Tunnetko ketään naista, jolla kengänkoko alkaa 4:lla?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Jos kengänkoko alkaa 4:lla niin se on hyvin naiselinen koko!
Kengänkoko jos alkaa 5:llä niin sieltä löytyy ilkikurihnen PIKKUPOIKA!
40+ jalan koko ei todellakaan ole naisellinen
Okei. Tuollainen kommentointi ei todellakaan ole älykästä.
Joo, on kasvoista kaunis, muuten romuluinen.
Ilmankos ap ei löydä naista kun katselee lattiaan
Mulla. Paljasjalkakenkien käytön myötä kasvanut 42 kokoon. Voisin olla urheilija jos huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kengänkokoni on 41. Mielestäni jalkani on juuri sopiva.
Lainaatko korkkareita?
M
Mulla on 45. En ole urheilija. Pituus 175 cm. N56
Eikös jalan koko miehellä ole jonkin mitta?? Mitähän vastaava mahtaa tarkoittaa naisella?
Vierailija kirjoitti:
Eikös jalan koko miehellä ole jonkin mitta?? Mitähän vastaava mahtaa tarkoittaa naisella?
Mielenkiintoinen ajatus...
moniakin, on urheilijoitakin joukossa ja yksi missiehdokaskin, tai itse asiassa prikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Jos kengänkoko alkaa 4:lla niin se on hyvin naiselinen koko!
Kengänkoko jos alkaa 5:llä niin sieltä löytyy ilkikurihnen PIKKUPOIKA!
40+ jalan koko ei todellakaan ole naisellinen
Okei. Tuollainen kommentointi ei todellakaan ole älykästä.
Miten tämä liittyy älykkyyteen??
Tunnen jopa yli 45 kengänkokoja naisilla. Ainakin jos naiset jotka ennen olivat miehiä lasketaan.
Melkein kaikilla tuntemillani naisilla on kengönnumero 40 tai 41. On jopa isompiakin. Ei urheilijoita vaan ihan norminaisia.
Vierailija kirjoitti:
Voisko liittyä tiukkuuteen
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Ei ole urheilija. Miten kengänkoko liittyy urheiluun?
Siten, että ap on p er v o, joka sillai erityisesti kiinnostuu isokenkäisistä sporttinaisista?
Kengänkokoni on valmistajasta riippuen 41-42, joillain merkeillä voi poikkeuksellisesti mahtua 40.
En tiedä laskisinko itseäni urheilijaksi, harrastan sekalaista liikuntaa 2-4 krt/viikko. Enemmän tuo ehkä korreloi pituuden kanssa, olen 175cm
Vierailija kirjoitti:
niin kansa uskoo, että olisi, mutta sittemmin on huomattu että suurijalkaisuus ei korreloi miehisen mitan kanssa tarpeeksi hyvin. britanniassa uskotaan, että suuret kädet korreloi, mutta sekään ei ole ihan totta.
naisista olen kuullut, että yleensä pidemmillä naisilla on pidempi ja kapeampi emätin kuin lyhyemmillä naisilla. pidemmät kun tuppaavat myös synnyttämään pidempiä lapsia, joten tarvitaan ennenkaikkea pituutta. Tätäkään tuskin on sitten tieteellisesti tutkittu. Oma lähteeni on kätilö ja gynekologi, joilla heilläkin oli vain mutu-käsitys
Minulla ja tunnen toki muitakin. Ei se ole harvinaista. Auttaahan se iso jalka tasapainon säätelyssä, varsinkin kun olen keskimittainen. Ei tuo jalan koko varmaankaan korreloi muiden ominaisuuksien kanssa.
Naiset jaksaa arvostella toisiaan. En tunne ketään +40 jalkaista, mutta G-kupeilla tunnen.
Ne on mahtavat kun se ratsastaa.