Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?

Vierailija
20.05.2023 |

?

Kommentit (931)

Vierailija
461/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D

Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.

Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko? 

Voin laittaa savumerkkeinä saman, ellei mennyt perille.

Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)

Minä suon sinulle tuon mielipiteen, sinä et mulle mun mielipidettä, ymmärrätkö?

Voin laittaa pullopostin.

Et näköjään ymmärtänyt mitään. ;)

Olen pelkästään onnellinen, etten sua ymmärrä. Pidä rauhassa kuitenkin mielipiteesi, se ei mua katsos haittaa. :)

Näköjään meni sun ihon alle kuitenkin. Nolo. ;)

Mikähän mun ihon alle nyt meni? Saat pitää mielipiteesi vielä, mitä et mulle suo. :D

"Ihon alle" on muuten eräs junteimmista sanonnoista.

Ihan mun jokainen sana. ;) Sun huudattaminen oli helppoa. ;)

Oletko 12-vuotias vai mikä selittää tuon pikkulapselle tyypillisen käytöksen?

t. eri

Täysi kersahan tuo on, on oppinut "ihon alle" -tarinoita jossain. Outo tyyppi ja ottaa itseensä kaiken.

Nolo. ;)

No todellakin olet!

Vierailija
462/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole katkera, aito räppäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun lopussa yleisö huusi voittaja <3

Vierailija
464/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSET NUKKUMAANJA PIPPELINMITTAILU SEIS!

Vierailija
465/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa tuo kielen esittely. Ei ole äiti opettanut, että se on ruma tapa. 

https://www.famousbirthdays.com/faces/angry-grandma-image.jpg

Oletko kuvassa?

Kuvan nimestä päätellen laitoit meille oman kuvasi. Miksi? 

Koska se oli sun kuvasi angry grandma-tyylisestä kommentista päätellen.

Tässä video sinusta:

Ketään ei kiinnosta sinun kotivideosi. Lopeta niiden jakaminen. 

Ok, mummu. Oletko muistanut syödä iltalääkkeesi?

Vierailija
466/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hieman surulllista, että jopa JVG:llä on melodiaa enemmän. 

Mä toivon, että Käärijä todellakin lyö läpi maailmalla.

JVGlle on tehny mm Teemu Brunila hyvät sävellykset hyvänen aika, siks niillä on vetåvää melodiaa. Käärijän poppoo on tällasia kotitarveviljelijöitä..

Tiedän. Siksi näenkin että tämän poppoon kannattaisi ottaa oikeasti jotain melodista säveltäjää mukaan biiseihin enemmän, fiittausta, vaihtelua. Aivan liian monta biisiä on tehty samalla drum and base, dubstep tyylisellä kaavalla ja melodisuutta ja iskevyyttä kompensoitu bassojen jytinällä. Siihen huudetaan päälle(joo myönnetään etten ole mikään räppifani jos koukut puuttuu). Tämän takia en ihmettele että menestystä ei ole tullut aiemmin.

Jollain ihmeen keinoilla nää kuitenkin sävelsi Cha Cha Chan, joka ei kovin melodinen ole mutta toisaalta arvostan sitä tekeleenä ja usean genren onnistunutta yhdistelyä ja jopa k-pop tyylisiä vivahteita ja onnistuneita lopun sointukiertoja ja viboja. Tällä biisillä tehtiin melkosia ennätyksiä. Messiin tuli vissiin uusi tekijä myös jossain vaiheessa.. uusia ajatuksia siis kenties myös sieltä?

Tää tättärää auto jää meininki on kyllä melko junttimeininkiä tottapuhuen ja aika pikaisten huitaistun kuulonen biisi jolla antti yritti repiä vikat fyrkat.

Yhdessä biisissä kuulin jänniä viboja oliko nää niitä uudempia biisejä, kuuluko jopa uus tekijä... Mic Mac on sympaattinen kappale ja rytmi mielenkiintoinen vaikkei sekään melodinen mutta eroava.

Lavaesiintyjänä Käärijä on mainio mutta niitä tausta ääniefektejä oli liikaa spiikkien aikana.

Mutta joo, siinäpä mielipiteeni keikasta.

Vierailija
467/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti

Kaksi valhetta samassa viestissä. Vähän nyt skarppaamista. 

Huutista kateelliselle!

Vierailija
468/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tuota Käärijän vatsaa.

Lisäksi noita käsivarsia, eikun koko miestä💚

Ja ne rintalihakset 🤭 🤤

Vierailija
469/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooneks tude ei päässyt pilaamaan keikkaa kamalalla auto biisillään...

