Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hieman surulllista, että jopa JVG:llä on melodiaa enemmän.
Mä toivon, että Käärijä todellakin lyö läpi maailmalla.
JVGlle on tehny mm Teemu Brunila hyvät sävellykset hyvänen aika, siks niillä on vetåvää melodiaa. Käärijän poppoo on tällasia kotitarveviljelijöitä..
Käärijä rakastaa naisia, kaikkia naisia.[/quote]
En kaipaa tai haluakaan hänen rakkauttaan.
N40
Käärijä voisi vetää vaikka Suvivirren ja visuupsykoosiin sairastuneet olisivat silti pähkinöinä :D
Enpä muista nähneeni tällaista artistin urakehitystä ja tv-keikkaa koskaan. Täällä kaksi nelikymppistä rockin ja old school rapin ystävää fanitti Käärijää koko keikan, kuten myös viisujen ajan. Mieleen tuli hetkittäin Vesa-Matti Loiri parhaimmillaan! Samanlaista kansansuosiota voisi odottaa.
Tosi hyvin oli kasattu vanha tuotanto tähän pakettiin. Mielestäni tällainen keikka ja jopa Cha Cha Chan esittäminen kahdesti oli tähän kohti tarpeen. Ensin hieno kiitos viisumenestyksestä ja sitten biisin ottaminen takaisin itselle bändiversiona, ilman tanssijoita.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa tuo kielen esittely. Ei ole äiti opettanut, että se on ruma tapa.
https://www.famousbirthdays.com/faces/angry-grandma-image.jpg
Oletko kuvassa?
Yllätti, kuinka heikkotasoista muu materiaali on Cha cha cha' han verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, että osaako hemmo laulaakin.
Räpätä ainakin osaa.
Lähti kuin tykin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D
Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.
Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko?
Voin laittaa savumerkkeinä saman, ellei mennyt perille.
Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)
Minä suon sinulle tuon mielipiteen, sinä et mulle mun mielipidettä, ymmärrätkö?
Voin laittaa pullopostin.
Et näköjään ymmärtänyt mitään. ;)
Olen pelkästään onnellinen, etten sua ymmärrä. Pidä rauhassa kuitenkin mielipiteesi, se ei mua katsos haittaa. :)
Näköjään meni sun ihon alle kuitenkin. Nolo. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hieman surulllista, että jopa JVG:llä on melodiaa enemmän.
Mä toivon, että Käärijä todellakin lyö läpi maailmalla.
JVGlle on tehny mm Teemu Brunila hyvät sävellykset hyvänen aika, siks niillä on vetåvää melodiaa. Käärijän poppoo on tällasia kotitarveviljelijöitä..
Juu, niinhän se olikin. En JVG:stä välitä, mutta Crash oli mahtava. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Lordia kävi katsomassa myös ihan yhtälailla lapset ja vanhukset - kyllä musiikki yhdistää! Tuskin Lordiakaan pidettiin ihan lastenlaulubändinä?
Itse tiedän tasan kaksi biisiä Käärijältä, Cha cha chaa ja Auto jää (Tuiskun kanssa tehty biisi), ja jonkin verran etukäteen kurkin muuta tuotantoa. Ei ole minun genreäni, joka on suurinpiirtein Kiss ja Motärhead, Dio ja Queen - ja Duran Duran ;-) - en pidä edes pina coladasta (elämäni eka krapula tuli siitä), ja silti tossa on tölkki Cha cha chaata! Kaikkea sitä.
Mutta: minulla on pieni hymy koko ajan. Käärijä näyttää olevan hieman hämmentyneen iloinen, selvästi ei ole oikein vielä sisästänyt näitä stadionkeikkoja. Mutta oikeasti, hän on kyllä ansainnut tämän, ja kesän isot keikat. Ja Spotifyn sijoitukset. (ja lupasihan hän yrittää käyttäytyä nätisti, tämän kerran...)
