Tunnetko ketään naista, jolla kengänkoko alkaa 4:lla?
Kommentit (193)
Aika monella naisella on. Naiset ovat pitkiä, ja pitkillä on kyllä aika usein jalkateräkin yli 27 cm, josta mitasta kengänkoko alkaa olla 4:llä alkavaa numeroa.
Ja pitäähän kengässä olla se tietty sentti puoltoista liikkumisvaraa.
Minulla ja kahdella tyttärelläni.
On rumaa kun naisella on kanoottimalliset jalat. Minulla on koko 36 ja se on ainoa oikea koko naiselle.
Aika montakin, joilla on 40. Yhden, jolla on vielä isompi kengänkoko. Ei ole urheilija, mutta 190cm pitkä.
Joskus näkee kyllä tosi isoja jalkoja naisilla. Minkähänlainen nöyryytys jollekin 180cm naiselle olisi kun samanpituinen poikaystävä hihkaisisi iloisesti eteisestä. Sun lenkkarit mahtui mullekin kun vein roskat.
Kyllä tuo klabbin koko minusta korreloi pituuden kanssa. Ennen oltiin lyhyitä, naisets eivät usein olleet 170 cm pitikä ja kenkä oli puoltoistametrisillä 35 ja 165-senttisellä 37-38.
Nykyajan naiset on usein 170 cm pitkiä ja jopa hieman yli. Näillä vaan tuppaa olemaan yli 40 numeron kenkä.
Itse asiassa sama koskee miehiä. Mieheni on 170-senttinen hukkapätkä ja kenkä on 40-41. Poika on päälle 180 ja sillä on 44
Susanna Laine, katsokaa sen monoja !
Olen 175 cm, kenkä 42. Nuorempana oli vaikea löytää kenkiä, nyt ei ongelmia.
Prinsessa Catherinella kengät varmaan yli 40 kuvista päätellen.
Minulla on sirot/pienet jalat ja kädet. Pituus 165 cm, kengännumero 36. Olen saanut kuulla muutamilta idioottimiehiltä piruilua molemmista - mm. pienet ja hyödyttömät kädet, naureskelua lapsen kengiltä näyttäville jalkineilleni.
On olemassa miestyyppi, joka yrittää bodysheimata naisia ihan kaikesta mahdollisesta, säälittäviä yksilöitä. Kannattaa jättää omaan arvoonsa niin kuin tämäkin surkea aloitus.
Vierailija kirjoitti:
On rumaa kun naisella on kanoottimalliset jalat. Minulla on koko 36 ja se on ainoa oikea koko naiselle.
Eihän se kenkä pitkän ihmisen jalassa kanootilta näytä.
Kukaan ei voi mitään kehonsa mitoille.
Jotkut talvikenkäni ovat 40 tai 41. Myös monot ovat muistaakseni 41. Riippuu ihan valmistajasta. Ja tunnen myös muitakin.
Monella nuorellakin naisella on ahdettu jalkaan liian pienet kengät. Nauhat soivat ja varpaat tulee melkein läpi kengän kärjestä. Sandaaleissa kantapää tulee yli kengän pohjasta, samoin varpaat, välillä ne ovat lähes päällekkäin kun on ostettu liian kapeat kengät.
Vierailija kirjoitti:
Joskus näkee kyllä tosi isoja jalkoja naisilla. Minkähänlainen nöyryytys jollekin 180cm naiselle olisi kun samanpituinen poikaystävä hihkaisisi iloisesti eteisestä. Sun lenkkarit mahtui mullekin kun vein roskat.
Niin. Älyttömiä vitsejä suollat.
Olet vain kateellinen pitkille tytöille heidän pituudestaan. Et tainnut aloitusta tehdessäsi lainkaan hoksata tätä pituusseikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut talvikenkäni ovat 40 tai 41. Myös monot ovat muistaakseni 41. Riippuu ihan valmistajasta. Ja tunnen myös muitakin.
Kesäkengät ovat yleensä 39
Vierailija kirjoitti:
On rumaa kun naisella on kanoottimalliset jalat. Minulla on koko36 ja se on ainoa oikea koko naiselle.
Kuinka pitkä olet?
Tietääkseni 40 ihan normaali naisilla jos pituutta luokkaa 175.
Kauneimmat naisen jalat olen yleensä löytänyt noin 37-38 koossa :)
Minulla on 39-40. Jopa 41. Niin joo, en ole urheilija. Pituutta 165 cm ja kapea lesti. 39 ja 40 ovat yleisimmät naisten koot. Tiedän itseäni pidempiä joilla on lyhyempi jalkaterä. Ei siis aina liity pituuteen vaikka yleisesti varmaan kyllä.
Minä ja mun kaverit. Ei oo harvinainen koko ollenkaan. Ei olla urheilijoita, muuten kyllä liikunnallisia.
Mulla on 44. Oli teininä 43. Omalla tyttärellä 42. Miehelläni 41/ 199cm.