Oli espanjsssa gay bileissä mielummin

Vierailija
470/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morgan jäi kyllä soimaan päähän. Toivotaan että nähdään Jere vielä Vain elämäässä!

Vierailija
471/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keikka! Kyllä Käärijältä lavakarismaa löytyy ja biisitkin on ihan omaan makuun sopivia. Pikkasen alkaa ottamaan aivoon kyllä tuo jatkuva kiittely ja vaatimattomuus. Jere nyt perkele!!

Jerehän on kertonut olevansa tunteellinen ihminen. Näkee että jotenkin liikuttunut kaikesta suosiosta ja ihmisten tuesta, joka vielä uutta hänelle. Mut ehkä jossain välissä voi vaan ounata sen tähteytensä ja lopettaa matelun.

MIeti millainen tuki! Puoli maailmaa huutaa voittajaa.

Nuo onnistuivat biisinteossa. Ei voi muuta sanoa 😁

Vierailija
472/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D

Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.

Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko? 

Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)

Olen pelkästään onnellinen, etten sua ymmärrä. Pidä rauhassa kuitenkin mielipiteesi, se ei mua katsos haittaa. :)

Mikähän mun ihon alle nyt meni? Saat pitää mielipiteesi vielä, mitä et mulle suo. :D

Juu sekään ei haittaa, vastaan kyllä jos kysytään. Sua on mukava viedä, se maistuu kyllä. ;)

Olen varattu. ;)

Osanottoni partnerille. Huomaatko, miten helppo sua on huudattaa. Tykkäsitkö muuten keikasta? ;)

Onko joku hänen tuttunsa/sukulainen kuollut? 😱 Sä voit huudattaa mua ihan koska vaan makkarin puolella. ;) En tiedä, en katsonut. ;) Tykkäsitkö itse? ;)

Vierailija
473/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wer ist es ?

Vierailija
474/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti

Kaksi valhetta samassa viestissä. Vähän nyt skarppaamista. 

Huutista kateelliselle!

Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista? 

Vierailija
475/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keikka! Kyllä Käärijältä lavakarismaa löytyy ja biisitkin on ihan omaan makuun sopivia. Pikkasen alkaa ottamaan aivoon kyllä tuo jatkuva kiittely ja vaatimattomuus. Jere nyt perkele!!

Jerehän on kertonut olevansa tunteellinen ihminen. Näkee että jotenkin liikuttunut kaikesta suosiosta ja ihmisten tuesta, joka vielä uutta hänelle. Mut ehkä jossain välissä voi vaan ounata sen tähteytensä ja lopettaa matelun.

Hyvähän se vaan on pysyä nöyränä.

Ei toimi Amerikassa, eikä toimi tekonöyryys Suomessakaan.

Vierailija
476/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö niitä ulkomaalaisten fanien chattiviestejä enää mistään?

Vierailija
477/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikka alkoi hyvällä kappaleella mikä lie olikaan, ihan yllätti ja piti laittaa kovemmalle.Toivottavasti ei koskaan muutu biisit "timantit on ikuisia tyyppisiksi" melankolisiksi jorinoiksi

Vierailija
478/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 12-vuotias vai mikä selittää tuon pikkulapselle tyypillisen käytöksen?

t. eri

Täysi kersahan tuo on, on oppinut "ihon alle" -tarinoita jossain. Outo tyyppi ja ottaa itseensä kaiken.

Nolo. ;)

No todellakin olet!

Mikä mammaa noin paljon kiukuttaa? ;) Minä? ;)

Vierailija
479/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sekään ei haittaa, vastaan kyllä jos kysytään. Sua on mukava viedä, se maistuu kyllä. ;)

Olen varattu. ;)

Osanottoni partnerille. Huomaatko, miten helppo sua on huudattaa. Tykkäsitkö muuten keikasta? ;)

Onko joku hänen tuttunsa/sukulainen kuollut? 😱 Sä voit huudattaa mua ihan koska vaan makkarin puolella. ;) En tiedä, en katsonut. ;) Tykkäsitkö itse? ;)

Ohos, nyt tuli jo uusia sanoja, kehitystä tapahtuu. Nolo :)

Tää käy tylsäksi ku et vastaa kysymyksiin. :(

Vierailija
480/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikka alkoi hyvällä kappaleella mikä lie olikaan, ihan yllätti ja piti laittaa kovemmalle.Toivottavasti ei koskaan muutu biisit "timantit on ikuisia tyyppisiksi" melankolisiksi jorinoiksi

Käärijällä on oikeeta räppäämistä, Cheekki on tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi