Onko keski-ikäisille miehille naisen hoikkuus niin tärkeää?
Että millään muilla ominaisuuksilla tai ongelmilla ei ole juurikaan merkitystä? Olen hämmentynyt.
N42
Kommentit (105)
onko keski-ikäisille naisille tärkeää perseen kasvatus ja ylensyönti?
Vierailija kirjoitti:
onko keski-ikäisille naisille tärkeää perseen kasvatus ja ylensyönti?
Ei mulle ainakaan, mutta kyllä sitä saa nähdä nelivitosena jo vaivaa, ettei paino nouse. Oletettavasti se oli hormonaalisista syistä nuorempana helpompaa. Painoindeksi on edelleen 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä palstalla ole miesvihaa...
Meeennyvittuun, sun perseily ei ole kaikkien miesten vika.
T: Mies
ok Kaisa
Sä satut vain itseäs teeskentelemällä tämmösiä, uhriutumine ja sanojen vääntely on kuvottavaa ja selkärangatonta ja aivan täysin munatonta ja sä taidat tietää sen kun nyt teesentelet et muut ois ihan yhtä vähän kun sinä, ne ei ole, sä olet yksolö surkeutes kans.
T: Mies eikä poika enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Harrastan matkailua ja haluan kävellä ympäri matkakohteitani. Lihava nainen ei pysyisi perässä.
Painolla ei ole mitään tekemistä kunnon kanssa ellei ole kyse jostain todella obeesista henkilöstä. Minä olen hoikka, mutta en jaksa juosta metriäkään, kun taas pyöreämpi ystäväni harrastaa juoksun lisäksi mm. kamppailulajeja ja on tasan tarkkaan paremmassa kunnossa kuin minä.
Mulla oli vähän pyöreämpi mies. Kyllä ne syyt siihen paljastui aika äkkiä. Laiskuuteen ja syöpöttelyyn taipuvainen. En innostunut. Mun mielestä vastakohdat ei täydennä toisiaan, vaan elintapojen ja kiinnostusten kohteiden pitäis olla samansuuntaisia. Toinen voi hetken näytellä, mutta kyllä se totuus sit paljastuu. Aktiivinen ja terveellistä ruokavaliota noudattava ihminen ei voi olla pehmeä ja pullea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Harrastan matkailua ja haluan kävellä ympäri matkakohteitani. Lihava nainen ei pysyisi perässä.
Painolla ei ole mitään tekemistä kunnon kanssa ellei ole kyse jostain todella obeesista henkilöstä. Minä olen hoikka, mutta en jaksa juosta metriäkään, kun taas pyöreämpi ystäväni harrastaa juoksun lisäksi mm. kamppailulajeja ja on tasan tarkkaan paremmassa kunnossa kuin minä.
Mulla oli vähän pyöreämpi mies. Kyllä ne syyt siihen paljastui aika äkkiä. Laiskuuteen ja syöpöttelyyn taipuvainen. En innostunut. Mun mielestä vastakohdat ei täydennä toisiaan, vaan elintapojen ja kiinnostusten kohteiden pitäis olla samansuuntaisia. Toinen voi hetken näytellä, mutta kyllä se totuus sit paljastuu. Aktiivinen ja terveellistä ruokavaliota noudattava ihminen ei voi olla pehmeä ja pullea.
Semmonen, täysin mustavalkosen mitään ymmärtämätön vastaus, toivottavasti ymmärrät olla seurustelematta. Mulla on vähän mahaa pitsasta ja oluesta viikonloppuisin ja mä olen kuitenkin ammattilaisurheilija ollu yli 30 vuotta ja nykyään pt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok Kaisa
Sä satut vain itseäs teeskentelemällä tämmösiä, uhriutumine ja sanojen vääntely on kuvottavaa ja selkärangatonta ja aivan täysin munatonta ja sä taidat tietää sen kun nyt teesentelet et muut ois ihan yhtä vähän kun sinä, ne ei ole, sä olet yksolö surkeutes kans. <3
ok Kaisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok Kaisa
Sä satut vain itseäs teeskentelemällä tämmösiä, uhriutumine ja sanojen vääntely on kuvottavaa ja selkärangatonta ja aivan täysin munatonta ja sä taidat tietää sen kun nyt teesentelet et muut ois ihan yhtä vähän kun sinä, ne ei ole, sä olet yksolö surkeutes kans. <3
ok Kaisa
Älä itke lapsi pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ap lastesi isäksi sellaisen ihmisen joka ei osaa pitää edes itsestään huolta vai sellaisen joka osaa?
Iso osa keski-ikäisistä miehistä on ylipainoisia...
72% miehistä on läskejä, eli enemmänkin.
