VAKAVA-2023
Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?
Kommentit (413)
Aiemmin täällä oli linkki niihin. Mee vaan taaksepäin keskusteluissa niin pitäis löytyä.
Itse olin positiivisesti yllättynyt miten tasaisesti soveltuvuuskokeessa olin suoriutunut. B- ja C-pysäkit koin itse hankalimmiksi kysymysten laajuuden vuoksi.
Sain pisteitä
A: 20
B: 19
C: 19
D: 19 ja yleisestä 24.
Muistan vaan sen tyhjyyden fiiliksen kokeesta poistuessa, kun ensin oli latautunut täysillä VAKAVAan ja sit soveltuvuuskokeeseen :D Ei ollut yhtään varma olo, mut toisaalta ties, ettei sen enempään ois pystynyt. Onneks se riitti.
Ei mulla silti näy kun vaan yksi ala xd
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla silti näy kun vaan yksi ala xd
Luokanopettaja joensuu 93 ottanut paikan vastaan. Vaka kandi 21 ja vaka kandi+maisteri 27
Ei taida muillakaan tuo tulokset.korkeakouluun.fi toimia? Sieltä ilmeisesti pitäisi nähdä tästä päivästä alkaen oma vakava-kokeensa korjattuna.
No nyt se toimii. Kertokaapa vakavan vastausstrategiastanne ja sitten pisteet osioista.
Mä pyrin vastaamaan kaikkeen. 2 osassa tuli kiire, mutta vastasin silti kaikkeen.
Pisteet
Osa 1 56/74
Osa 2 26.03/50
Näillä pääsi Jyväskylään luokanopeks
Onko kellään liikkunut mitkään varasijat mihinkään suuntaan? :(
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään liikkunut mitkään varasijat mihinkään suuntaan? :(
Ei oo liikkunut :(
Onko joku päässyt varasijoilta enää minnekkään?
Ite alunperin varasijalla 10 jy erityispeda. Pisteet 91 ja sisälle ois päässy 93. Nyt varasijalla 7. Ja edelleen lukee, että opiskelija valintakesken, eli osa on ottanut paikan vastaan ilmeisesti ehdollisena ja odottavat vapautuuko vielä ylempää toiveeseen paikkoja, tai näin aattelin. Mut joo tuskin pääsen sisälle.
Voiko päästää enää yleiseen kasvatustieteeseen joensuuhun.. varasija 13 tällä hetkellä. Jyväskylään sama mutta varasija 18..
Oon Jyväskylän erkkaan 1. varasijalla ja on kyllä kuumottavaa odotella joka päivä et liikkuuko...
Mistä näkee pysäkkien pistemäärät?