Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAKAVA-2023

vakavaa
19.05.2023 |

Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?

Kommentit (413)

Vierailija
381/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuuko varasijat viikonloppuna?

Joo samaa mietin.. Voisiko joku viisas kertoa onko kenelläkään varasija muuttunut tai onko jo tullut hyväksytyksi varasijalta?? Lähinnä kiinnostaa luokanope, itse varasijalla 2.

Ite olin viime vuonna alkuun luokanopeen varasijalla 15 (Oulu) ja elokuun alkuun mennessä olin edenny varasijalle 1, mutta siihen tyssäsi... eli kyllä ne liikkuu.

No ehkä minä olen näköjään poikkeus.. Alusta saakka varasijalla 1. luokanopeks, ja sillä sijalla edelleen

Jos ei 1. varasija ole vielä liikkunut (ja outoo ettei ole) niin mä voin sit heittää myös toivoni ku varasija 6 opeks

Vierailija
382/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko kenelläkään varasija liikkunut tänään? Itse samalla varalla pe asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, onko kenelläkään varasija liikkunut tänään? Itse samalla varalla pe asti.

Ei oo mullakaan liikkunut

Vierailija
384/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa mietin.. Voisiko joku viisas kertoa onko kenelläkään varasija muuttunut tai onko jo tullut hyväksytyksi varasijalta?? Lähinnä kiinnostaa luokanope, itse varasijalla 2.

Ite olin viime vuonna alkuun luokanopeen varasijalla 15 (Oulu) ja elokuun alkuun mennessä olin edenny varasijalle 1, mutta siihen tyssäsi... eli kyllä ne liikkuu.

Mä varasijalla 3 (turku ope). Hienoo tässä kattella ku parhaat kämpät menee nenän edestä ja huonekalujen alemyynnit loppuu myös sopivasti ym. T, toivo mennyt ja moti!

Juujuu... Ostin pe innoissani alesta sängyn, kun olen 2 jonossa...(oletin et aika pian vaihtuu, että hyväksytty) JA KAKKOSENA OLEN EDELLEEN!! Kohta joku saa hienon sängyn superhalvalla 😞! Miksei jonot liiku?!!

Vierailija
385/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki haluu paikkansa

Sori siitä

Vierailija
386/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä

Okei, kaikki varmaan sit haki vaan yhteen kohteeseen ja pääsi sisään siihen ekaan. Miks v***ssa sitten pitää hakea useampaan kohteeseen?

Vierailija
387/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä

Mitäs varten ne varasijat sitten on..?

Vierailija
388/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varasijalla 3 (turku ope). Hienoo tässä kattella ku parhaat kämpät menee nenän edestä ja huonekalujen alemyynnit loppuu myös sopivasti ym. T, toivo mennyt ja moti!

Jos moti menee Jo tuosta niin väärin valittu ala

Vierailija
389/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä kannata luovuttaa

Osa kakkostoiveeseen päässeitä miettii viimetippaan että pitääkö välivuoden vai mitä tekee

Osa peruu tai ei vain ota paikkaa vastaan kun jemmaa sitä ensikertalaisuutta ensi vuoteen

Vaatii hermoja olla jonossa

Vierailija
390/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos moti menee Jo tuosta niin väärin valittu ala

Eihän tohon ala vaikuta mitenkään.. se nyt vaan on monella niin, että ei töitä ja jos koulupaikkakin jää kynnykselle niin sapettaahan se. Ja kyllä opiskelija varmaan katsoo halvan kämpän koulun läheltä ja ale/käytetyt huonekalut ym. Kommentoija varmaan on saanut koulupaikan ja vanhemmat sponssaa. Ehkä se motivaatiokin on silloin kohdillaan.

Vierailija
391/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata varasijoista toivoa vielä heittää, kun muun kuin ykkösvalinnan saa valita vasta perjantaina. Sillon ne varasijat liikkuu kunnolla. Itse sain jo onneksi tietää varman opiskelupaikan, mutta onnea kaikille jotka jäi varasijoille, varsinkin noille korkeille!

Vierailija
392/413 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata varasijoista toivoa vielä heittää, kun muun kuin ykkösvalinnan saa valita vasta perjantaina. Sillon ne varasijat liikkuu kunnolla. Itse sain jo onneksi tietää varman opiskelupaikan, mutta onnea kaikille jotka jäi varasijoille, varsinkin noille korkeille!

Tämäpä se, juna alkaa puksuttaa vasta 7.7.

Vierailija
393/413 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Opintopolku, mä sain nyt jo otettua 2 hakutoiveeni vastaan! Jyväskylä kutsuu :)

Vierailija
394/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/mobile/mxl.aspx?doc=https%3A%2F%2F…

Tuolta pystytte katsoa moniko on ottanu paikan vastaan

Vierailija
395/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei joensuun omaa näy kuin yksi ala minulla

Vierailija
396/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei joensuun omaa näy kuin yksi ala minulla

Vipusessa pitää valita syksy 2023. Tuo taulukko on milloin koulutus alkaa

Vierailija
397/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pisteitä saitte eri pysäkeiltä?

Itsellä A ja B meni niinkuin oletinkin, A aika hyvin ja B hieman kehnosti, sain 17 A-pysäkiltä ja 13 B-pysäkiltä. C meni paljon huonommin kuin oletin, sain siitäkin 13, mutta D oli positiivinen yllätys. Oletin sen menneen myös hieman kehnosti, mutta 21 pistettä tuli. Yleisestä sain 23 ja pääsin näillä Turkuun luokanopeksi :)

Vierailija
398/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin myös omalla kohdallani pysäkkien b ja c huonoja pisteitä, koska muista sain todella hyvät pisteet ja näissäkin vastasin asianmukaisesti aiheesta ja mielestäni paremmin. Sovarit oli Turussa. Olikohan nyt joku henkilökemian puutos näillä pysäkeillä vai jokin muu..

Vierailija
399/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A - 20

B - 14 (en ihmettele tätä sillä en oo ikinä ollut hyvä kokeisiin lukemisessa)

C - 22 ( tää oli yllätys)

D - 19

yleisestä 24

Vierailija
400/413 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pisteitä

A 23

B 17

C 16

D 17 (vaikka luulin tän menneen ihan reisille)

Yleinen 24