Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ohjelman alussa haastateltiin nuoria ---- henkilöitä. 'Pekka' oli sievä tyttömäinen & 'Päivi' oli kaliiberiltaan käärijämäinen.
Ehkä kuulin väärin
Minäkin vähän ihmettelin kun kaksi naista ilmoitti nimekseen miehen nimen... mutta kukin tyylillään kai nykyään...
Nykyään saa esitellä itsensä sillä nimellä, miksi itsensä tuntee. Ei siinä ole mitään pahaa.
Entäs jos minä naisena menen tanssimaan ja tykästyn johonkin parrakkaaseen ihmiseen ja hän ilmoittaa nimekseen Marja-Liisa, saanko kopeloida varmistuakseni, vai hajustako päättelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauletaan pelkästä alapäästä. Minä en tykkää.
Enkä minä. KUUMAA ja Portion Boys on paaaaljon parempia. Heidän keikoilta saa paljon positiivista energiaa ja biisien lyriikat elävästä elämästä kivasti sanoittuna.
Käärijän biisit herättää agressioita.
Minä en taas ymmärrä KUUMAA suosiota. Pelkkää tusinapaskaa. Laulaja ei todellakaan osaa laulaa.
PB taas pubiruusujen suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ohjelman alussa haastateltiin nuoria ---- henkilöitä. 'Pekka' oli sievä tyttömäinen & 'Päivi' oli kaliiberiltaan käärijämäinen.
Ehkä kuulin väärin
Minäkin vähän ihmettelin kun kaksi naista ilmoitti nimekseen miehen nimen... mutta kukin tyylillään kai nykyään...
Nykyään saa esitellä itsensä sillä nimellä, miksi itsensä tuntee. Ei siinä ole mitään pahaa.
Minusta ainakin on hassua, jos muutamaa ihmistä haastatellaan ja heissä on kaksi, jotka esittäytyvät selkeästi toisen sukupuolen nimellä. Erikoisuuden tavoittelua.
Heillähän saattoi olla sukupuolen korjaus juuri meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ehkä kuulin väärin
Minusta ainakin on hassua, jos muutamaa ihmistä haastatellaan ja heissä on kaksi, jotka esittäytyvät selkeästi toisen sukupuolen nimellä. Erikoisuuden tavoittelua.
Saa nykyään olla ihan mitä tahansa ja minkä niminen vaan. Eikä kukaan saa epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä. KUUMAA ja Portion Boys on paaaaljon parempia. Heidän keikoilta saa paljon positiivista energiaa ja biisien lyriikat elävästä elämästä kivasti sanoittuna.
No ei ole kyllä Portion Boysinkaan sanoitukset niin mairittelevia:
Oot liian kaukana hellasta, ei oo sovittu sellasta
Hei rakas, tuo mun karjala takas
On tyhjänä olkkarin pöytä, en pulloo avaajaa löydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas ymmärrä KUUMAA suosiota. Pelkkää tusinapaskaa. Laulaja ei todellakaan osaa laulaa.
Kuumaa ja PBn lyriikat on itseäni lähempänä kuin Käärijän angstipaatos, josta en löydä mitään tarttumapintaa itselleni.
Se kerto osiitä, miten erilaisissa ympyröissä ja erilaista elämää elämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ehkä kuulin väärin
Entäs jos minä naisena menen tanssimaan ja tykästyn johonkin parrakkaaseen ihmiseen ja hän ilmoittaa nimekseen Marja-Liisa, saanko kopeloida varmistuakseni, vai hajustako päättelen.
Miksi haluat kopeloida ja haistella tuntemattomia ihmisiä? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä Portion Boysinkaan sanoitukset niin mairittelevia:
Oot liian kaukana hellasta, ei oo sovittu sellasta
On tyhjänä olkkarin pöytä, en pulloo avaajaa löydä
Huumoria, ironiaa, sarkasmia. Älä ota sitä vakavasti. PB:ssä on lyriikkanero, sanoitukset monitasoisia. Ne voi kukin ymmärtää ainakin kahdella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson. 😍
Ja on kuuma. Just sellainen vartalo, mistä tykkään. 👌 Muutenkin niin symppis tyyppi. 💚
Olen rakastunut.
Tykkäät plösöistä arpisista miehistä? Ok.
Plösö??
Käärijä on kaukana plösöstä. Kurkkaappa sitä omaa
ja/ tai miehesi massua, niin voi löytyä se todellinen plösö sieltä. Nämä plösöksi haukkujat kuvittelee, että tiktokkien ja instan filtteröidyt miehet on todellisuutta ja vain he saavat esiintyä ilman paitaa ettei vaan tule silmäsyöpää katsojalle. Käärijä on juuri sopivalla tavalla tosi upea mies luonnollisella omalla vartalollaan.Muakin ärsyttää ihan tosissaan kun hänen vartaloaan arvostellaan. Kyseessä on artisti, ei huippu-urheilija, joten ei hänen sellaisessa kunnossa tarvitse ollakaan. Ihan normaali vartalo on, eikä mitään liikaa missään. Tuollaisia terveitä esikuvia tarvitaan tässä maailmassa, jossa on jo ihan riittävästi ulkonäköpaineita.
Ja oikeesti,jos Kärtsäri olisi ihan tikissä kunnossa ja huutaisi "paita pois",niin silloin kukaan ei kehtaisi riisua paitaa pois. Jujuhan on juuri siinä,että hän saa ihmiset ihastumaan itseensä juuri tuollaisena Jerenä.Luulen kuitenkin,että hän on varmasti muutenkin enemmän hottis kuin moni muu suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ehkä kuulin väärin
Ei siinä mitään PAHAA olekaan. Ei se silti tee siitä yhtään vähempää hölmöä ja huomionhakuista.
