Onko keski-ikäisille miehille naisen hoikkuus niin tärkeää?
Että millään muilla ominaisuuksilla tai ongelmilla ei ole juurikaan merkitystä? Olen hämmentynyt.
N42
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ap lastesi isäksi sellaisen ihmisen joka ei osaa pitää edes itsestään huolta vai sellaisen joka osaa?
Iso osa keski-ikäisistä miehistä on ylipainoisia...
72% miehistä on läskejä, eli enemmänkin.
Hoikkuus on joku palsta-fetissi.
Muodokkuus sytyttää enemmän.
M44
No ei minusta ole kovin hirveä vaatimus puolisolle että normaalipainoinen pitäisi olla.
Kun tulee toimeen ja ystävä niin kait sitä erotiikaakin voi harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta ole kovin hirveä vaatimus puolisolle että normaalipainoinen pitäisi olla.
Hoikkuus ei ole sama asia kuin normaalipainoinen. Normaalipainoinen voi toki olla hoikka mutta ollakseen normaalipainoinen ei tarvitse olla hoikka.
Normaalipainoinen sopii hyvin. Valitettavasti se taitaa nykyisin tarkoittaa samaa kuin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Muna seisoo tuossa iässä jo heikosti. Täytyy olla supermallin vartalo, että munaan tulee edes vähän kovuutta. Tosin silloinkin lerpahtaa nopeasti.
Näin kävi aina parikymppiselle eksälleni. Hän lihava, minä siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus ei ole sama asia kuin normaalipainoinen. Normaalipainoinen voi toki olla hoikka mutta ollakseen normaalipainoinen ei tarvitse olla hoikka.
Joo. Nyt puhutaan nimenomaan hoikkuudesta.
Ap
Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole. Mä voin naisena olla yksinkin.
Ei se ole tärkeää lainkaan, kuten ei muutkaan ulkonäkö seikat.
Mua inhottaa joka kerta kun miehet kommentoi "ootpa siro" tms. Siitä tulee jotenkin niljakas olo, ihan kuin olisin vaan joku lihanpala..
Vierailija kirjoitti:
Paskayleistäminen tuntuu olevan teille naisille tärkeää 😅
Niin, itsehän et juuri yleistänyt. /s
Ei ole, eipä se sitä ole nuoremmillekaan niin välttämätöntä.
Itselle tärkeintä on, että on paino terveellisissä rajoissa ja että voidaan yhdessä tehdä asioita.
No ei voi yleistää. Joskus tuntuu, että keski-ikäiset (miehet) ovat suvaitsevaisempia painon suhteen. Itse olen xl-kokoinen ja koen, että nuoremmat miehet ovat aina sen timmiyden perään, tekevät jo eleillään ja vihjeillä selväksi, ettei kiinnosta isompi nainen. Mutta eipä tätäkään voi yleistää, en ole kaikilta 5-kymppisiltä kysellyt.
Noh, nyt jo ex-kumppani möläytti kerran, että "saat kyllä miehiä, ku sulla ei oo lapsia, et tupakoi eikä sulla oo leimoja."
Ja näyttäis, että on myös eroa sillä, painaako nainen 90 kg vai 120 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ap lastesi isäksi sellaisen ihmisen joka ei osaa pitää edes itsestään huolta vai sellaisen joka osaa?
No sitä suuremmalla syyllä kannattaa seuloa siitä normaalipainoisten vähemmistöstä.
Vai meinasitko että puolison valinta on joku enemmistöäänestys, jossa valitaan tyhmä ja lihava, koska suurin osa on tyhmiä ja lihavia?
YKSI hyvä riittää ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset tuskin on enää etsimässä lisääntymiskumppania.
Ei mulle ainakaan ole vartalon muoto niin kovin tärkeää. Enemmän arvostan sitä, jos nainen on tasapainoinen ja lempeä.
Kuulemma on, ainakin kun kuuntelee millaiset kriteerit heillä on naisille. Lähes kaikilla ensimmäisenä tulee, että "naisen pitää olla hoikka".
Mutta kuitenkaan heistä yksikään ei itse ole hoikka. Ja kun heille siitä huomauttaa, niin hirveä mässytys että "Kyllä aikuisen miehen pitää olla miehen kokoinen". No miksi sitten naisen pitää miehen mielestä olla hoikka ja siro, jos mies saa omasta mielestään olla mursun kokoinen ja näköinen? Ja sitten he vielä valittavat, kun eivät kenellekään kelpaa.
T: N38, 163 cm 50 kg enkä etsi puolisoa. Viihdyn yksin ja naureskelen mursujen säälittäville iskuyrityksille.
Ei ole tärkeää, vaan se että on oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Se on kaikkein tärkeintä! Eikä saisi olla tatuointeja, lävistyksiä, tupakointia, taistelukoiria tai voimailuharrastusta. Niin nämä ovat tärkeitä juttuja. Lisäksi jos olisi mukava, kiltti, fiksu ja vähän höpsö välillä, niin kyseessä olisi täydellinen feminiininen jumalatarolento kuin aamukasteinen kukkaketo seesteisenä keskikesän raukeana aamuna!