Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään naista, jolla kengänkoko alkaa 4:lla?

Vierailija
18.05.2023 |

Onko urheilija?

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella koomisen näköisiä isot jalat naisilla.

Ohuet pillijalat ja jaloissa 43 maiharit.

Niinpä en kehtaisi kulkea samaa matkaa

Vierailija
62/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle todellinen turn off on iso jalka naiselle siis yli 39

Taitaa olla nykyisin sitten hiljaista suhdemarkkinoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia. Eivät ole urheilijoita.

Vierailija
64/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä koko on 40-41 ( vaikka olen vain 165cm) , isovarpaat pari senttiä muita varpaita pidempiä

N28

Vierailija
65/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kengänkoolla ole väliä. En ole koskaan valinnut ystäviä tai seurustelukumppania kengänkoon mukaan.

Vierailija
66/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥵🦶🍆💦

Vierailija
67/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on 40, hän on 171 cm, ittellä 35-36, olen 158 cm. Nykyisin ei läheskään kaikissa kengissä ole kokoa 35. Ja ei, lasten kengät eivät ole mallinsa vuoksi  vaihtoehto.

Vierailija
68/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjia kanootteja naisilla nykyään.

Mikähän mahtaa olla tuohon syynä. Ei mun nuoruudessa ollut naisella noin isoja kengän kokoja

Naisten keskipituus on kasvanut. Jalkaterän pituus on puolet sääriluun pituudesta noin keskimäärin. Pitkällä ihmisellä on isot jalat. Lisäksi nykyään lasten jalkoja harvemmin tungetaan liian pieniin kenkiin, kuten yleisesti tehtiin 70- ja 80-luvulla. Näin jalkaterä pääsee kasvamaan täyteen mittaansa esteettä.

On muuten aivan älytöntä höpönlöpöä väittää että kengännumerolla 41 ei voi pitää korkokenkiä. Ihan joka marketissakin on tuon kokoisia korkokenkiä, usein jopa 42 kokoon asti. Korkokenkä muuttaa jalan profiilia ja saa isonkin jalan näyttämään sirolta joten turhaan niitä pelätään. Toki eri asia jos ei itse tykkää tai osaa niitä pitää.

T: yks jonka kengännumero on 41 ja joka käyttää paljon korkokenkiä

Vierailija
69/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan joillakin naisilla valtava jalka. Riippuu vähän kokonaisuudesta näyttääkö se hyvältä vai pahalta.

No, kyllä 37 näyttää hassulta, jos on 170 cm pitkä ja ylipainoinen.

Huh, onneksi olen 169, 37 ja ylipainoinen.

Vierailija
70/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva vastannut Ap:n kysymykseen.

Vierailija
71/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Siro mies yrittää naisia virtuaalisesti, mitätöimällä kaikkia naisia joiden kengännumero on isompi kuin itsellään.

Käykö flaksi kun iskurepliikit on: Mikä kengännumero? Sulla on liian iso jalka, av:lla sanottiin. Ei oo naisellista eikä kiihota..lähekkö panee..

Vierailija
72/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika harvinaista. Usein vain isoja kokoja jäljellä, jolloin pitää ostaa lasten puolelta.

Vierailija
73/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nuoren aikuisen naisen, jolla oli jo ala-asteella kengännumero 41. Olisko joku 170-senttinen pituudeltaan. Varmasti tunnen muitakin, en ole vaan kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Vierailija
74/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kengänkoko 40 ja olen 171 cm pitkä. Omasta mielestäni ihan sirot jalat, kapeat mutta pitkät.

Vierailija
75/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 alkava on peruskoko naisella. Se kun voi olla 40 tai 44 jne...Mikään ihme että tuntee sellaisia.

Vierailija
76/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä keskusteluketju edes jatkuu?

Voi herrajumala näitä juttuja oikeasti. Vastaan, vaikka ap onkin trolli. Valitettavasti olen kyllä tosielämässä tavannut ap:n kaltaisia idioottimiehiä, jotka naukuvat naisen jalan koosta.

Suomalaisnaisten yleisin kengänkoko on 39, 40 tai 41. Jalan koko korreloi melko suoraan ihmisen pituuden kanssa. 180-senttisellä naisella on äärimmäisen harvoin pienempi kuin 40 ja 150-senttisellä naisella taas harvemmin näkee koon 40 jalkaa.

Tämän voi päätellä ihan maalaisjärjelläkin, mutta erityisen vahvasti sen huomaa kun myy kenkiä. Olen siis ollut kenkämyyjänä kuten joku toinenkin vastaaja täällä.

Ja harva vain katsomalla näkee, minkä kokoinen kenkä jollakin on. Ei sellaiseen edes kiinnity normaalin ihmisen huomio jos se kengän koko on sopusuhtainen muun kehon koon ja pituuden kanssa kuten se yleensä on. Vai kyseleekö joku oikeasti deiteillä toisen kengän kokoa? Mitä?

Mitäpä kohtaa naisen kehosta ei häpäistäisi, huhhuh. Moni nainen ostaa väkisin liian pienen kengän, koska se nelosella alkava kengännumero on jotain ihan hirveää kun nämä naukujamiehet jossakin ovat niin kertoneet. Älkää naiset pilatko jalkojanne liian pienillä kengillä! Seuraukset on aika kauaskantoiset ja erittäin kivuliaat.

Fakta on se, että jalan koolla tai kengän koolla ei ole merkitystä yhtään mihinkään! Paitsi siihen, että omalle jalalle on valittava sopivan kokoinen jalkine.

Älkää ikinä ruvetko suhteisiin miesten kanssa, jotka vinkuvat kengistänne tai jaloistanne. Ansaitsette parempaa.

T: nainen 169 cm, kenkä 40-41.

Vierailija
77/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataanpa kuitenkin, että naisten yleisin kengänkoko ei ala 4:lla.

Vierailija
78/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjataanpa kuitenkin, että naisten yleisin kengänkoko ei ala 4:lla.

Ei tarvitse korjata yhtään mitään. Suomalaisnaisten yleisin kengän koko on välillä 39-41 kuten edellä kirjoitin.

Vierailija
79/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko 41. Joka on muuten aina loppu kaupoista, joten niin on vissiin muutamalla muullakin.

Vierailija
80/193 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulLa on 42. olen 182cm pitkä nainen.