Hallitus aikoo saada Suomen talouden vihdoinkin kuntoon - suurin hyöty tulossa miljonääreille ja yrityksille
Miljonääreille ja yrityksille luvataan suuria verohelpotuksia ja parhaimmillaan jopa verovapautuksia, kertoo Hesari.
Poliitikoilla on kiivas miettiminen, miten Suomeen voitaisiin saada kaivattua kasvua, ja pääministeri kaipaa ideoita. Yksi työryhmän ehdotuksista olisi verohelpotuksia yrityksille ja miljonääreille sekä parhaimmillaan verovapautuksia, joiden uskotaan esimerkiksi lisäävän kulutusta ja avaavan uusia työpaikkoja työmarkkinoille. Hallituksen kokoaman työryhmän olisi tarkoistus saada raporttinsa valmiiksi helmikuuhun 2025 mennessä ja selvittää, miten nämä ehdotetut verohelpotukset voitaisiin toteuttaa.
Kommentit (22)
Hallitus suunnittelee: 4 uutta leikkausta eläkeläisten tukiin
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/d1183dc4-f723-4ebb-b063-a90f1…
Oksettavaa paskaa tämä jo valmiiksi rikkaiden rikastuttaminen entisestään. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa paskaa tämä jo valmiiksi rikkaiden rikastuttaminen entisestään. Hävettää.
Mitä enemmän on rikkaita ja mitä rikkaampia he ovat niin sitä enemmän köyhemmät hyötyvät siitä sillä markkinatlouden näkymätön käsi ripottelee sen rikkauden murusia alaspäin tehokkaammin ja paremmin kuin mitä väkisin pakotettu tulonsiirto pystyisi.
Montako miljardia seteliselkärankainen punaporvari Sanna 1. Suuri jakoi miljonääreille ja yrityksille?
Vierailija kirjoitti:
Montako miljardia seteliselkärankainen punaporvari Sanna 1. Suuri jakoi miljonääreille ja yrityksille?
Monta miljardia jakoi, demarit on ökyrikasta porukkaa.
Suomi on voimakkaasti säännellty korporaatiotalous. Ei tällaisella maalla ole kasvun mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän on rikkaita ja mitä rikkaampia he ovat niin sitä enemmän köyhemmät hyötyvät siitä sillä markkinatlouden näkymätön käsi ripottelee sen rikkauden murusia alaspäin tehokkaammin ja paremmin kuin mitä väkisin pakotettu tulonsiirto pystyisi.
Kerrohan konkreettinen esimerkki miten tämä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta miljardia jakoi, demarit on ökyrikasta porukkaa.
Suunnittelen myös kuoriyhtiön perustamista Cayman-saarille vaurastuneiden sosiaalidemokraattien tapaan.
Normi homma kokoomuksessa. Rikkaille ja yrityksille kaikki koska ideologia on ahneus. Selityksenä vaikka sillä on blaa, blaa vaikutus joka näkyy blaa, blaa 5-10 vuoden sisällä jos talous kasvaa jatkuvasti.
Olen nettomaksaja ja töissä, Voin sanoa, että hallituksen toimista ei ole ollut minulle mitään haitta, mutta en olekaan koskaan elänyt tuilla, vaan tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus suunnittelee: 4 uutta leikkausta eläkeläisten tukiin
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/d1183dc4-f723-4ebb-b063-a90f1…
Kyllä vain, mutta jossain viipyy se kapitalistijankkaaja, jonka mukaan keneltäkään ei oteta mitään, annetaan vain vähemmän.
Miten koko hallitus voi olla noin vieraantunut todellisuudesta?
Ilman yrityksiä näivetymme argentiinan elintasoon. Yrityksistä ja niiden työnekijöiltä ne verorahat tulevat tukien maksuunkin, ei seinästä edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ripottele.
Kynnät vanhoilla vasikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan konkreettinen esimerkki miten tämä tapahtuu?
Hän (tuo enemmän rikkaita -tyyppi) muistelee näkymätön käsi ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nettomaksaja ja töissä, Voin sanoa, että hallituksen toimista ei ole ollut minulle mitään haitta, mutta en olekaan koskaan elänyt tuilla, vaan tehnyt töitä.
Luuletko olevasi ainoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo niin moneen kertaan todistettu täydelliseksi huuhaaksi, että on ihme jonkun vielä uskovan tähän.
Ja kauppakeskukset loppuvat, koska hallitus lupasi vakituiset työpaikat aloille, missä ei shoppailla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen töissä ja tiedostan silti, että voin milloin tahansa jäädä työttömäksi. Ei paljon näin 50+ iässä sellainen tulevaisuus naurata.
Elätit rutisevat aina vaikka joka ikinen euro tasattaisiin näille paskahousuille. Mitään ei itse yritetä vaan muiden pitää jostain kumman syystä hyysätä jokaista kattoon syljeksijää.
Niin kuin kone-säätiö verovapauksineen?