Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keski-ikäisille miehille naisen hoikkuus niin tärkeää?

Vierailija
19.05.2023 |

Että millään muilla ominaisuuksilla tai ongelmilla ei ole juurikaan merkitystä? Olen hämmentynyt.

N42

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
102/105 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden takia on tärkeää Kun ikää tulee, niin riskit kasvavat. Diabetes, sydäntaudit ym. Kun on hoikempi, niin jaksaa paremmin myös arjessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsovat naisessa eniten kasvoja. Itselleni kumppanin löytäminen on haastavaa, vaikka olen hoikka. Olen nimittäin kasvoiltani epäonnisen ruma. 

N44

Vierailija
104/105 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni keski-ikäinen mies kommentoi alussa, että lapsia ei saa olla. Oletteko te miehet siis myös lapsettomia? Olen hoikka, nätti ja muutenkin asiat kunnossa - mulla ei ole, eikä tule lapsia. Eikä myöskään mun kumppanilla ole tai tule lapsia. Näitä oman taakkansa helpottajia, labour-diggereitä, tulee vastaan paljon. Kova tilaus olisi f#ckmaidille joka paapoo lapsikatraan, mahdolliset lapsenlapset sekä miehen. 50/50 kulut myös tietty! :D :D :D

Vierailija
105/105 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyden takia on tärkeää Kun ikää tulee, niin riskit kasvavat. Diabetes, sydäntaudit ym. Kun on hoikempi, niin jaksaa paremmin myös arjessa.

Näinpä. Ja eihän se ylipaino oikeasti pue ketään, olipa sitten kyse miehistä tai naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi