VAKAVA-2023
Kommentit (413)
Jodelista saa paremmin tietoo ja spekulointia ku täältä jos haluu seurailla!
Vakava-koehan on helppo. Ei tarvii muuta osata kuin lukea ja etsiä tietoa tekstistä. Kokeeseen kannattaa aina osallistua, sillä tieto siitä riittääkö todistusvalinnan pisteet soveltuvuuskokeeseen tulee samaan aikaan kun koevalinnankin kutsut. Kutsut tulee lähes poikkeuksetta aina viimeisenä mahdollisena päivänä. Ja soveltuvuuskokeissakin pitää oikeasti pärjätä, ei todellakaan ole paikka varma vielä ja saatte jännittää heinäkuulle asti. Relatkaa. Käy mitä käy. Ja sitten ensi vuonna uudelleen jos nyt ei tärppää.
Eikö ne soveltuvuuskokeen kutsut pitäisi viimeistään tänään tulla ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne soveltuvuuskokeen kutsut pitäisi viimeistään tänään tulla ?
Kyllä, tänään niiden on pakko tulla.
Jännään teidän puolesta, vaikken olen jo ajat sitten valmistunut :D Tsemppiä kaikille, toivottavasti pääsette jatkoon!
Voi olla että tulee vasta joskus iltapäivällä, itsellä oli niin silloin kun viimeksi yritin. Silloin kutsu tuli vasta joskus klo 16 jälkeen.
Saisivat jo tulla, menee jännittäessä tää päivä, kunnes tulokset tulevat
Tietääkö kukaan tuleeko Opintopolkuun vakava kokeen pisteet tänään? Vai laitetaanko tänään vain sähköpostit soveltuvuuskokeeseen kutsutuille?
Onko joku saanut jo kutsun?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan tuleeko Opintopolkuun vakava kokeen pisteet tänään? Vai laitetaanko tänään vain sähköpostit soveltuvuuskokeeseen kutsutuille?
Onko joku saanut jo kutsun?
Sen tiedän, että sähköpostiin tulee tänään kutsu soveltuvuuskokeeseen. Ei ole tullut kutsua, hain luokanopettajaksi ja erkkapedaan jns +jkl.
Voisin veikata että tulee puolenpäivän tienoilla. 2021 sain kutsun sovariin aikalailla tasan klo 12.
Viimevuonna oli bugi tuloksissa kun ei näyttänyt pisteitä ollenkaan. Tällä kertaa varmaan menee koko päivä odotellessa tai joku ylläri bugi. Tuntuu turhalta odottaa niitä kun on klo. 8 asti valvonut kun jännittänyt niin paljon.
Mäkin olin silleen et oh my god - olinko niin huono etten saanut kutsua ees varhaiskasvatuksen soveltuvuuskokeisiin... mut ilmeisesti niitä kutsuja ei ole edes vielä lähetetty.
Sitä vaan mietin, että kun itse olen alan vaihtaja niin näkeeköhän ne, että mulla on jo yksi maisterin tutkinto. Siis näkeekö siinä haastattelutilanteessa? Mietin että onkohan se aiempi kasvatustieteen maisterin tutkinto miinusta, eivätkä usko että oikeasti haluaisin vaihtaa varhaiskasvatukseen :D et jos vaan esittäis innokasta lukiolaistaustaista :D
Tää päivä tais olla taas tässä tulosten suhteen. Tuntuu, että sekoon kohta tähän odotteluun. Päivät tuntuu vuosilta. Mitään ei tiedä tulevaisuudesta eikä mitään voi suunnitella ennen ku tulokset on tullu. Voisko ne pliis tulla jo ;(