Oikeastaan koko Suomi ansaitsee iloa ja juhlaa - ja onhan Käärijä kuitenkin yleisön suosikki, niin Suomessa (UMK) kuin euroviisuissa.
Kuka muistaa, mikä kappale/esittäjä voitti silloin, kun Verka Serduska oli Euroviisuissa Dansing Lasha Dumbain kanssa? (minä muistan) Aina välillä kaikkien ylitse nousee joku, ja ehkä Käärijä on se joku.
Mahdollisesti tämän ketjun kypsin ja järkevin vastaus. Hyvä sinä!
Valta kuuluu kansalle. Käärijä on AntiKuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa tuo kielen esittely. Ei ole äiti opettanut, että se on ruma tapa.
https://www.famousbirthdays.com/faces/angry-grandma-image.jpg
Oletko kuvassa?
Kuvan nimestä päätellen laitoit meille oman kuvasi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllättävän puoleensavetävä esiintyjä. Kauniit silmät.
No höpö höpö. Montako viestiä olet kirjoittanut jo 🤣
Joo, käärijällä on vain yksi fani, näkee yleisöstäkin. *nauraa*
T.eri
Jep yksi fani on saanut cha cha chan eri maiden listoille 🤣
Vierailija kirjoitti:
Yllätti, kuinka heikkotasoista muu materiaali on Cha cha cha' han verrattuna.
Mielestäni osa materiaalista oli jopa parempaa kuin CCC.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuohon taustalle voisi ihan aitoja ammattilaisia hommata. Vai oliko nuo pinkit hyppijät biisien takana? Tässä ois kuitenkin saumaa vaikka mihin, noilla ei kyllä kuuhun mennä.
En mä edes huomannut mitään muuta kuin Käärijän.
Lauloiko taustalaulajat n..kereistä?
Inhoan Cheekiä, mutta tuli mieleen että Käärijä voisi periä hänen suosionsa? Käärijä on kuitenkin jalat maassa -tyyppi, Cheek oksettava materialisti. Mutta kuitenkin, sama genre ja vetoaa kaiken ikäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisikö joku hälle järkevämpiä biisejä.
Ketkä tekee Antti Tuiskun biisit? Sama porukka Käärijälle niin biisien taso nousee välittömästi, eikä jää yhden hitin ihmeeksi.
Ei. Tuiskulla on ihan hirveitä biisejä!
Ei tietenkään täysin samanlaisia biisejä Käärijälle kuin Antille, vaan biisejä jotka pysyvät hänen tyylilleen uskollisena, mutta ovat enemmän hittimateriaalia kuin nuo nykyiset. Tosiasia on että jos haluaa menestyä jatkossakin, siihen tarvitaan parempia biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja välispiikkejä :D
Toivottavasti konserttitallenteeseen tulee tekstitys englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D
Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.
Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko?
Voin laittaa savumerkkeinä saman, ellei mennyt perille.
Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)
Minä suon sinulle tuon mielipiteen, sinä et mulle mun mielipidettä, ymmärrätkö?
Voin laittaa pullopostin.
Et näköjään ymmärtänyt mitään. ;)
Olen pelkästään onnellinen, etten sua ymmärrä. Pidä rauhassa kuitenkin mielipiteesi, se ei mua katsos haittaa. :)
Näköjään meni sun ihon alle kuitenkin. Nolo. ;)
Mikähän mun ihon alle nyt meni? Saat pitää mielipiteesi vielä, mitä et mulle suo. :D
"Ihon alle" on muuten eräs junteimmista sanonnoista.
Ihan mun jokainen sana. ;) Sun huudattaminen oli helppoa. ;)
Ja täytyy kyllä nostaa hattua miten hienosti Käärijä veti tuon viisuhomman, kun tausta on se, että eihän hän ole aiemmin ollut edes Suomessa tunnettu. Aika pienimuotoista oli homma ollut tähän asti.