VAKAVA-2023
Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin ettei nopeuta. Aineistossa sanottiin muistaakseni että kun henkilö kirjoitti kokemuksistaan se ei nopeuttanut toipumista vaan sen sijaan se pitkitti sitä. Voi olla toki että muistan väärin.
Näin tulkitsin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin ettei nopeuta. Aineistossa sanottiin muistaakseni että kun henkilö kirjoitti kokemuksistaan se ei nopeuttanut toipumista vaan sen sijaan se pitkitti sitä. Voi olla toki että muistan väärin.
Miten te muistatte noin hyvin? Mulla ei mitään hajua mitä vastasin 😅
Jaahas, ylihuomenna viimeistään pitäisi tulla kutsu. Ei ole vielä tullut ainakaan tänne kutsua :(
Joensuun kutsu tuli tänään alkuiltapäivästä, onko muille tullut jotakin?
Uuuh. Onpa jännittävää. Mitään ei ole vielä kuulunut. tosin niille jotka eivät pääse eteenpäin ei kai tulekaan mitään ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Uuuh. Onpa jännittävää. Mitään ei ole vielä kuulunut. tosin niille jotka eivät pääse eteenpäin ei kai tulekaan mitään ilmoitusta.
Tukee heille kyllä myös sähköpostiviesti, jossa kerrotaan ettei kutsuta sovariin!
Vierailija kirjoitti:
Joensuun kutsu tuli tänään alkuiltapäivästä, onko muille tullut jotakin?
Nii maisterihaun kutsu vai? Kanditutkintoon hakeville ei oo tänää tullu viel mitään
Siis opettajankoulutukseen? Mitä oli pisterajat, kävikö ilmi?
Mille koulutusalalle tuli Joensuuhun tänään kutsu?
Tänään on tullult maisterihaun kutsut Joensuuhun. Perus kandi- ja maisteritutkintoon tai pelkkään kandiin ei ole tänää vielä kellekään tullut sovarikutsua. Ja tänään tulleessa kutsussa on kyseessä opettajakoulutus kyllä, mut maisterihaku on vain eri ku kandihaku.
Tuleeko myös opinto polkuun jotain ilmoa vai pelkästään sähköpostiin? Itse kytännyt opinto polkua viikko tolkulla, niin pitääkö se kyttääminen vaihtaa sit sähköpostiin😅🙄
Haluankouluun kirjoitti:
Tuleeko myös opinto polkuun jotain ilmoa vai pelkästään sähköpostiin? Itse kytännyt opinto polkua viikko tolkulla, niin pitääkö se kyttääminen vaihtaa sit sähköpostiin😅🙄
Pelkästään spostiin. Vast sovarin jälkeen tulee lopullinen tulos opintopolkuun
Ei oo ainakaa tullut erityispedagogiikkaan mitään kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Joensuun erityispedagogiikan maisterihakuun ainaki tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuun erityispedagogiikan maisterihakuun ainaki tuli
Eii tullukkaa sori😂
Joensuuhun tullut maisterihaun lisäksi joidenkin kasvatusalan erillisvalintojen tuloksia, ilmeisesti ei kuitenkaan vielä kaikkia tuloksia?
Ja ainakin Joensuuhun luokanope maisterihakuun haettiin kandipapereilla, eikä sovaria ole? Onko heille jo siis ilmoitettu koulupaikasta?
On kyllä ihan mistäköhän kyllikistä tämä odottelu. Ei oo tullut tänne ainakaan kandi+maisteri luokanope/erkkaopen soveltuvuuskutsua.
No niimpä. Pitää tulla aina tänne kattoon jos olis mitään uutta infoo tullu mistään. Onhan se nyt aivan uskomatonta et meitä ollaan odotettu näin pitkään... ei oo kyl kovinkaan suuri luotto siihen et huomennakaan tulee yhtään mitään....