Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?

Vierailija
20.05.2023 |

?

Kommentit (931)

Vierailija
601/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.

En usko että vastaavaa hypeä olisivat saaneet aikaan, koska aika paljon tuo perustui myös Käärijän habitukseen ja persoonaan. Mutta varmasti ihan hyvään sijoitukseen olisivat voineet yltää parhaimmilla hiteillään.

Eivät tarvineet Euroviisuja lyödäkseen itsensä läpi. Käärijä ei ikinä edes unissaan tule myymään yhtä paljon kuin JVG on urallaan myynyt. 

Mennä täräytti kuitenkin näin nopeasti JVG:n ohi suomen striimatuimpana.

Vierailija
602/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Karvaiset naiset ei sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras räppäri koskaan.

Anna mun 😂😂😂😂😂🥴

Vierailija
604/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsille suunnattu keikka oli.

Samoja biisejä esitti Liverpoolissa eikä siellä ollut pikkulapsia mailla halmeilla. Eli Käärijä vetoaa kaiken ikäisiin. Hienoa, että tuolla oli nuorisoa, joka jaksoi tanssia ja bilettää koko keikan läpi. Vrt. Loreenin keikka, vanhusten energia meni siihen, kun kuvasivat Loreenia.

Vierailija
605/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo tuon sanoitukset edes ole räppiä. Räpin tulisi olla jotain yhteiskuntakritiikkiä. Hän vain hokee ryyppäämisestä.

Vierailija
606/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin siitä, miten hyviä lauluja Käärijällä oli valmiina. Todella hyvää musaa, t. Mummeli

Vierailija
607/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ottaa noin koville, kun tuodaan hieman faktoja tiskiin? Tottahan se on, ettei Jerestä ollut kukaan kuuluut ennen tätä viisuilua. Ei pitäisi olla sinulta pois senkään asian. 

Ai faktoja? Hahhah! Samanlaista "faktaa" kun aiempi satavarma ennustukses että Käre on viisujen 12. ja kaikki ihailijat hylkää samantien. Mahtaa tölviä kurjaa persoonaas lentokentän ja black boxin bileet! Kärsi!

XD

No onhan se faktaa, että kukaan ei ollut kuullut tästä Käärijästä ennen Euroviisuja. Edes sinä et voi olla niin pihalla, ettetkö sitä tietäisi :D

Vierailija
608/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin jättänyt auto jään julkaisematta. Melkonen pökäle. Mikä hitto on tättärää-biisi... No mä en sellasista tykkää

Vierailija
609/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.

En usko että vastaavaa hypeä olisivat saaneet aikaan, koska aika paljon tuo perustui myös Käärijän habitukseen ja persoonaan. Mutta varmasti ihan hyvään sijoitukseen olisivat voineet yltää parhaimmilla hiteillään.

Eivät tarvineet Euroviisuja lyödäkseen itsensä läpi. Käärijä ei ikinä edes unissaan tule myymään yhtä paljon kuin JVG on urallaan myynyt. 

Et taida seurata uutisia? Striimauskerrat on jo nyt mennyt heittämällä yli.

Joo mutta koita toistaa menestys biisi toisensa jälkeen ollen jatkuvasti festivaalien pääesiintyjä!

Ei nämä lapset tajua, kun eivät olleet edes syntyneet JVG:n ensimmäisen ison hitin aikaan :D

Ai nyt on sitten portion boys vaihtunut jvg:hen? Taivas, mikä dorka! XD

Vierailija
610/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Käärijän energia ja lavashow olivat juuri euroviisumatskua, jvg olisi jäänyt hännänhuipuksi.

En usko. Suomiräppi olisi kuulostanut uudelta ja tuoreelta viisuissa. En sano että voitto olisi tullut mutta olisi voinut mennä hyvin esim jollain Brunilan säveltämällä JVG biisillä. Hyviä live-esiintyjiä he on.

Kun näin Vesalan pulkka esityksen UMK-väliajalla mielessä kävi et oisko vähän hyvä tollanen metallin yhdistäminen poppivaikutteisiin viisuissa. Ja niinhän me nähtiin sitten partymetallia.

Pulkka oli kova.

Vierailija
611/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

housut pois kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla säksätyksillä ulkomaita valloiteta kun eurokiinnostus on mennyt.

