Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAKAVA-2023

vakavaa
19.05.2023 |

Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?

Kommentit (413)

Vierailija
321/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee myös sitä, että varasijat muuallekin voivat liikkua tänään?

Vierailija
322/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin VAKAVAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasijalla 4 Joensuun opoon😭

Vierailija
324/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö joku kuinka paljon yleensä varhaiskasvatukseen on varasijat liikkuneet? En oo tähän ennen hakenut ja jäin ei-ensikertalaisena varasijalle 24 Oulun vakaan :(

Vierailija
325/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkiteoria piti kohdallani paikkansa ja pääsin Ouluun erkkaan.

Vierailija
326/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasijalla 4 Joensuun opoon😭

Tsemppiä! Itse olin viime vuonna aluksi varasijalla 3., 2 perui. Uskoisin varasijasi liikkuvan. Mahdollisuuksia sinulla on vielä.

Vierailija
327/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan kertoa, että voiko ottaa alemman toiveen paikan vastaan halutessaan?

Kakkos toiveeseen eli Jyväskylään tuli pääsy ja ykkös toiveeseen eli Joensuuhun 6. varasija. Todennäköisesti varasijat tulevat liikkumaan niin paljon, että ykkös toiveeseenkin tulee pääsy jossakin vaiheessa.  Mutta, jos nyt haluaisikin valita sen kakkostoivepaikan, niin onko se mahdollista? 

Vierailija
328/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan kertoa, että voiko ottaa alemman toiveen paikan vastaan halutessaan?

Kakkos toiveeseen eli Jyväskylään tuli pääsy ja ykkös toiveeseen eli Joensuuhun 6. varasija. Todennäköisesti varasijat tulevat liikkumaan niin paljon, että ykkös toiveeseenkin tulee pääsy jossakin vaiheessa.  Mutta, jos nyt haluaisikin valita sen kakkostoivepaikan, niin onko se mahdollista? 

Jos ehdit ottamaan paikan vastaan ennen kuin pääsisit ekassa toiveessa sisään, on mahdollista :) Mutta jos pääset ekaan, sen jälkeen ei voi enää valita alempaa.

Vierailija
329/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ehdit ottamaan paikan vastaan ennen kuin pääsisit ekassa toiveessa sisään, on mahdollista :) Mutta jos pääset ekaan, sen jälkeen ei voi enää valita alempaa.

Kiitos nopeasta vastauksesta!

Vierailija
330/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku, kuka on hakenut edellisenä vuonna? Paljon varasijat on edellisena vuonna liikkunut?

Viime vuonna Joensuussa pääsi muistaakseni luokanopettajaksi vielä 15. varasijalta.

Vierailija
331/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yleiseen kasvatustieteeseen hakijoita? Onko teillä varasijat liikkuneet?

Vierailija
332/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN EKALLA VARASIJALLA RAUMALLE LUOKANOPEKSI. ONKOHAN SAMALLA VARASIJALLA USEAMPIKIN HAKIJA? JA ONKO MITÄÄN MAHKUJA PÄÄSTÄ? HIENOO KYTÄTÄ OPINTOPOLKUA 24/7 😞

Vierailija
333/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee vaikka heti sieltä valintayhteistyöverkoston sivulta hakemusnumerolla!! Eli se helsingin yliopiston sivu. Löytyy ainaki minulla googlettamalla vaan sanan vakava, ja ensimmäinen tulos.

Ihan älyttömästi onnea kaikille sisään päässeille!

Vierailija
334/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan voi ottaa paikkaa vastaan kun olen hyväksytty kakkoseen ja varasijalla ykköseen. Ilmeisesti vasta 7.7. pystyy.

Vierailija
335/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain varasijan 10 vaka hy. Jännittää tosi paljon pääsenkö ja tuntuu jo valmiiksi niiiiiin kauheelta jos jää tyyliin varasija 1 tai 2

Vierailija
336/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mulla varasija 10 hy vaka ja piti vielä lisää että ai hitto mä arvostan sitä opiskelupaikkaa enemmän, kun se ei irronnutkaan helpolla.

Vierailija
337/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku, kuka on hakenut edellisenä vuonna? Paljon varasijat on edellisena vuonna liikkunut?

Sama kiinnostaisi mua. Ja nimenomaan ei-enskojen varasija jono.

Vierailija
338/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen täällä! Kuinka paljon yleensä varasijat liikkuu yleiseen kasvatustieteeseen?

Vierailija
339/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa katsella vakavan sivulta oman soveltuvuuskokeen tuloksia, niin mistä tietää oman hakemusnumeronsa?

Vierailija
340/413 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa katsella vakavan sivulta oman soveltuvuuskokeen tuloksia, niin mistä tietää oman hakemusnumeronsa?

Se löytyy siitä vahvistussähköpostista, jonka sai sillon kun teki haun.