Ton sä oot vetänyt BMI-laskurista mikä ei ota kehonkoostumusta huomioon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen, täysin mustavalkosen mitään ymmärtämätön vastaus, toivottavasti ymmärrät olla seurustelematta. Mulla on vähän mahaa pitsasta ja oluesta viikonloppuisin ja mä olen kuitenkin ammattilaisurheilija ollu yli 30 vuotta ja nykyään pt.
Pizza ja olut viikonloppuisin on kyllä kaukana terveellisestä ruokavaliosta. En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Minulla on tänäkin viikonloppuna ruokana linssipataa ja erivärisiä kasviksia.
t. liikunnanohjaaja 92 kg
No mä olen nainen 42v enkä minäkään halua läskiä miestä. Joten ymmärrän. Ja joo, olen hoikka. Ikä ei ole mikään tekosyy läskistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut aktiivinen, myös työkseni ja syönyt terveellisesti, jopa monen mielestä ortorektisesti. Silti olen pehmeä ollut aina, olinpa hoikka tai lihava. Hoikkanakin oli rasvakerrosta ja sellua pebassa ja rinnoissa, ei vaan paastollakaan lähtenyt pois. Kerran lähti ja se oli kun olin aurinkorantakohteessa viikon ja suurinpiirtein uin koko viikon.
Vierailija kirjoitti:
On se tärkeää. Kaikilla on lapsia keski-iässä mutta ne ei saa enää asua kotona.
Ei ole kaikilla. En ole ikinä halunnut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza ja olut viikonloppuisin on kyllä kaukana terveellisestä ruokavaliosta. En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Minulla on tänäkin viikonloppuna ruokana linssipataa ja erivärisiä kasviksia.
t. liikunnanohjaaja 92 kg
Anteeksi en tarkoittanut olla näin töykeä. Minun eksä oli alkoholisti (ja isä joka kuoli alkoholismiin), joi olutta ja sitten söi pizzaa ja en vaan voi sietää sitä hajua kun tulee paniikkireaktiot päälle, siksi sanoin näin tiukasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla hoikka mutta pitäisi olla ok kunnossa. Valitettavan moni nykyään on tosi, tosi huonokuntoinen jo vähän päälle 30 vuotiaana. Lapsistakin taisi viimeisimmän tutkimuksen mukaan 40 % olla niin huonokuntoisia etteivät jaksa arkea ja tämä sama näkyy valitettavasti myös aikuisissa.
- Liikunnan harrastaminen niin että kroppa pysyy vahvana ja vetreänä
- Suht. terveellinen ruokavalio
- Perinteinen ulkonäkö eli neutraalin väriset hiukset ja mahdollisimman vähän mitään lävistyksiä yms.
En tiedä missä vaiheessa tuhti on liian tuhti mutta kyllä keski-ikäiset miehet sallii vähän mahakkuuttakin naiselle, kunhan ei ole mikään ihan överi. Jos BMI alkaa kolmosella niin se alkaa olemaan jo hälyyttävää.
Mun BMI 41 ja olen hyväkuntoinen ja liikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok Kaisa
ok Kaisa
Älä itke lapsi pieni. <3
Sinä täällä itket Kaisa ja käyt henkilöön :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma on, ainakin kun kuuntelee millaiset kriteerit heillä on naisille. Lähes kaikilla ensimmäisenä tulee, että "naisen pitää olla hoikka".
Mutta kuitenkaan heistä yksikään ei itse ole hoikka. Ja kun heille siitä huomauttaa, niin hirveä mässytys että "Kyllä aikuisen miehen pitää olla miehen kokoinen". No miksi sitten naisen pitää miehen mielestä olla hoikka ja siro, jos mies saa omasta mielestään olla mursun kokoinen ja näköinen? Ja sitten he vielä valittavat, kun eivät kenellekään kelpaa.
T: N38, 163 cm 50 kg enkä etsi puolisoa. Viihdyn yksin ja naureskelen mursujen säälittäville iskuyrityksille.
Tää on varsinkin hölmöä koska nimenomaan naisella on normaalimpaa olla enemmän rasvaa kehossa kuin miehellä, ihan biologisista syistä. Enkä tarkoita mitään liikalihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonokuntoisille hoikille on oma nimityksensäkin, laihaläski.
Itsellä on pikkuinen kaveri (itsekin olen normaalipainoinen) eikä hän meinaa jaksaa kävellä kanssani samaa tahtia. Hoikka on mutta kunto huono.
Ei se mulle ole tärkeää, mutta pikkuveitikka ei tykkää pullukoista.
Miehillä on sama kuin naisillakin- ainoastaan älykkyys ja sielukkuus kiinnostaa, ja hyvännäköiset ja rikkaat saavat jäädä yksin. Ja aina kaikesta puhutaan totta. Eikä yhtään valehdella että julkisivu säilyisi tahrattomana.