitä kajal-silmäisiä hevareita ja haaveili heistä, niin jotain samaa löytyy tästä tyypistä myös. Jotain nuoruuden haikailua tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin hetken aikaa tätä esitystä ja juuri semmoista musiikkia mitä voi käärijältä odottaakin. Ei tosiaan mitään iskelmä musiikin hienouksia vaan melkoista mättöä. Mutta voin kuvitella että tästäkin tykätään ja jos ei muusta syystä niin edes sen cha cha chan takia.
"iskelmä musiikin hienouksia"?!?!?!
Mättöhän on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kivasti Käärijä söpöstelee kissan kanssa 💚😺💚🐈💚 Lauloi sille Taikavoimaa keijujen.
aww missä??
Youtubessa. Jere on eläinten ystävä.
https://www.kaleva.fi/kaarija-on-ihan-tavallinen-jere-ja-aidin-poika-eu…
Onpas Käärijän pikkuveli Käärijän näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Ihana seksikäs mies.
Maha on tykki 💚💚💚
Euroviisuissa oli vähän kuivatetummassa kunnossa. Mutta ymmärrettävästi juhlajuomat maistunu sen jälkeen!
Rohkenen väittää että olen ollut kovemmalla keikalla. Tampereella oli legendaarista, terveisiä paikalla olleille!
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Saara Aallon. Sama hypetys.
Paskaksi meni.
Ei muuten ollut Saaran ympärillä läheskään sama hypetys.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin ihastun enää nykyään julkkiksiin, mutta Käärijä saa kyllä pinpin märäksi :)
N40
Täällä toinen, jolla sama "ongelma".....
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän tää yhden hitin ihmeeksi. Toi jengi odottaa tuolla vaan cha chja chaata
No ei todellakaan odottaneet vain cha cha chata, jengihän osasi suunnilleen kaikkien biisien sanatkin ja lauloi koko ajan mukana. Kyllä tuosta porukasta monet on olleet faneja jo ennen viisuja.
Mutta mikä sua oikein vaivaa, kun et kestä Kärtsärin menestystä?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kivasti Käärijä söpöstelee kissan kanssa 💚😺💚🐈💚 Lauloi sille Taikavoimaa keijujen.
aww missä??
Youtubessa. Jere on eläinten ystävä.
linkkiä? :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se käärijä on?
Suomen kaikkien aikojen valovoimaisin artisti.
Esitys sai kyllä hyvälle tuulelle. Nyt saadaan bailata ja todellakin Cha cha cha. Kundissa vielä sitä huumoria ja pilkettä silmä kulmassa , niin ihan mielellään katselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naurattaa nuo Kalevit/Jormat (ja Eevat/Pirkot) Facebookin kommenteissa jotka dissaa oikein antaumuksella Käärijää. Taitavimmat oikein liittäneet jotain härskejä kuvamanipulaatioita oksuemojin lisäksi ja kommenttina "ketä kiinnostaa" 😆. No heitä näyttää eniten kiinnostavan kun joka juttuun pitää kommentoida. Tulisivat vain reilusti kaapista.
Mikäs Facebooksivu/päivitys on kysymyksessä?
Mikä tahansa MTVn, Iltalehden tai muun vastaavan median mikä tahansa Käärijään liittyvä uutisointi. Jokaisessa aina keski-ikäiset tai vanhemmat kommentoimassa miten "ei vois vähempää kiinnostaa" ja toinen valituksen aihe on "miksi tästä pitää joka päivä uutisoida" eikä ymmärretä että jos kommentoit joka kerta niin taatusti joka päivä saat näitä juttuja omaan syötteeseen 😄. Huvittavaa seurattavaa.
Ei vanhempia ihmisiä Käärijä kuumota pätkääkään. Biisien sanoitukset eikä päätään heiluttava kuolasuu ole ihqu. Teidän pitää vain ymmärtää ja suvaita se,. Ja ottaa vaikka huvituksen kannalta tää tieto.
Ovat tainneet juoda aivonsa pilalle kun eivät ymmärrä että niitä juttuja näkee facessa sitä enemmän mitä useammin niitä kommentoi. Ihan sama jos ei käärijä kiinnosta, ei se kiinnosta kaikkia nuoriakaan mutta mitä järkeä on jatkuvasti kommentoida ja väittää että ei kyllä yhtään kiinnosta tuollainen ? Ei minuakaan kiinnosta pennin vertaa jalkapallo mutta en myöskään koskaan ikinä missään mene julkisesti pelaajia haukkumaan ja menestystä arvostelemaan, koska olen tervepäinen aikuinen. Kelaan noiden uutisten ohi. Näitä kommentoijia näyttää käärijä kuumottavan kovastikin vaikka tiukasti muuta väittävät 😄.
Meillä ei oo enää Matti nykästä eikä Vesku loiria. Tarvitaan jokeri.
Katselin just areenasta keikkaa kuulokkeilla. Mieletön meno! Ja Käärijän lavasäteily on kyllä poikkeuksellista.
Youtubessa aasialainen keikan toiseen Cha Cha Cha -vetoon reagoinut kommentoi, että iho meni kananlihalle ja sai tunnekuohuja. Ei ollut kuunnellut kappaletta Euroviisujen jälkeen toipuakseen, kun Käärijä ei voittanut. Tunnisti lavalta Häärijän ja naureskeli.
Päivää, olen Marttina Aitolehti.