-eri
Suomen valtamediat eivät suostu tunnustamaan tappiota eurovision laulu kilpailuissa. Vähän sama kuin urheilussa vaikka miten surkeasti olisi pärjätty niin se käännetään kisastudiossa kaikki voitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että niinkuin Johannes B on itse todennut että pääsi ohituskaistaa levyttämään että ei ehkä ole laulaja mutta kyllä niin nuotilleen veti ja otti tilan haltuun, etten epäile enää.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko konsertissa muuta yleisöä kuin lapsia ja lapsenmielisiä?
Viime kesänä ihmettelin Måneskin villitystä ja päättelin koronakaranteenien ja muualla maailmassa olleiden ulkonaliikkumiskieltojen saaneen mammat maailmanlaajuisesti niin puutteeseen, että italiaanorenttu osui siihen kuivaan saumaan sopivasti villiten mammat. Onko nyt syy sodassa, kun puolitoista metriä hikistä vantaalaista vastaa tarpeisiin? Käärijä fanitti Kremliä joten hän viis veisaa sodasta.
Kuule Käärijä on Måneskiniä kuumempi. Uskon, että Måneskinkin fanittaa liekeissä meidän Käärijää. Oispa kiva, jos tulisi yhteistyötä ja yhteinen konsertti.
Måneskinkin on upea, mutta Käärijä on miehinen mies ja Käärijä on vapaa. Måneskinillä on tyttis.
Mistä hemmetistå te keksitte tuon, että Käärijä on vapaa? Mtv3 Aamuteeveen tai Ylen haastiksessa katsoi haastattelijaa silmiin ja sanoi ystävällisessä hengessä, ettei puhu parusuhdeasioistaan julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ehkä kuulin väärin
Muista tapauksen 1970-luvun loppupuolella kun serkkuni Erkki iski naisen baarissa. Myöhemmin illalla tositoimiin siirryttäessa mätsi osoittautui "naiseksi" kun munat osui Erkin käteen, eikä ne ollut omat.
Kyllä nauratti tätä kymmenkesäistä tyttölastakin silloin, kun tapausta kotipuolessa kerrattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tuo hiivatin rumputehoste tai mikä onkaan.
Rikkoutuvan lasin ääni. Kannattaa vinkata, ettei sovi Käärijän imagoon. Mieluummin vaikka ilveskissan mouruamista tuohon väliin. Tuo lasi on liian kliseinen ja miljoonasti käytetty juttu.
Tuo kyllä ensimmäisenä pois keikoilta, jos haluaa isoille areenoille. Kenen mielestä on kiva kuunnella tuollaista putumriksräks-mölyä. Minulle tuli siitä mieleen sellainen vanhanajan kuivakka viihdeohjelma, jossa rumpali pamauttaa vitsin jälkeen pienen soolon.
Tuo voi olla jätkien mielestä hyvä läppä, mutta nyt pitäisi alkaa ajatella yleisöäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nuo ulkomaisten fanien kommentit!
Areenan chatti on täynnä näitä ulkomaisia faneja. Kova juttu!
Mitähän ne siellä ulkomailla meistä ajattelee?
Näköjään hyvää chatin perusteella. Jengiä oli Japanista Argentiinan ja kaikke sieltä välistä.
Missä on Käärijä-chatti?
Oli Areenassa keikan aikana eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nuo ulkomaisten fanien kommentit!
Areenan chatti on täynnä näitä ulkomaisia faneja. Kova juttu!
Mitähän ne siellä ulkomailla meistä ajattelee?
Näköjään hyvää chatin perusteella. Jengiä oli Japanista Argentiinan ja kaikke sieltä välistä.
Missä on Käärijä-chatti?
Minulla ei näynyt mitää chattia.
Käärijä LIVEn chatissa oli 15 000 chattailijaa, joista 40 % ulkomaalaisia. Ei sinne olisi enempää mahtunutkaan ::::D
Chatti jumitti mielettömän viestimäärän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ehkä kuulin väärin
Saa nykyään olla ihan mitä tahansa ja minkä niminen vaan. Eikä kukaan saa epäillä.
Entäs jos menee gynelle ja esittelee itsensä Marttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tuo hiivatin rumputehoste tai mikä onkaan.
Rikkoutuvan lasin ääni. Kannattaa vinkata, ettei sovi Käärijän imagoon. Mieluummin vaikka ilveskissan mouruamista tuohon väliin. Tuo lasi on liian kliseinen ja miljoonasti käytetty juttu.
Tuo kyllä ensimmäisenä pois keikoilta, jos haluaa isoille areenoille. Kenen mielestä on kiva kuunnella tuollaista putumriksräks-mölyä. Minulle tuli siitä mieleen sellainen vanhanajan kuivakka viihdeohjelma, jossa rumpali pamauttaa vitsin jälkeen pienen soolon.
Tuo voi olla jätkien mielestä hyvä läppä, mutta nyt pitäisi alkaa ajatella yleisöäkin.
Etenkin kun kohdeyleisö on nyt radikaalisti muuttunut. Käärijästä tuli naisten päiväuni ja yleisössä on paljon naisia. Aiemmat, hikiset äijäkeikat on mennyttä elämää jos hän niin haluaa. Jos taas riksrakspoks on sitä hauskinta, niin elämä jatkuu pikkuyksiössä ja jätkien kanssa hengaillessa. Eikä se ole välttämätttä huono, mutta saumaa on nyt uusille urille.