Mitä sitten? Käärijä sanoikin, että haluaa tehdä jatkossakin musiikkia suomeksi. Ei hän aktiivisesti tähtää mihinkään ulkomaiden valloitukseen. Miksi tähtäisi, kun suomeksikin on noin tykki?

No katsotaan vuoden päästä.

Minä en usko häneen.

Striimaukset tällä hetkellä on uteliaisuutta. Syksyllä nähdään todellinen kiinnostus, onko sitä

– Koitan vaan nauttia ja tehdä ystävien kanssa hyvää musaa ja hyvää juttua. Katsotaan, jos se homma loppuu ensi vuonna niin sitten se loppuu. Keksitään sitten jotain muuta. Tehdään tätä niin kauan kun tämä on hauskaa.

https://yle.fi/a/74-20032184

Vierailija
612/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JVG joutui keräämään striimauksia monta vuotta, Käärijä teki saman muutamassa viikossa.

Vierailija
613/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuinnostus ja uteliaisuus ei kerro oikein mitään. Katsotaan vuoden päästä.

Vierailija
614/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai nyt, kun JVG on jo lopetellut uransa ja Kääryläinen on nyt viisujen myötä saanut hypen aikaan. Todellista menestystä ei mitata parin päivän Sopify-sijoituksilla, vaan vuosien tasolla. 

Vierailija
615/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kymmeniä tunteja viikossa?

Toiset eivät ehdi kun käyvät töissä, opiskelevat ja sivistävät itseään. Tapaavat ystäviä ja sukulaisia ja harrastavat kulttuuria.

No, jokainen tekee sitä mitä pitää tärkeänä. Itse arvostan enemmän henkisiä asioita kuin lihaksia.

Vierailija
616/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiltä puuttuu seksikkyys.

Käärijä tihkuu seksiä. JVG ei pääse samalle levelille ikinä, ainakaan nykyisellä tyylillään.

Vierailija
617/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JVG joutui keräämään striimauksia monta vuotta, Käärijä teki saman muutamassa viikossa.

Oletko vähän yksinkertainen.

Miten kävi Lordin ??

Vierailija
618/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se uus tuottaja/säveltäjä laittanu Kärtsällä hommat käyntiin kun 10 v homma polki paikallaan. Joka oli mukana ainaki cha cha chassa. En tiiä missä aikasemmassa tuotannossa. Rispektit kyllä näin kovan luokan biisin teosta joka meinas laittaa luuta kurkkuun Ruotsinkin euroviisukoneistolle 😁.

Vierailija
619/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida seurata uutisia? Striimauskerrat on jo nyt mennyt heittämällä yli.

Yli mistä? Tajuatko yhtään, kuinka monta hittiä JVG:llä on? Siinä ei paljon yksi chachachaa tunnu, kun niiden lukuja ruvetaan yhteen laskemaan. 

Kukaan ei tiedä JVG:tä ulkomailla.

Käärijä on spotifyn viraalilistan ykkösenä USA:ssa asti.

Siinä se pieni ero.

Uskallan väittää, että aika monikin tietää. Onhan heidän biisinsä soinut mm. jääkiekon MM-kisoissa aikas moneen otteeseen :D

Siinä on se pieni ero oletko yhden hitin ihme vai pystytkö luomaan vuosien uran edes Suomen suosituimpien artistien joukossa. Käärijällä on hyvin hiljaista tuolla saralla, kun 10v puuhastellut ennen kuin sai yhden hitin läpi. 

Vertailu Käärijän ja JVG:n välillä on relevantti sitten, kun Käärijällä on takana edes 5v uraa Suomen listakärjessä. Eli ei koskaan. 

Ei noita kahta tosiaan voi verrata, Käärijästä on muutamassa kuukaudessa tullut maailmanlaajuinen ilmiö, kun taas edes Ruotsissa kukaan ei ole kuullutkaan JVG:stä. Kaikki rispektit JVG:lle silti, mutta he ovat lähinnä kotimainen menestyjä, ja aika hasbeen alkavat jo olemaan täälläkin.

Vierailija
620/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päsmäri-pianonpimputtaja hävisi kuin pieru Saharaan, kiukuttelemaan muihin ketjuihin, kuten aina käy. Häntä on niin helppo viedä. Nolo!